Perspectief J/n
Een dag later
Het is 15.30 en ik loop samen met Anna en Joke de school uit. Ik ben de afgelopen dagen weer naar school geweest en ik heb Anna en Joke vertelt wat er de afgelopen dagen is gebeurd. Ze reageerden anders dan ik had verwacht. Ik begon ermee dat ik verliefd ben op Niels en toen zeiden ze opeens dat ik dat al had verteld. En ja... Dat had ik inderdaad al gedaan, maar dat was ik helemaal vergeten... Ik heb me dus helemaal zorgen zitten maken om wat Anna en Joke er van zouden vinden, maar dat was eigenlijk nergens voor nodig en ik had dus ook gewoon naar school gekund. Maar ja... Ik had anders waarschijnlijk mijn vriendinnen niet gezien dus ik ben wel blij dat ik ben thuis gebleven. Ik heb dat ook aan Anna en Joke verteld en ze vonden het super leuk dat mijn vriendinnen me hadden verrast. Ik heb ze ook gezegd dat ik zo met Niels ga afspreken. Alleen ik heb niet gezegd waarom we gaan afspreken... De reden daarvoor is dat ik vandaag tegen Niels ga zeggen dat ik het toch wel wil proberen, maar... Maar wel in het geheim... Ik weet niet of hij dat wil, maar het is de enige oplossing. Mijn ouders mogen het gewoon niet weten, want dan mag ik hem waarschijnlijk nooit meer zien en dat wil ik echt niet! Ik heb het daarom niet aan Anna en Joke verteld, want ik wil gewoon dat niemand het weet. Dat gaat waarschijnlijk wel heel moeilijk worden, maar ik heb het ervoor over! Hopen dat Niels het ook wil... Ik heb intussen mijn fiets al gepakt en loop het schoolplein af. Anna en Joke lopen achter me aan. "Nou veel plezier vanmiddag en doe de groetjes aan Niels!" zegt Joke. "Ja zal ik doen! Gaan jullie nog iets doen?" "We gaan samen wat huiswerk maken." "Nou veel plezier." "Hahahah dankjewel!" Ik geef Anna en Joke een knuffel en stap dan op de fiets. Onderweg naar Niels...
JE LEEST
Geheime liefde
RomanceEr zijn twee mensen heel erg verliefd op elkaar, maar ze mogen niet samen zijn. Ze krijgen een geheime relatie... Loopt dit goed af of komt iemand erachter? {Voltooid} {Geschreven 10 februari 2020 - 8 mei 2020}