Deel 4

438 5 0
                                    

Perspectief J/n
Na de laatste bel lopen Anna, Joke en ik het schoolplein op. We pakken onze fietsen en fietsen richting het huis van Anna. Joke en Anna gaan voorop en ik fiets achter ze aan. Ze zijn echt zo aardig. Ik vind het echt leuk dat ze me hebben gevraagd met hun mee te gaan naar Anna's huis. En OMG! Ik ga straks de jongens van FOURCE zien! Zo had ik me dag echt niet voorgesteld... "We zijn er!" zegt Anna na ongeveer 10 minuten fietsen. Ik ben gelijk uit mijn gedachten. "Je kan je fiets daar wel neerzetten." zegt Anna. Ik stap van mijn fiets af en zet hem tegen de muur. Daarna lopen ik achter Anna en Joke het huis binnen. "Je kan hier je jas ophangen en daar je tas neerzetten." zegt Anna, "Willen jullie wat drinken?" "Doe maar een cola." "Euhm... Voor mij ook maar cola." "Komt eraan!" En Anna loopt naar de keuken. Ik hang mijn jas op en loop de woonkamer in. In de woonkamer staat een mega bank met een grote televisie. Er hangen ook een paar leuke foto's aan de muur van Anna met haar zusje. Verder is er niet zo veel bijzonders. Ik ga op de bank zitten en pak mijn telefoon. Na een paar minuten komen Anna en Joke binnen met 3 glazen cola. Ze zetten de glazen op tafel en gaan ook de bank zitten. "Ik vind het echt gezellig dat je bent meegekomen J/n!" zegt Joke lief. "Ah dankje! Ik vind het ook heel leuk dat jullie me hebben meegevraagd. Ik had echt niet gedacht dat ik al zo snel nieuwe vrienden zou maken. Ik wil jullie heel erg bedanken dat jullie zo lief zijn." "Hahahaha alsjeblieft!" Anna wil ook nog wat zeggen, maar we horen de bel gaan. "Dat zullen de jongens zijn!" Anna staat op en loopt naar de deur. OMG daar zijn de jongens van FOURCE! Ik word nu wel een beetje zenuwachtig... Joke ziet dat blijkbaar, want ze gebaard naar me dat alles goed komt. Ik knik en haal nog even diep adem. Dan komen de jongens binnen...

Geheime liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu