-Oh, asta... Șopti Sophia gândindu-se la o cale de a scăpa. Eu doar am frecat puțin cam tare zona când ma spălăm aseară și a rămas pata aceasta. O lamuri repede și paru ca funcționa deoarece bruneta încuviința și se întoarse înapoi la masa de machiaj luând loc pe scaunul sau.
Sophia își făcuse rapid un coc care sa ii tina parul departe de apa și intra în cada deja umpluta cu apa, probabil ca mama ei a economisit timp și a făcut asta înainte, începând sa se spele.
-Voiam sa te întreb dacă ai cumva idee ce pantofi ar trebui sa îmi iau? Spune bruneta și amândouă privira spre gramada de pantofi.
-Cred ca cei negri ar fi potriviti. Spune blonda continuând sa își spele corpul, având grija sa nu își ude și parul.
-Ăștia? Spune bruneta ridicând o pereche de pantofi. Blonda încuviința și ii incaltase. La ăștia ma gândeam și eu. Știi mama vrea sa ma întâlnesc cu cât mai mulți bărbați ca să îl aleg pe cel mai potrivit, nu a înțeles ca eu îl vreau pe Matthias! Spune bruneta indignata iar blonda îngheța.
Nu, cu siguranta nu vorbim de același Matthias. E doar o coincidenta aiurea de nume! Își spuse Sophia in gând încercând sa se liniștească.
-Asta e foarte aiurea. Spune Sophia vizibil schimbata, însă bruneta ii ignora schimbarea de comportament vazandu-si de problemele sale.
-Hai sa iti spun ceva. Am comis un păcat. Spune bruneta și lasă eyeliner ul pe masa întorcându-se spre ea și lipindu-se cu fundul de masa.
-Te ascult. Oricând. Doar știi. Spune blonda zâmbind. Despre ce vorba? Întreba ușor în timp ce se pregătea sa iasă din cada.
-Acum doi ani când am împlinit optispe ani am cunoscut un tip, îl chema Lucas, nu ți-am spus niciodata despre el, de fapt nimeni nu știe despre el. Spune Lucia privind-o pe sora ei cum ieșea din cada. Băusem niște alcool și am tras de el tarandu-l pana in biblioteca de la subsol. Spune fata ușor stresata.
-Continua. O indemna sora ei în timp ce își ștergea corpul cu un prosop și își lua lenjeria ce o aștepta pe un umeraș lângă manechinul pe care se afla rochia.
-Acolo ei bine ne-am tras-o. Spune și o privi pe Sophia cum îngheța în încercarea de a-și pune sutienul. Nimeni nu ne-a sesizat lipsa, era muzica nu ne-a auzit nimeni, ma incinsesem și am făcut-o cu el. A fost atât de bine, nici nu îți dai seama. Spune Lucia zâmbind. Mi-a promis ca o sa ne căsătorim imediat după ce totul s-a terminat, dar imediat ce petrecerea s-a terminat toate visele mele s-au spulberat, Lucas dispăruse, l-am cautat, am încercat sa aflu cine e, dar nimic, a dispărut pur și simplu de pe fata pământului. Mi-am pierdut puritatea cu un bou care a dispărut. Spune Lucia oftând privindu-si sora.
-Inteleg. Îmi pare rău, Lucia, n-am știut..Spune Sophia incaltandu-si pantofii și trăgând rochia peste ea.
-Mi-e frica de asta, Sophi. Sopteste bruneta punându-și mâinile pe față.
-Oh, Lucia, stai liniștită. Încerca să o liniștească Sophia. De ce îți este mai exact frica? Întreba Sophia, nepricepand la ce se referea exact sora ei.
-Sophi, dacă cel pe care mama îl va vrea pentru mine va afla ma va exclude din societate, știi ca nu e permis! Spune Lucia. Matthias știe, i-am spus. Continua Lucia.
-Și ce s-a întâmplat? Întreabă speriata Sophia.
-A spus ca e ok și ca ma vrea și asa. Spune Lucia luându-și în brate sora. Mi-a zis ca dacă ma comport cum trebuie ma va lua și asa. E o rușine, Sophia.... Îl vreau pe el, dacă mama va alege pe altul înainte ca Matthias sa vina sa ma ceara va fi groaznic.... Sopteste Lucia speriata.
-O sa fie totul bine, o sa fiu aici. Spune Sophia. Nu voi lăsa pe nimeni să îți facă rău.
-Sophia... Si cu Matthias am făcut-o.... De multe ori.. Asta e un păcat pentru familia noastră... Dacă afla mama... Doamne.... Spune Lucia suspinând ușor.
-Liniștește-te, pe bune, cine nu te-ar vrea. Ești extrem de frumoasă! Uită-te la tine doar! Ești deșteaptă și ai multe multe alte calități. Calmează-te! Ii spune Sophia. Ești gata? Coborâm? o întreabă Sophia și o privește pe sora ei cum incuviinteaza.
Au coborât și au mers lângă mama lor. Care zâmbea încurajator pentru Lucia, încercând sa o liniștească, era convinsa ca fiul lui Garcia avea sa fie perfect pentru fiica ei.
-Pregătită, scumpo? O întreba mama ei pe fiica sa privind-o fericita, abia aștepta să își vadă ambele fete căsătorite și la casa lor, va începe sa caute un viitor soț și pentru Sophia.
-Da, mamă. Însă ți-am spus ca nu vreau pe altcineva, sunt convinsa ca el.... Începu Lucia, care spre deosebire de Sophia ii vorbea mamei sale normal, deoarece Lucia era preferata ei, fiind primul ei copil.
-Sa nu aud nimic, Lucia. Am spus ca vei cunoaște mai mulți bărbați și punct. Nu vreau sa te căsătorești cu oricine, vreau sa te căsătorești cu cineva potrivit. Spune mama ei oftând.
-Mamă, te rog... Începu Lucia însă fu oprita de sunetul soneriei. Imediat aparu și tatăl lor luând-o pe mama lor de talie și prestând toți ca o familie fericita.
-Domnule Garcia, Doamna... Spune tatăl lor dând mana prietenește și sărutând mana soției domnului Garcia.
-Domnule Alain, ce plăcere să vă revăd, Doamna Veronica, de când nu ne-am mai văzut... Spune făcând același lucru ca și Leon. Domnișoară Lucia, cât de frumoasa sunteți. Începu domnul Garcia apoi sarutandu-i mana, văzând-o cum face o plecaciune in fata sa. Iar tu ești? Leon mai ai un copil? Întreba uimit Henri Garcia privind-o pe Sophia.
-Da, Henri. Ea este a doua mea fiica, mult mai mica, Sophia. Bărbatul ii saruta mana fetei, uimit de cât de fina era pielea ei în comparație cu mana celorlalte femei care aveau mâinile aspre. Trasaturile ei fiind cu totul diferite fata de a tuturor celor din familia Alain, ceea ce îl uimi.
-Veronica, de când nu te-am mai văzut. Continua Eleanor Garcia când o îmbrățișa pe mama lor.
-Eleanor, draga mea, da a trecut într-adevăr mult timp. Completa și mama lor.
-Lucia, scumpa mea, ce mare te-ai făcut. Spune femeia și o privește pe Lucia cum se apleacă pentru a-i saruta mana.
-Doamna Garcia. O placere sa va revăd. Spune Lucia, iar femeia ii zambi cald, continuându-și drumul spre Sophia.
-Sophia, scumpo. Spune femeia in timp ce Sophia făcea același gest ca al Luciei. Ești atât de frumoasă.
-Mulțumesc mult, doamna Garcia. Spune zâmbind Sophia apoi toată atenția fu concentrata spre un băiat extrem de înalt și slab, cu parul ușor lung, îmbrăcat la costum, care zâmbea privind-o pe Lucia fata pe care-și dorea sa se răzbune, însă planul lui încă nu era spus pentru nimeni.
Repeta și aceasta ritualul iar atunci când ajunsese în fata Luciei fata îl plezni și tipa.
-Eu nu ma căsătoresc cu asta! Spune și se întoarce vrând sa fuga însă mana tatalui sau o prinse și o trase înapoi.
-Cum îndrăznești, needucato?! Tipa acesta pleznind-o peste față în timp ce toți priveau scena uimiti.
~bwn, deci da, atât pentru azi (cred), sper ca v-a plăcut ce ați citit pana acum~
La 20 voturi și 10 păreri postez, ly💜
CITEȘTI
Sclava Sexuala (+18)
Romance-O sa te am de câte ori îmi doresc, micuțo, și tu nu vei avea de ales. Spune el zâmbind șarmant în timp ce și ultima haina ce o acoperea dispăru. -Stăpâne.... Spune fata tremurând. -Spune da, micuțo, spune da. Repeta el lent. -Da, stăpâne... Spun...