Deel 57

206 4 1
                                    

Perspectief Niels
En dan zoent ze me op de mond... Het voelt echt heel fijn en vertrouwd! Eigenlijk zou ik willen dit eeuwig zou duren, maar dan komt Anna de gang in... "J/N?! Wat doe jij hier?" J/n laat mij los en rent naar Anna toe. "Mijn ouders zijn bijgedraaid!" "Niet?! Echt?!" "Ja! Mijn moeder kwam bij mij op de kamer en vertelde dat ik jullie weer mag zien! Ze heeft zelfs sorry gezegd!" "Hè? Maar je moeder deed echt raar toen wij er net waren." "Ja dat... Ze heeft daar ook sorry voor gezegd! Ze zei dat ze dat niet had moeten doen, maar ze vond het niet leuk dat jullie kwamen om te zeggen dat ze geen goede moeder is..."  "Ja... Misschien hadden wij dat ook niet moeten doen..." "Het is goed! Ik ben blij dat jullie dat hebben gedaan!" J/n geeft Anna een knuffel en loopt dan naar de andere in de woonkamer. Anna en ik lopen achter haar aan. Ik ben nog steeds wel een beetje verwart, want ik snap het nog niet helemaal. Ik vind het super dat haar ouders zijn bijgedraaid, maar betekent dat dan dat we weer samen kunnen zijn? Het liefst wil ik het haar nu vragen, maar liever niet als iedereen erbij is... "J/n! Wat doe jij hier?!" Joke staat op, rent naar J/n toe en geeft haar een hele dikke knuffel. "Mijn ouders zijn bijgedraaid!" "Echt?!" J/n knikt. "Ah!! Ik ben echt blij!! Maar... Komt het door ons?" "Niet echt, maar door jullie heeft ze wel een knoop doorgehakt om het gewoon tegen mij te zeggen!" "Nou, dan heeft ons bezoekje toch nog geholpen! Hè Anna!" "Ja..." "Mag je nu weer met ons afspreken?" vraagt Jannes. "Ja!! Mijn ouders vinden het nu gewoon goed als ik met jullie afspreek!" "Leuk! We misten je al!" zegt Max. "Hahaha! Ik miste jullie ook!" J/n geeft de jongens een knuffel en gaat dan op de bank zitten. "Eh Niels!! Wat sta je daar een beetje voor je uit te staren. Vind je het niet leuk dat J/n er weer is?" "Euhm... Tuurlijk wel..." "Mag ik misschien een vraag stellen aan jullie twee?" Nou... Hier komt het... "Hebben jullie nu weer een relatie?" J/n en ik kijken elkaar aan, maar zeggen niks.

Geheime liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu