Capitolul 28-Cina🔞

7.5K 232 17
                                    

Sophia își închise nasturii rochiei sale simple și ieși din camera ei. Dând de Matt care o aștepta nerăbdător.

-In sfârșit ești gata, arăți asa bine, iubito! Ii spuse el pe un ton dulce și ii prinse buzele într-un sărut scurt.

-Haide sa mergem, sa nu-i facem sa aștepte. Spuse ea preluând inițiativa. El ii luase mana și pornisera spre ieșire. În scurt timp ajunseseră la casa prietenilor lui Matthias.

-Abia aștept sa ii cunosc. Mărturisi Sophia în timp ce așteptau ca să li se deschida ușa.

-Matthias! Și tu trebuie sa fii Sophia! Ma bucur sa va vad, întrați! Spuse o femeie care în ochii Sophiei părea superba.

-Bună, Semira! Cum ești? Întreba Matthias cu un zâmbet prietenos pe buze.

-Foarte bine, sunt incantata ca ati venit în vizita, abia aștept sa îți cunosc soția! Spuse Semira zâmbind și ea la rândul ei.

-Atunci va las puțin împreună cât ma duc sa vad cum este Edward, ai grija de ea sa nu fuga! Spuse el și ii făcu cu ochiul.

-Știi unde îl găsești! Spuse ea râzând ușor în timp ce ii apuca mana Sophiei. Matthias le lasă singure și porni spre biroul prietenelui sau. Buna, Sophia!

-Bună, Semira! Spuse Sophia timid ezitand sa o privească în ochi.

-Sunt fericita sa te cunosc in sfârșit, Matthias ne-a vorbit o groaza despre tine! Sunt convinsa ca o sa ne înțelegem bine, vrei sa bei un ceai? Întreba Semira începând sa meargă spre living.

-Sigur. Răspunse Sophia urmând-o.

Semira și Sophia și-au băut ceaiul vorbind despre viata lor, Sophia aflase despre Semira cât de mult ii plăcea sa picteze și sa calareasca,cat și despre copilul pe care ea și Edward îl așteptau.

-Hmm, ce-ai zice dacă ți-aș citi în frunzele de ceai? Spuse Semira cu un zâmbet inocent pe fata.

-Asta ar fi interesant! Spuse Sophia entuziasmata inmanandu-i cana de ceai.

-Hmm, vad ca o sa ai o viata foarte interesanta... Uh, vad un copil ce urmează sa vina pe lume... Ești însărcinată? Sophia își mari ochii la cuvintele Semirei.

-Eu- eu nu-... Nu știu. Spuse ea balbaindu-se de emoție.

-Cred ca o sa ai mulți copii... Dar... Auch.. Spuse Semira brusc intristandu-se.

-Dar, ce? Întreba Sophia speriata.

-O sa îți moara foarte multe persoane dragi într-o perioada a vieții, nu știu când, nu știu cine, dar o sa suferi foarte tare... Spuse Semira trista. Ai un blestem asupra ta, Sophia. Sophia înghiți in sec la auzul vorbelor Semirei.

-Ce fel de blestem? De ce?

-Nu știu sa îți spun asta, dar ceva se va întâmpla, ceva ce va va schimba complet viețile... Dar lăsând lucrurile astea traumatizante, în mariajul tău cu Matthias vad foarte multe lucruri bune, iar copiii voștri o sa fie sănătoși.

-Asta e o veste buna. Spuse Sophia încercând sa ignore toate chestiile rele pe care aceasta le spuse... Și pana la urma, Sophia nu credea în magie! Deși ceva în interiorul ei ii confirma tot ce Semira spusese.

-Ah, Sophia! Buna! Eu sunt Edward! Se auzise o voce în apropierea ei. Sophia se ridica imediat și îl cauta cu privirea.

-Bună, Edward, sunt incantata sa te cunosc! Spuse aceasta dând mana cu el.

-Și eu de-asemenea, sper ca v-ați distrat, pentru ca Margareta mi-a spus ca masa este gata. Spuse el cu un zâmbet larg.

-Matthias I-am citit soției tale în frunze de ceai! Spuse Semira după ce se asezasera la masa și începuseră sa mănânce.

-Și ce-ai văzut? Întreba Matthias vizibil curios.

-Un copilaș. Spuse Semira rânjind. Matthias doar își mari ochii surprins, însă nu apuca sa își deschidă gura sa spună ceva pentru ca Edward i-o luase înainte.

-Vad ca ai avut treaba, frate! Spuse și ii făcu cu ochiul șmecherește ridicându-și paharul. Sophia roși, iar Matthias o privi atent. Sa toastam pentru viitorii noștri copilași, voi fetelor îmi pare rău dar va trebui sa beți apa! Spuse acesta făcându-le cu ochiul.

Seara continuare cu multe povesti pe care Matthias și Edward le aveau împreună. Iar când ceasul bătu ora 12 decisesera ca era suficient și trebuiau sa se retragă.

-Puteți rămâne la noi dacă este în regula pentru voi. Spuse Semira cald. Edward aproba dând din cap.

-Pai, având în vedere ce a văzut Semira în frunzele de ceai, n-aș vrea sa o obosesc pe Sophia pe drum, asa ca ar fi bine sa rămânem. Spuse Matthias.

-Super, aripa din vest e pregătită. Le spuse Semira.

Sophia era acum în pat în bratele lui Matthias, îmbrăcată doar cu o cămașă subțire pe care o împrumutase de la Semira.

-Crezi ca e adevărat? Spuse el punându-și capul pe pieptul ei și mana pe abdomenul ei.

-A spus ca va fi un băiețel. Spuse Sophia râzând. Matthias ii dezveli abdomenul și își presa buzele de pielea fina a ei.

-Sper ca a văzut bine... Spuse el muscandu-si buza și apropiindu-se de fata ei. Altfel va trebui sa încercăm mai tare... Spuse și începu sa o sărute.

-Nimic.. Nu... Ne... Oprește... Acum... Spuse ea cu greu printre săruturi.

-Huh, unde a dispărut fata aia căreia ii era rușine de absolut orice... Nici nu suntem în patul nostru și totuși mintea ta e departe... Îmi place. Spuse el și începu din nou sa o sărute. Ii apuca spatele gatului cu o mana și o trase mai aproape în timp ce cu o mana ii desfacu sutienul.

-Ai avut grija ca ea sa dispară. Spuse ea lingandu-si buzele atunci când se opriră din sărut. El rase ușor și plasa mici săruturi pe pielea gatului ei, în timp ce cu o mana tragea de sutienul ei ca să îl dea jos.

-Ești asa frumoasa, Sophia... Spuse el mangaindu-i obrazul cu degetul mare. Ea roși și el doar o privi puțin amuzat, oricât ar fi încercat sa para ca nu e rușinoasă asta era modul ei de a fi și nu putea ascunde asta.

Sclava Sexuala (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum