eight

1.8K 198 59
                                    

❝Bana sıkıca sarılırdın, zor nefes alırdım ve şimdi seni nasıl bırakacağımı bilmiyorum.❞

- Birdy, Take My Heart

"Menajerler ve yönettim kurulu ile iki saat içinde toplantı istiyorum. Bayan Park'a da haber verin."

Jeongguk oturduğu koltuktan hızlıca kalktı ve başka bir şey söylemeden toplantı odasını terk etti. Grup ve şirket hakkında çıkan dedikodular fazlasıyla artmıştı ve buna bir dur deme zamanı geldiğini düşünüyordu. Şirketin stajyerlerine çok kötü davrandığını ve onlara verilen stajın en zor yollarda verildiğini düşünüyordu insanlar. Halbuki bunun tam tersiydi. Zamanının en kaliteli ve en rahat eğitimini veren şirket kendileriydi. İnsanlar bunu göremeyecek kadar kördü.

Sarhoş olup, Roseanne'in onu eve götürmesinin ardından üç gün geçmişti. Üç gündür tam anlamıyla karşı karşıya gelmemiş, birbirlerinden kaçıyorlardı. Dışarıdan onları izleyen biri aralarında bir şeyler olduğunu anlayabilirdi. Bunun için olanları bilmeleri gerekmezdi. Jeongguk şirketten çıktı, eve gitmek için yola çıktı.

Asistanı odasından çıktı, ani toplantı kararına şaşırmıştı Roseanne. Genelde böyle şeyleri o planlardı ama bu sefer Jeongguk yapmıştı. Toplantının sebebini öğrendiğinde ise bütün bunlarla zaten uzun zamandır uğraştıklarını ve engellemek için ellerinden gelenin en iyisini yaptıklarını biliyordu. Başka bir şeye kızdığını ve sinirini de bu şekilde çıkarmaya çalıştığını düşünüyordu. İki saatin geçmesini bekledi. İki saat sonunda toplantı salonundaki yerini aldı. Masanın iki ucundan biri onun için, diğer biri Jeongguk içindi. Bütün toplantı boyunca karşı karşıya olacaklardı. Yönetim kurulu ve şirket altındaki grup ve oyuncuların menajerleri de masadaki yerini almış, Jeongguk'u bekliyorlardı. Toplantı saatini geçirmişlerdi ama Jeongguk hala yoktu. Bu yüzden kafalar Roseanne'e döndü. Ne diyeceğini bilmiyordu. Lafı toparlamaya çalıştı. Jeongguk'un sorumsuzluğunu üstlenmek zorunda kalmaktan nefret ediyordu.

"Bugünkü toplantıyı Bay Jeon istedi, ne konuşmak istediğinden size kısaca bahsedeyim. Eminim ki kendisi daha detaylı açıklayacaktır." Önündeki veri dosyasını açtı ve kısa süreliğine inceledi. "Bildiğiniz üzere, şirketimiz hakkında birçok asılsız iddia ile uzun zamandır mücadele ediyoruz. Büyük bir çoğunluğunu engellemiş olsak da; haberimizin olmadığı birçok nefret yorumu, saldırgan içerik, idollerimizi ruhsal bakımdan etkileyecek birçok kişi hala buna devam ediyor. Bay Jeon'un bugünkü toplantıyı istemesinin sebebi budur."

Derin bir nefes aldı, daha fazla ne söyleyeceğini bilemedi. Bir an önce Jeongguk'un gelmesini istiyordu. Yoksa toplantıyı sonlandırmak zorunda kalacak ve burada toplanan insanları cevapsız bırakarak akıllarında soru işaretlerine neden olacaktı. Yönetim kurulu üyelerinden biri konuştu.

"Efendim, bununla zaten özel olarak uğraşan bir birimimiz var. Tespit ettikleri ya da aldıkları her şikayet üzerinde gerekeni yapıyorlar, hukuk büromuz bu konu için ekstra duyarlı."

Roseanne kafa salladı. Toplantının neden yapıldığını bilseydi buna çok güzel bir şekilde cevap verebilirdi.

"Doğru ama daha fazla duyarlı olunmasını istiyoruz."

O sırada odaya Jeongguk girdi. Hiçbir şey söylemeden yerine oturdu. Roseanne ile göz göze geldiler. Jeongguk geç kaldığının farkındaydı ama bozuntuya vermeden konuya girdi.

"Neden toplantı istediğimi haber verilirken belirttim. Bu tür şikayetler gün geçtikçe artıyor ve yeterince bir şey yapılmadığını görüyorum. Menajerlerimiz bu konu hakkında idollerin neler düşündüğünü söyleyebilirler."

cruel game | rosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin