Perspectief J/n
"Euhm... Niels... Wat doe je hier?" Eigenlijk wil ik de deur weer dichtgooien en terug naar mijn vriendinnen gaan, maar ik doe het toch niet. "J/n... Kunnen we misschien even praten?" "Euhm... Het komt eigenlijk nu niet zo goed uit... Mijn vriendinnen..." Op dat moment komt Nynke de gang in. "J/n, wie is dat? Of wacht! Ik weet wie jij bent! Jij bent Niels van FOURCE! J/n! Wat doet hij hier?!" Nynke kijkt me met verbaasde ogen aan. "Euhm... Dat leg ik je zo wel uit... Ga jij maar alvast terug naar de anderen, ik kom er zo aan." "Oke... Tot zo." Ik zie dat ze terug naar de woonkamer loopt, maar achter de deur blijft ze staan. Ze wil waarschijnlijk ons gesprek horen. Het maakt mij niet uit, dus ik draai me terug naar Niels. "Euhm... Misschien is het beter dat je weg gaat... We praten een andere keer..." Ik wil de deur dicht doen, maar Niels houdt me tegen. "J/n! Ik wil graag nu even praten. Heb je echt niet 10 minuten?" Ik wil nee zeggen, maar dan komt Nynke weer de gang in. "Kom op J/n! Je kunt echt wel even met hem gaan praten! Wij gaan wel even de stad in en komen over een uurtje terug. Kunnen jullie even rustig praten, want ik zie dat dat nodig is." "Maar we hebben ook nog zoveel te bespreken! Ik kan echt wel een andere keer met Niels praten." "J/n nee! Je gaat nu met Niels praten! Als wij straks terugkomen, hebben we nog genoeg tijd om het bij te praten." "Oke..." "Nou succes dan!" Nynke pakt haar jas en loopt terug naar de andere meiden. Zij hebben waarschijnlijk alles wel gehoord, want ze komen nog geen twee seconden later de gang in. De andere meiden pakken ook hun jas en lopen achter Nynke aan, langs Niels, naar buiten. Nehir blijft nog even staan, draait zich om naar mij en geeft me knipoog. Daarna draait ze zich om en loopt ze achter de andere aan. Niels is ondertussen al naar binnengelopen. Hij zit in de woonkamer. Ik doe de voordeur dicht en haal nog een keer diep adem. Daarna loop ik naar de woonkamer...
JE LEEST
Geheime liefde
RomanceEr zijn twee mensen heel erg verliefd op elkaar, maar ze mogen niet samen zijn. Ze krijgen een geheime relatie... Loopt dit goed af of komt iemand erachter? {Voltooid} {Geschreven 10 februari 2020 - 8 mei 2020}