Capitolul 18-Rochia și Matthias🔞

13.8K 346 119
                                    

Sophiei ii era rău și era a cincea oara când varsase în ultima oara. Nimeni nu știa inafara de croitoreasa care o privea din tocul ușii în timp ce ea își varsa tot conținutul stomacului.

-Emoții înainte de nunta, scumpo? Întreba ea zâmbind, ea nu își dorise niciodată sa aparțină cuiva, de aceea se dedicase cu totul altei munci decât celei de supusa, ii plăcea sa facă rochii și costume.

Asa cunoscuse și familia Alain, pe vremea când Leon era mai tânăr și soția lui avusese nevoie de o rochie speciala. Apelasera la ea pentru ca ea era singura disponibila și pentru ca după ce terminase cu rochia femeii și-o trasase cu Leon în biroul lui acesta decisese ca ea trebuia sa rămână.

Sophia se panica și își șterse buzele cu niște hârtie încercând sa se ridice, însă eșua, picioarele nu o mai susțineau, dar Veronica o prinse de ambele mâini și o ajuta sa iasă din baie.

-Mi-e atât de mila de tine scumpo, as vrea sa nu continuam astăzi cu pactul, însă trebuie să terminam legătura dinaintea nuntii, pentru ca altfel vei fi prinsa. Spune ea rânjind și micuța fata dăduse aprobator din cap.

O dezbracă de toate hainele cu ușurință și o întinse pe pat pe spate. Ii desfacu picioarele cât de mult putuse și i le legase de marginea patului, ce avea sa ii facă o va durea, iar Sophia nu trebuia sa scape.

-Asa cum scrie în carte sa facem, scumpo. Spune când ii văzuse figura panicata. Se ridicase în picioare și se dezbracă și ea. Asta, spune și Sophia își mărește ochii când vede o figura ce avea forma zonei intime masculine de care erau legate alte bucăți de pamblica, e ceva ce orice bărbat are. Spune și rânjește.

-Asta intra in tine și poate fi folosita în doua moduri, unul în care sa te doară și unul în care sa mori de placere. Ideea este ca bărbații nu o folosesc ca să ne producă plăcere noua. O minti ea. Ci ca să își producă plăcere lor, continua imediat. Și plăcerea lor înseamnă durere pentru noi.

Sophia era speriata și își înghiți nodul din gat când o văzu ca ea își lega toate acele pamblici fixe de corp.

-O sa îți arat ambele moduri, stăpâna ta femeie este aici ca să îți provoace plăcere în timp ce stăpânul îți provoacă durere, o data ce te voi largi o sa simți plăcere și de la bărbați, da scumpo? Spune ea rânjind și Sophia aproba tăcută.

-Prima oara o sa te fac sa îți dai drumul din plăcere maxima, apoi o sa vezi și cealaltă parte din păcate, scumpo, asta doar pentru ca va trebui sa te obișnuiești, pentru ca durerea de la Matthias va fi mult mai puternica.

Începuse sa își frece degetele de zona ei intima și introduce un deget în ea, în timp ce cu cealaltă mana ii masa unul din sâni. Se lasă în fata apropiindu-se de buzele Sophiei pe care le săruta cu multa pasiune. Sophia gemu cuprinsa de un val de placere.

-Nu îți strânge mușchii vaginului când intru în tine, altfel te va durea. Se apropie cu bazinul de ea și introduce ușor prima parte văzând-o pe Sophia cum scanceste. În câteva momente va fi mult mai bine, îți promit, iubito. Ii spune ea rânjind. Intra cu totul în ea văzând cum sângele se scurgea peste coapsele ei și rânji, planul ii reușise.

Se afunda și mai mult în ea începând sa se miște ușor, când Sophia strânse cearșafurile în pumn de placere gemand ca nebuna.

-Mai repede... Gemu ea și își dădu ochii peste cap. Veronica rânji și începu sa se miște cu viteza în interiorul strâmt al fetei pana când aceasta își dădu drumul.

Veronica ii săruta din nou buzele coborând în genunchi și începând sa lingă din lichidul magic combinat cu sânge, era un gust atât de bun pe care nu îl simțise niciodată de o femei.

-Acum din păcate scumpo trebuie sa îți arat și cum o sa ți-o tragă Matthias. Spune ea și schimba rapid jucăria normala cu una care avea zeci de tipi mici și unii mai lungi în vârf care aveau sa ii provoace durere. Sophia nu observa fiind încă ametita de plăcerea oferita.

-Cel mai probabil o sa te lege la ochi, ca să nu îți vadă lacrimile, eu nu pot sa le vad, iubito, de aia eu o sa fac asta, nu vreau sa îți fac rău, dar asta e pactul. Mintea și Sophia credea orbește ce ii spunea femeia mai mare ca ea cu peste 20 de ani care avea experienta în sex.

II lega un material la ochi ca să nu poate vedea, motivul era ca nu voia sa vadă ca schimbase jucăriile și nu erau la fel, după ce o va răni va simți doar durere când va face sex din cauza rănilor și ea se va întoarce la plăcerea pe care ea a reușit sa i-o aducă.

-Gata, iubito, o sa intru la fel cum ar face-o el. Spune și intra brutal in ea, ii puse mana la gura nelasand urletul sa iasă printre buzele ei, deși oricum niciunul nu era acasă fiecare organizând o parte a nuntii.

Sophia începu sa plângă simțind cum se rupe în mii de bucăți, Veronica își folosea toată puterea ca să i-o tragă cât mai adânc și dureros, știa ca urmele nu se vor vedea și asta o liniștea, nimeni nu va știi ca ea ii făcuse atâta rău Sophiei având un plan bine pus la punct.

Ieșise când sângele curse prea mult și deja o îngrijora, Sophia părea bolnava, avea pielea gălbuie și obrajii foarte roșii.

-Gata, scumpo. Asta a fost lecția pe ziua de azi, mâine vin sa am grija de corpul tău pentru nunta. O sa te faci bine, însă când Matthias te va pătrunde te va durea de un milion mai rău pentru ca el are mai multa forță decât am eu.

-Hai sa te îmbrăcăm. Ii spune ea după ce își împacheta toate jucăriile. Ii desfacu picioarele și ii dezlegase pamblica de la ochi lăsând-o din nou sa vadă.

O îmbracă strângând tare de șireturile rochiei și o lasă singura, având sa trimită pe cineva sa ii aducă cele trei rochii pe care ea le gândise.

Sophia era terminata, durerea din interiorul ei era sfâșietoare, se sprijini de dulap încercand sa nu se prăbușească, avea nevoie de Matthias care o ținea în brate și o săruta.

Veronica se grăbea, trebuia sa ajungă la casa lui Moreau, voia sa aibă parte de puțin din el înainte de nunta.

Layla o lăsa să intre in casa privind-o zâmbitoare și ea se incrunta, nu înțelegea cum Layla putea sa accepte ca bărbatul care i-o trăgea tot timpul de 6 ani se casatoarea cu Sophia, o fata cu mulți ani mai mica decat ea, iar saracuta care se chinuia de ani de zile sa îl facă sa se îndrăgostească de ea nu reușise.

Sophia într-adevăr avea un farmec aparte. Ceva era special și unic în legătură cu ea, dar nu își dădea seama ce.

Trecu pe lângă ea și se îndrepta grăbită spre biroul lui Matthias gasindu-l bând un pahar de whiskey.

-Domnule Moreau, nu ma primiți și pe mine la un pahar? Spune ea făcându-i cu ochiul în timp ce își dezbraca rochia.

-Am înțeles ca o sa te vad des prin casa mea. Spune el rânjind. O sa ne distram mult, iubito. Spune el și ii trage soldurile aproape de el. Ii trage o palma peste fesele mari și rotunde și o așează deasupra lui asa cum ii plăcea cel mai mult.

-Am înțeles ca o sa te primesc des între picioarele mele, domnule. Spune lingandu-si buzele lasciv. Îl dezbraca de toate hainele și îl ajuta sa între în ea.

-Ma înnebunești. Spune el și ii varsa pe ea din paharul lui începând sa lingă pielea fina a femeii.

E exagerat?

Nu știu ce mi-ați făcut dar parca nu ma mai pot opri din scris. 😂

Okay acum chiar sunt pe bune, la 120 de voturi și 80 de comentarii la ultimele 5 capitole postez! 😂😂

Dacă ma apuca nebunia și mai scriu iar o grămadă de capitole le las nepostate pana se strâng like urile. 😂😂😂🙏🏻❤️

Sclava Sexuala (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum