-Nu, scumpo, o sa ți-o trag oricum. Nu îți permite să imi impui mie reguli. Mârâie el și ii apuca gatul cu degetele sale lungi. Sophia își mărește ochii speriata și il privește pe sub genele lungi panicata.
-Eu... Încerca ea sa spună, însă el o oprește și o trântește de suprafață canapelei urcandu-se deasupra ei.
-Și pentru ca ești o fetita foarte rea și nu asculți o sa îți primești pedeapsa. Spune el trăgând de materialul fin al rochiei rupandu-l cu totul.
-Ce... Ce vrei sa faci? Tipa ea speriata încercând sa îl oprească însă el mârâie nervos spre ea.
Își desface cravata și o privește fix în ochi cu o privire ce pe Sophia o făcea sa tremure din toate oasele.
-Dă-mi mâinile! Ii poruncește el, iar ea, văzându-i figura serioasa, ii executa ordinele indreptandu-si mâinile spre el.
El ii apuca brutal încheieturile și i le strânge puternic cu materialul cravatei. O întoarce pe burta și ii trage o palma peste fund.
-O sa ți-o trag anal pana vei uita cum te cheamă. O amenință el și ii prinde parul lung în pumn tragandu-i capul aproape de buzele lui. Când o sa termin cu tine o sa înțelegi cine e șeful aici.
-Te rog, iartă-mă. Îl implora ea cu lacrimi în ochi, însă el doar rase scurt dându-i drumul stransurii parului.
Își arunca rand pe rand hainele în fata ochilor ei și, rămas gol, ii îndepărta și ei ultima piesa vestimentara.
-Nu, scumpo, o sa te pedepsesc și o vei urî pe Lucia pentru ca ea e de vina pentru tot, pentru ca știi și tu ca eu nu vreau sa îți fac rău. Începu el sa ii umple mintea, făcând-o pe Lucia vinovata pentru ca el e nevoit sa o violeze.
-Dar... Încerca ea sa spună ceva însă el o opri cu un sasait puternic printre dinți.
-Nu se cuvine ca o fata asa bună ca tine sa nu accepte ce ii face un bărbat, tot n-ai citit eticheta, părinții tăi ar fi foarte furioși ca nu cooperezi. O minte el zâmbind parsiv pe sub mustăți.
-Milord, iertați-mă. Eu nu am știut, permiteți-mi sa va rog sa nu ii spuneți mamei. Spune ea tremurând din cauza fricii.
-Pentru asta va trebui sa fii o fetita bună si sa nu mai comentezi vreodată în fata mea. O femeie nu îmi impune mie reguli. Cat despre Sophia sa ii spui sa își bage ideile în fund, pentru ca în al tău trebuie sa fie altceva. Vorbește el murdar și Sophia se încrunta neînțelegând ce voia el sa ii spună.
-Da, Milord. Îl aproba ea, deși nu înțelesese.
-Acum hai sa îți scoatem ție ideile astea prostești din cap. Spune el tragandu-i fundul mai sus.
Ii atinge cu degetele zona intima deja umeda, știa ca ea habar n-avea sa se controleze și habar nu avea dacă era normal sau nu ca ea sa aibă asa ceva, ceea ce pe el îl excita maxim, naivitatea și inocenta ei erau un dar.
Își introduce un deget adânc în interiorul ei și o aude scoțând un țipăt și începând sa gâfâie și rânji mulțumit.
-O sa te doară, dar asa cum zice eticheta, e vina ta ca nu m-ai ascultat și ma forțezi sa te pedepsesc. Femeia trebuie sa asculte de bărbatul care o deține.
-Da, Milord. Aproba ea speriata, cuvântul durere nu anunța nimic bun. Un geamăt ii scăpa printre buze când el introduce un al doilea deget și începe sa le miște rapid.
Cu cealaltă mana ii frământa sânii cu putere. Pentru Sophia era o durere combinata cu placere, însă durerea nu o resimtea asa tare.
După câteva penetrari își scoase degetele și le introduse în anusul ei cu putere. Sophia tipa de-a binelea, o durere puternica strabatandu-i corpul.
Și jucase puțin cu ele în interiorul ei, timp în care Sophia tipa de durere, era brutal, lacrimile ii curgeau incontrolabil pe obraji, iar tot ce făcea el era sa ranjeasca privind-o îndurerată.
-Acum, iubito, e treaba ta dacă o sa te doară extrem de tare sau tare. Ii spune după ce ii apucase parul în pumn și o trase de el pana ajunsese cu buzele la urechea ei. Vreau sa îmi faci un oral. Spune el rânjind, iar ea se incrunta, figura ei era traumatizata, respira greu și o durea enorm zona.
-Un ce? Scuzați-mă, Milord. Nu am înțeles ce ați vrut sa spuneți. Ii ies cuvintele greu dintre buze.
-Vreau sa mi-o sugi. Ii spune el, iar ea înțelesese oarecum despre ce era vorba. O aruncase pe jos în genunchi și o trase de par pana ajunsese cu fata exact lângă bărbăția lui.
-E treaba ta sa o lubrifiezi. Ii spune el rânjind. Puneți buzele în jurul lui, Sophia. Acum. De ce nu respecți niciodată eticheta? Spune când o vede ca nu răspunde și se uita terifiata la el. Dacă ar știi părinții tăi ca nu faci lucrurile asa cum scrie acolo.... Spune el amenințător și Sophia își mărește ochii.
-Iartă-mă, Milord. Eu... Doar... Nu știu cum sa fac asta.... Ii spune ea terifiata.
-Puneți buzele în jurul lui, Sophia, și mâinile la baza. Ii spune el și ea pune încet mana atigandu-l.
-Milord... Mi-e frica. Ii mărturisi ea panicata.
-Haide, Sophia, nu te mănâncă, dacă nu vrei sa o faci ti-o trag asa si o sa te doară enorm. Plus ca o sa le spun alor tai ca nu respecți eticheta, știi cât de rușinos e asta, mai ales dacă o spun eu, viitorul tău soț. O amenință el, iar Sophia executa ordinele lui anterioare.
-Fata bună... Geme el când ea îl umezește cu saliva ei. După câteva momente ii spune sa se miște de sus în jos și ea începe sa facă mișcări ușoare.
El ii prinde parul strâns și începe sa ii muște capul pe mișcările rapide pe care el și le dorea.
Își dădu drumul, după câteva minute bune în care s-a bucurat de senzația oferita de buzelor ei, în gura ei și ii închise rapid maxilarul vorbindu-i rapid.
-Eticheta spune sa înghiți tot. Doar nu vrei sa nu respecți eticheta, nu? Întreabă el și o vede fortandu-se sa înghită cantitatea de lichid.
Imediat cum ea înghite ii prinde gatul și o ridica, se mișca greu și se vedea ca e fără vlaga. O împinse pe balcon și o văzu panicandu-se.
-Mâinile în sus. Ii spune el ridicandu-i bratele. O apucase de solduri și o dusese lângă o masa. Ii împinse trunchiul deasupra mesei. Data viitoare când o sa vreau sa ți-o trag în fund o sa fie mai dureros decât acum.
Se infipse cu putere în gaura mica a fetei făcând-o sa urle, ii auzea vocea frangandu-se, în timp ce o simțea pe ea rupandu-se în mii de bucatele.
Era prea mare pentru ea, dar nu ii pasa, trebuia sa o învețe că greșelile se plătesc și dacă o va lua pe ea de soție va fi norocoasa. Cel puțin asta ii va spune în fiecare zi, ca dacă el nu ar fi luat-o ar fi sfârșit goala și fututa de câțiva bătrâni și soția unuia.
Se infingea brutal in interiorul lui, mărind viteza din ce în ce mai tare, în timp ce ea urla și plângea.
~
Își dădu drumul a zecea oara în interiorul ei și durerea pentru ea încă nu se terminase. Era suficient deși i-ar fi plăcut sa se mai afunde de câteva ori în ea. Picioarele ei tremurau și ea încă plângea.
O luase în brate și o duse spre camera lui punând-o sa stea în fund pe pat. Ea urla de durere.
-Stai și așteaptă sa te îmbrac, după poți sa urli, acum vei învăța cu adevărat de cine trebuie sa asculți, de mine, nu de proasta de Lucia. Sophia tacu în timp ce lacrimile ii curgeau incontrolabil pe obraz.
O imbracase cu un maiou simplu și o întoarse pe spate verificând-o.
-In câteva zile vei fi ca noua. Ii spune el și o lasă acolo în camera ieșind. Ea continua sa plângă de durere pana rămăsese fără pic de energie și o cuprinse somnul.
La 100 de voturi și 80 de comentarii postez ❤️
CITEȘTI
Sclava Sexuala (+18)
Romance-O sa te am de câte ori îmi doresc, micuțo, și tu nu vei avea de ales. Spune el zâmbind șarmant în timp ce și ultima haina ce o acoperea dispăru. -Stăpâne.... Spune fata tremurând. -Spune da, micuțo, spune da. Repeta el lent. -Da, stăpâne... Spun...