Capitolul 14-Sărutul unui inger🔞

13K 455 103
                                    

Sophia se simțea rău, o durea enorm și încercase sa se ridice însă esuase. O durea capul și era amețita, nu își putea simți corpul, însă simțea durerea.

Încerca să vorbească însă realizase ca nu mai avea voce și atunci se instalase panica în sufletul ei, dacă ai ei o cautau?

Dacă Matthias le spusese despre ce se întâmplase. Dacă aflau ca ea încă nu terminase eticheta și nici măcar nu respecta ce citise din ea.

Cu ultimele picături de forță începuse sa bata cu palma strânsă în pumn în tăblia patului care era cel mai aproape de ea.

De nicăieri aparu Matthias, o privise in tot acest timp dar ea nu avea de unde sa știe. Ceva în interiorul lui se afla în contradictoriu, nu ii plăcea sa o vadă asa dar ea și-o cautase.

Sophia era fragila, strâmtă și mica, probabil ca nu i-ar fi tras-o asa rău dacă nu l-ar fi enervat, nu era dus cu pluta, știa ca o durea, dar ceva l-a făcut ca atunci când era în ea sa nu se mai poată opri.

-Matt...incepu ea însă nu mai putu continua și el se strâmbă.

-Doamne, Sophia, ma înnebunești, se vede ca nu ai citit eticheta sa vezi cum ar trebui sa te comporți în general. Ma pui într-o situație dificila, ar fi trebuit de mult sa le spun părinților tai. O anunță el în timp ce își dădu ochii peste cap, o mintea însă știa ca asa ca deveni supusa lui.

-Milord.... Gemu ea îndurerată când el se apropiate extrem de tare de ea și se afla deasupra ei la doar câțiva centimetri de fata ei.

-Milady, trebuie sa te pedepsesc, asta îmi impune eticheta. Iar o mintea, pentru ca nu putea rata oportunitatea ca ea sa fie aici și el sa nu o aibă, acum ca o avusese într-un mod și abia aștepta să intre și în celelalte locuri neatinse ale ei.

Îndepărta cearșaful de deasupra ei lăsând-o aproape goala sub privirea ochilor lui fascinați de corpul micuței blonde. O întoarse pe spate și ii ridica ușor soldurile desfacandu-i fesele.

Era rănită și se vedeau urmele de sânge neșterse, însă asta nu îl împiedică ca pana când avea sa o trimită acasă pentru ca știa ca Leon o va cauta când nu o va găsi sa nu i-o tragă.

-Iartă-mă, scumpo, însă trebuie să te lărgesc ca să nu te mai doara, plus ca nu îmi e permis prin eticheta sa te las asa. Spune el rânjind. Ea aproba miscandu-si ușor capul și deja ii auzea suspinele doar de la faptul ca o atinsese puțin.

Își dădu pantalonii jos și întra cu forța în ea gemand de placere, urletul ei fusese mai puternic ca în ziua precedenta, iar asta ii încânta demonul din el, voia sa vadă durerea pe chipul ei și frica ca putea fi pedepsita oricând dacă va face ceva greșit.

Nu durase mult pana își dădu drumul în interiorul ei și o lasă în suferința ei pentru câteva momente. Se întoarse după ce pregătise baia pentru ca nu o putea trimite oricum acasă.

O luase în brate, văzându-i mușchii fetei contractandu-se de durere și printre buzele fine scoțând un scancet, însă pe altele le oprise muscandu-si buza. Ar fi vrut sa i-o muște el, sa o lipească de perete și s-a i-o tragă adânc pana nu mai putea sa respire.

Dar nu putea face asta, nu pana nu era în normele legale supusa lui, soția lui, altfel risca sa o bage la belele, știind foarte bine situația ei de acasă și ura Luciei fata de ea.

O puse pe picioarele ei în fata oglinzii, iar parul lung căzuse deasupra sânilor ei ajungandu-i pana la solduri.

El era în spatele ei ajutând-o sa se sustina in timp ce privirile li se intersectau în oglinda. Erau ca un tablou viu ce putea reprezenta orice.

II apuca parul de deasupra sânilor și i-l dădu pe spate lăsând-o goala sub privirea ochilor lui. Cu un deget începuse sa ii deseneze conturul sânilor ei și ea începea ușor ușor sa tremure.

-Vezi tu, Sophia, de când te-am văzut prima oara am știut ca tu ești a mea și trebuie sa îți intre asta foarte bine în cap. Ești a mea și pot sa fac ce vreau cu tine, e treaba ta dacă accepți și lași plăcerea sa îți invadeze corpul sau continui sa plângi simțind doar durere. Ii șoptește el la ureche și Sophia se cutremura.

O întoarce cu fata la el și ii atinge buzele moi cu ale sale însă nu o săruta, o privește adânc în ochi vrând sa ii memoreze privirea.

-Spune-mi ca ești doar a mea, Sophia. Ii impune el cu buzele lipite de ale ei, vorbea încet cu o voce groasa, lăsând spatii lungi între cuvinte în timp ce mâinile lui se mișcau nestingherite pe corpul ei gol.

-Sunt a ta. Afirma ea încet, înghițind în sec cu privirea pierduta în ochii frumosului bărbat.

-Atunci sa nu mai asculți niciodată de altcineva inafara de mine și când mai ai vreodată de luat o decizie prima oara ma întrebi pe mine. Ii spune el și ii apuca gatul cu o mana lipindu-si complet buzele de ale ei într-un sărut.

Ii prinse parul într-un coc în timp ce ii săruta cu pasiune buzele. O ajuta sa intre în cada și incepu sa ii spele cu atenție fiecare părticică a corpului în timp ce buzele lui ii sărutau gâtul.

Când termina ii oferi un alt sărut și o ajuta sa se ridice, deși nu se putea susține bine pe picioare.

O imbraca cu o rochie pe care o avea pregătită și ii aranja cum putu parul încât sa nu stea prea încurcat și inestetic.

Apoi o privi zâmbind. Ii plăcea de ea, era ascultătoare și naiva, accepta orice ii dădea el de înțeles ca era bine, iar în lumina soarelui părea un înger și știa ca oricât rău ii va face el ea va rămâne un înger.

Dar nu avea sa ii dea vreodată de înțeles ca el e înnebunit de partea pura a ei, ca să nu se străduiască vreodată sa rămână asa, sa fie asa pentru ca asa este ea, nu pentru ca se simte obligata.

II săruta încă odată buzele dorind sa simtă sarutul îngerului sau, sărut care îl innebunea.

-Dacă asculți vei fi tratata bine. Ii spune el și se întoarce. Pe curând, Milady. Ii șoptește el și începe sa meargă îndreptându-se spre biroul sau pregătit sa ii scrie un mesaj lui Leon.

Se așeza pe scaunul lui și se uita pe geam, o văzu pe Sophia cu mâinile pe florile din gradina sa, admirandu-le și atingandu-le ușor. Rupse una cu mâinile tremurânde și și-o pusese în par iar tot ce făcu el era sa zâmbească.

Acum părea și mai îngerească figura ei, iar asta îl dădea peste cap complet.


La 120 de voturi și 80 de comentarii postez. 💖

Sclava Sexuala (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum