Perspectief J/n
Ik doe de deur open en ik schrik heel erg. Ik kijk recht in de ogen van mijn vriendinnen... Nynke, Nehir, Wieke en Wenlin. Ik begin te gillen en vlieg ze in de armen. "OMG! Wat doen jullie hier?!" "Hahaha! We komen je verrassen!" zegt Nehir die een beetje plat geknuffeld wordt. "Ah wat lief!! Kom binnen!" zeg ik, terwijl ik ze loslaat. Ze gaan naar binnen, hangen hun jassen op en lopen de woonkamer in. "Wat een leuk huis," zegt Nynke die overal een beetje aan het rondkijken is. "Dankjewel! Het is nog wel wat rommelig en zelf vind ik het niet super, maar dankjewel! Zal het tegen mijn ouders zeggen." "Zijn je ouders nu aan het werk?" vraagt Wenlin. "Ja! Die komen rond 18.00 pas thuis. Ik zou eigenlijk ook nog niet thuis zijn, maar ik ben vandaag niet naar school geweest." "Ben je ziek?" vraagt Nehir. "Euhm... Nee... Ik ben om een andere reden niet naar school geweest, maar dat leg ik jullie nog wel een keer uit. Maar eerst wil ik weten hoe het met jullie gaat! Dus hoe gaat het?" "Hahaha wel goed. Maar we missen jou wel heel erg." zegt Wieke en ik geef haar een knuffel. "Ik mis jullie ook heel erg. School is echt stom zonder jullie." "Heb je al wat nieuwe vrienden gemaakt op je nieuwe school?" vraagt Wenlin. "Euhm... Er waren wel twee meiden waar ik goed mee klikten, maar er is dit weekend iets gebeurd en ik weet niet of zij nog vrienden met me willen zijn..." "Ben je er daarom niet naar school geweest?" vraagt Nehir. "Ja..." "Wil je ons misschien vertellen wat er dit weekend is gebeurd?" vraagt Nynke, "als je het niet wilt vertellen, is het niet erg hoor." "Euhm... Ik wil het wel zeggen. Nou dit weekend..." En dan gaat de bel. "Verwacht je iemand?" vraagt Nehir. "Euhm... Nee. Maar ik ga wel even kijken wie er voor de deur staat." Ik sta op en loop naar de deur. Als ik de deur open doe, kijk ik recht in de ogen van...
JE LEEST
Geheime liefde
RomanceEr zijn twee mensen heel erg verliefd op elkaar, maar ze mogen niet samen zijn. Ze krijgen een geheime relatie... Loopt dit goed af of komt iemand erachter? {Voltooid} {Geschreven 10 februari 2020 - 8 mei 2020}