❝En acı veren şey, tanıdığın insanların tanımadığın insanlara dönüşmesidir.❞
- Selena Gomez, People You Know
❃
Topuklu ayakkabıların sesi genç adamın odasında yankılanırken genç kadın ellerini masanın üstüne vurdu.
"Sen ne yaptığını zannediyorsun?"
Biraz daha eğilerek konuşmasına devam etti.
"O belgeleri kendin getirecek kadar cesaretin yok muydu gerçekten? Bu kadar mı korkaksın?"
"Chaeyoung, imzalaman için gönderdim. Zorluk çıkarma."
Genç kadın güldü.
"Neyin zorluğundan bahsediyorsun sen? Böyle her tartışmada bir korkak gibi kaçacak ve saklandığın yerden çıkmayacak mısın? Boşanma belgelerini ofisime göndermek de ne demek? Her şeyi yapan sensin ama zorluk çıkaran benim öyle mi?"
Elinde kenarları kıvrılmış ve kırışmış kağıtları genç adamın önüne fırlattı.
"Ne halt yersen ye, kiminle geceni geçirirsen geçir umurumda değilsin. Ama kendi ellerimle yaptığım bunca şeyin üstüne o kadının konmasına izin vermeyeceğim. Bu kağıtları imzalamıyorum. İstediğin kadar gelme eve, istediğin kadar onunla kal. Boşanmayacağım!"
Genç adam dudaklarını ıslattıktan sonra oturduğu yerden kalkarak masaya doğru eğildi karısıyla aynı hizaya gelebilmek için. Gözlerini kıstı.
"Boşanacaksın Roseanne. Hatta bunu sen isteyeceksin. Öyle isteyeceksin ki, o zaman da ben kabul etmeyeceğim. Senden ayrılmam için yalvaracaksın. Ama yapmayacağım. Kocanın her gece başka bir kadının yanında olduğu gerçeğini elbetteki bir süre sonra kaldıramayacaksın. İşte o gün, boşanmak istediğinde, bunu yapmayacağım ve hayatının geri kalanında her gün bunun için yalvaracaksın bana."
Roseanne bütün gücüyle kocasının yüzüne çarptı elini.
"Elinden geleni ardına koyma Jeon Jeongguk. Kazanamayacaksın."
Jeongguk güldü. Bu gülüş arsızcaydı, tokatın onda hiçbir etkisi olmamış gibi.
"O günün gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum."
"Annen ve baban da evli olduğun halde başka bir kadınla ilişkin olduğunu öğrendiğinde de bakalım böyle gülebilecek misin?"
Jeongguk'un yüzü düştü ve bu da Roseanne'i güldürdü.
"Roseanne bir, Jeongguk sıfır. Tik tak, yarış başladı."
Roseanne geri geri ilerledi ve en sonunda kısa süreli zaferin getirdiği gülümsemeyle odadan çıkarak kendi ofisine yöneldi.
❃
Hikayeyi yazarken aklımda canlandırdığım Roseanne ve Jeongguk ikilisini aşağıda görebilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cruel game | rosékook
FanfictionBazı hatalar yapıldı, gözyaşları döküldü ve kalpler kırıldı. Bu acımasız oyunda Roseanne'in tek suçu eşi Jeongguk'u çok sevmekti. [park chaeyoung × jeon jeongguk] • 020420