Capitolul 23-Insemnarea🔞

11K 388 137
                                    

-Esti gata? Intreba Matthias cu un zambet larg. Sophia incuviinta timida si se aseza pe scaunul confortabil.

-Unde ai ales sa le faci? Intreba fata curioasa privindu-l cu atenție.

-Unul pe pântec, iar celălalt va fi pe laterala sânului stâng. Zice zâmbind strengar si urmarindu-i reacția.

-Si ce vor fi mai exact? Continua ea cu întrebările fiind foarte curioasa de ce alesese soțul ei.

-Pe laterala sânului va fi numele meu, iar pe pântec va fi însemnul familiei mele, ca oricine care va vrea vreodata sa se apropie de tine acolo unde nu are voie sa stie cu cine se pune in caz ca nu-si tine mainile acasa. Spune el cu o privire de gheata, lipsit de expresie faciala, doar gandulc a cineva i-ar atinge vreodata zeița il facea sa înnebunească.

-Iubitule, uită-te la mine. Spune Sophia panicata încercând sa il scoata din starea lui. O sa fie totul bine. Spune optimista si il săruta scurt pe buze. Bine? Intreba ea zâmbind.

-Știu, însă viata e plina de evenimente neplăcute care nu pot fi evitate pentru ca nu le poti anticipa si atunci, scumpa mea soție, oricine va incerca vreodată sa iti faca rau, indiferent cum o va face, va plăti scump. Murmura el ridicsndu-se.

-Plecați, domnule Moreau? Intreba femeia ce isi pregătea de zor instrumentele.

-Da, Jill. Ma intorc peste doua ore. Sper sa fii gata pana atunci. Spuse bărbatul si parasi incaperea.

-Asa, frumoaso. Incepu femeia. Ca sa iti iau gandul de la durerea care va fi provocata de aparat o sa iti vorbesc despre diverse. Spune si fata aproba scurt din cap. Aceste însemnări nu sunt permanente, se pot lua cu un alt aparat, insa doar la cererea stapanului tău. Doare putin la început insa o sa merite, insemnarile sunt darurile miresei, debii a cuiva si cel mai frumos lucru. Spuse femeia continuând sa picteze cu grija insemnarile.

-Iubito, arăți splendid. Murmura Matthias si o îmbrățișa. A durut? Intreba el curios.

-Da, dar a fost suportabil. Spune ea si ii săruta usor gatul. Acum sunt a ta cu totul. Spune si nu isi putu abtine zambetul, isi musca buza fericita si il strânse mai tare in brațe.

Ajunsesera acasa de puțin timp si primul lucru pe care Matthias vru sa il faca era sa o vada goala, acum cu insemnarile lui pe corpul ei frumos.

-Stii care e singurul lucru la care ma pot gandi? O chestiona el cu spranceana ridicata in sus, in timp ce mainile lui ii mângâiau insemnarile.

-Care? Intreba ea repede inapoit curioasa.

-Daca fiica noastra va fi la fel de frumoasa ca tine... Murmura barbatul cu fata intre sanii ei.

-Cred ca va trebui sa o concepem mai intai si dupa sa ne gandim la asta. Spune ea chicotind.

-Buna idee. Murmura barbatul si o impinse pe pat. Hai sa ne jucam de-a mama si de-a tata. Ii sopti el la ureche ridicandu-i un picior sus.

Fata gemu surprinsa, insa cand ii simți degetele penetrand-o scoase un țipăt ascuțit printre buze. Ii strânse puternic umerii, bagandu-si unghiile in materialul costumului barbatesc pe care Matthias il purta.

-Matt... Gemu fata cuprinsa de mii de senzații. Pelvisul ii pulsa si simtea cum nu mai putea respira de la plăcerea oferita.

-Nu mai pot, Matt! Striga femeia dandu-si drumul pe degetele lui, bărbatul ofta de olacere scotandu-si degetele si introducandu-si-le in gura sugandu-le ușor.

-Esti atat de delicioasa... Murmura el, isi rupse vesta si o aruncase prin camera. Trase puternic de cămașa lui pana nasturii sarira prin toata camera, iar mainile Sophiei incepura sa cutreiere curioase tot corpul soțului ei.

Aproape insesizabil de rapid Matthias isi dadu pantalonii si lenjeria jos si aproape fara nicio atenționare intra in ea. Stia ca era pregătită pentru el.

-Shh, usurel, iubito. Spune el incepand sa se miște, surprinzător Sophiei ii placu si nu simți prea multa durere, deși vaginul ei era tot foarte strâmt pentru el.

-Mai tare, Matthias! Striga fata cuprinsa de plăcere. Te rog... Spune ea nemai rezistand.

Matthias facuse ceea ce i se ceruse, incepand sa se adâncească mai puternic si rapid in ea. Se simtea minunat cand era in interiorul ei, însă stia ca dupa asta va avea de facut o vizita nocturna.

-Te iubesc, iubito. Ii spuse el la final si ea ii replicase acelasi lucru, aștepta pana Sophia adormi si apoi se ridica incet din pat si se îmbracă doar cu pantolonii si iesi din camera indreptandu-se spre subsol.

Intra in camera Laylei desi era noapte, insa ea nu dormea, statea in varful patului si se gandea. Tresari cand auzi usa si apoi il vazu pe el, era panicata si nu stia cum sa reactioneze.

-Layla, trebuie sa discutam. O anunță el si ea se ridica brusc in capul oaselor asezandu-se pe marginea patului. Facu si el acelasi lucru si vru sa se pregătească sa inceapa sa vorbească, insa se opri.

Intre ei aparura o tacere dureroasa, fusesera destul de multe lucruri intre ei, iar asta nu era usor.

-Avem de vorbit lucruri foarte serioase, Layla. Am nevoie de cate ceva de la tine si trebuie sa iti cer ceva urgent. Spune el dur. Fata se ridica si se puse in genunchi in fata lui.

-Stiu ce ai nevoie, stapane. Si eu sunt aici pentru asta. Vorbi fata repede incepand sa ii desfacă cureaua si pantalonii, bărbatul ramase perplex la acțiunile fetei si se uita nedumerit la ea.

-Layla! Striga la ea dur cand ea incepuse sa i-o suga. Nu ti-am zis sa mi-o sugi! Spune si o plesneste peste față aceasta cazand pe jos. Se ridica in picioarele si isi incheie pantalonii.

-Tocmai ce i-am tras-o sotiei mele, Layla. Crezi ca am nevoie de tine pentru asta? Intreba el bathocuritor lasandu-se pe vine si apucandu-i bărbia. Nu, tarfa proasta! Nu pentru asta sunt aici! Spune el nervos spargand vaza de pe noptiera.

-Stapane, te rog, fac orice, nu ma da afară! Implora fata si incpeu sa plângă.



La 150 de voturi si 100 de comentarii postez. ❤️❤️❤️

Imi este foarte somn si nu mai am stare sa caut o poza acum, o sa vad maine ce punem la media. Va ador si va pup ❤️

Sclava Sexuala (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum