Deel 9

335 3 0
                                    

Perspectief J/n
Een paar dagen later
'Tuut... Tuut...' Ik kijk op mijn wekker en zie dat het 10.00 uur is. Over een uur moet ik bij het café zijn waar ik met Niels heb afgesproken. JA OMG! Vandaag is de dag dat ik ga afspreken met mijn crush! We gaan gewoon wat drinken, maar toch. Ik ben echt zo blij! En wat nog het leukste is, is dat het niet eens mijn idee was. Het was gewoon Niels zijn idee! Ik weet alleen niet wat het betekent... Wil hij met me afspreken, omdat hij mij leuk vindt of me gewoon beter wil leren kennen. Ik weet het niet... Maar ik ben in ieder geval al heel blij dat hij met me wil afspreken! Ik spring mijn bed uit, kies een leuke outfit uit en loop naar de badkamer. Ik zet natuurlijk FOURCE op en stap dan onder de douche. Na het douchen doe ik mijn outfit aan, mijn haar in een staart en een paar sieraden om. Ik doe ook nog een lekker luchtje op. Daarna loop ik de badkamer uit, naar mijn kamer. In mijn kamer doe ik mijn schoenen aan. Daarna pak ik mijn telefoon en loop naar beneden. Beneden zit mijn moeder op de bank de krant te lezen en mijn vader zit aan tafel achter zijn laptop. Ze kijken allebei op als ik binnenkom. "Goedemorgen. Lekker geslapen?," vraagt mijn moeder. "Ja prima. Euhm... Ik had het gisteren al gezegd, maar ik heb straks met Anna en Joke afgesproken." zeg ik terwijl ik mijn ontbijt klaarmaak. Ik heb helemaal niet met hen afgesproken, maar als ik tegen mijn ouders zou zeggen dat ik met Niels heb afgesproken, laten ze me nooit gaan... "Ja, dat zei je gisteren al. Ik vind het prima, maar hoe laat ben je thuis?" "Dat weet ik nog niet precies, maar wel voor het avondeten." "Oke. Veel plezier," zegt mijn moeder en ze gaat weer verder met lezen. Ik pak mijn broodje en loop de gang in. Daar pak ik mijn jas en ga de deur uit.

Geheime liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu