Deel 60

339 4 6
                                    

Perspectief J/n
Ik draai me om en zie dat er wat fans achter me fietsen. Wanneer ik om kijk beginnen ze te gillen, waardoor ik moet lachen. "Willen jullie misschien op de foto?" vraag ik lachend. De meiden knikken allemaal enthousiast ja, dus ik stap van mijn fiets af. Een van de meiden pakt haar telefoon en we maken een paar selfies. "Alsjeblieft," zeg ik wanneer we er een paar hebben genomen. "Dankjewel..." zegt een van de meisjes een beetje nerveus, "mag ik misschien wat vragen?" "Ja tuurlijk! Vraag maar!" "Euhm... Er gaan roddels rond dat jij en Niels een geheime relatie hebben gehad en nu echt bij elkaar zijn? In het openbaar... Is dat waar?" "Euhm... Ja... Niels en ik hebben inderdaad een geheime relatie gehad en we doen het nu gewoon rustig aan. Verder ga ik er ook niet op in, want het is eigenlijk ook wel een beetje prive..." zeg ik. Waarschijnlijk vinden de meiden het niet zo leuk dat ik er niet echt antwoord op geef, maar ik ga ze echt niet meer vertellen! Niels en ik hebben nu wel geen geheime relatie meer, maar we gaan het de fans echt niet gelijk vertellen. We willen het eerst gewoon zelf uitzoeken. "Oke..." zegt een van de meiden. "Is er verder nog iets wat ik voor jullie kan doen?" "Euhm... Nee..." "Jawel! Wil je misschien tegen Niels zeggen dat hij super knap en lief is..." Ik begin te lachen en zeg dan: "Ja dat is hij zeker... En euhm... Ik zal het tegen hem zeggen!" Ik schaam me eigenlijk een beetje dat ik dat eerste zei. Maar ja... Ik zei het wel en volgens mij vonden de meiden het niet erg. Ze zeggen me gedag en stappen dan op de fiets. Ik kijk even op mijn telefoon en zie dat het al best laat is. Oh nee... Niels staat al heel lang te wachten... Snel stap ik op de fiets en fiets naar de bios. Niels staat zoals ik toen straks al zag voor de bioscoop te wachten. Als hij mij ziet glimlacht hij en hij loopt naar me toe. "Ik dacht al dat je niet meer zou komen," zegt hij lachend. "Ja sorry... Ik werd opgehouden door een paar fans..." "Oh... Maakt niet uit! Overkomt mij ook heel vaak... Zullen we naar binnen gaan?" "Ja... Maar wacht..." Niels kijkt me verbaasd aan, maar ik moet dit nog even doen. Ik loop naar Niels toe en geef hem, ondanks dat er allemaal mensen omheen staan, een kus op zijn mond. Niels lacht en ik zeg: "Iedereen mag weten hoe leuk ik jou vind! Geen geheime liefde meer!" "Iedereen mag ook weten hoe leuk ik jou vind!" zegt hij en hij geeft me nog een kus. We lachen allebei en dan lopen we de bios binnen...

Einde

Dit was Geheime liefde! J/n en Niels zijn samen en iedereen mag het weten! J/n heeft geen ruzie meer met haar ouders en ze heeft de leukste vrienden ooit! Laat even weten wat je van Geheime liefde vond en ook wat je van Liefde op het eerste gezicht vond, want dat was natuurlijk het eerste seizoen! Als je die nog niet gelezen hebt zou ik dat nog even doen! En... Ik heb ook een nieuw verhaal! 'Wat heb ik je ooit misdaan?' Ik probeer elke week een nieuw deel te plaatsen! Het verhaal is best heftig, maar ik zou hem zeker checken als je daarvan houdt!

In ieder geval leuk dat jullie dit verhaal hebben gelezen en bedankt voor alle lieve reacties! X

Geheime liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu