Deel 43

194 5 2
                                    

Perspectief Anna
"Kijk! Dat zijn de vriendinnen van Ian, Max en Niels! " We draaien ons om en zien dat er fans achter ons staan. "Eh... Ja klopt. Alleen J/n is niet de vriendin van Niels..." zeg ik terwijl ik naar J/n kijk. Ik zie dat ze een beetje geschrokken is. Wat ik volkomen begrijp... Hoe weten die meisjes dat zij iets met Niels heeft? "Als dat J/n is, is zij zeker wel de vriendin van Niels." zegt een van de meisjes en ze draait zich om naar J/n. "Jullie hoeven het echt niet meer geheim te houden hoor. Iedereen weet het toch al." "Iedereen weet wat al?" "Dat jij en Niels een relatie hebben. Iemand heeft jullie samen gezien en er een foto van gemaakt. Die foto gaat nu het hele fandom rond." Ik schrik van wat dat meisje zegt. Er gaat dus een foto rond van Niels en J/n. Maar welke en wanneer is die gemaakt? "Mag ik die foto eens zien?" "Euhm... Ja." Het meisje pakt haar telefoon en laat de foto zien. Op de foto zie je dat Niels J/n een knuffel geeft. J/n kijkt ook naar de foto en zegt dan: "Die foto betekent niks. Niels en ik zijn gewoon vrienden..." "Dit is niet de enige foto." J/n kijkt het meisje verbaasd aan, dus het meisje laat nog een foto zien. Een foto dat Niels J/n een kus geeft... Ik kijk naar J/n die tranen in haar ogen heeft staan. Ik zie dat ze wil weglopen, maar het toch niet doet. Om hier zo snel mogelijk weg te kunnen, zeg ik: "J/n en Niels zijn echt gewoon vrienden, dus die roddel die rond gaat is niet waar. Wij moeten er nu eigenlijk wel echt snel vandoor. Willen jullie nog een foto?" "Ja graag!" Ik knik en kijk naar de andere meiden. Joke vindt het prima maar ik zie dat J/n het liever niet wil. Toch doen we het wel... Na de foto gaan we snel naar kassa en fietsen we naar mijn huis. Tijdens de fietsrit zegt J/n helemaal niks, maar als we thuis zijn barst ze in tranen uit...

Geheime liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu