-Vrei sa imi simți buzele acolo jos? Spune el si face un cerc cu limba in jurul sfarcului ei.
-Da! Tipa fata cand ii simțise degetul la intrarea ei. Bărbatul se juca puțin cu ea după care ii sarutase zona intima și se ridicase. Ce faci? Întreba ea confuză când îl văzu ca se ridicase.
-M-am răzgândit. Spune el zâmbind draceste, Sophia se încrunta și apuca una din perne aruncând-o în el. Matthias râde scurt, în timp ce ea se întoarse și striga frustrata în perna.
-O sa mi-o plătești. Amenință ea și nici măcar nu știa de unde luase curajul sa o facă. Se ridică și se indreptase spre baie, acesta o apucă de mana intenționând sa o împace însă aceasta se smucise din strânsoarea lui închizându-se apoi în baie.
Își spălase corpul și apoi se aranja, avea o rochie alba și strânsă cu un corset pe ea. Când ieși însă din baie nu mai dădu de Matthias, asa ca rămăsese toată ziua în biblioteca citind.
Insa seara ii adusese o surpriza atunci când Matthias venise acasă cu o alta femeie. Înaltă, șatena și foarte frumoasa, îmbrăcată cu o rochie neagra și strânsă pe corpul ei, iar Sophia nici măcar nu știa ca femeile au voie sa poarte asa ceva.
-Sophia ți-o prezint pe Felicia. Felicia ea este Sophia. Sophia se înfrunta făcând cunoștință cu femeia, întrebându-se de ce Matt nu o introdusese drept soția lui.
-Matt dragule, nu mi-ai spus ca ai o soră. Spuse Felicia și Sophia rămăsese blocată.
-Da, Matt dragule, de ce nu i-ai spus Feliciei ca ai o soră? Rostise Sophia printre dinți nervoasă, era geloasă pe femeia din fațadei și își dorea sa o apuce de par și sa o dea afară în șuturi, însă nu putea face asta.
-Am uitat. Spuse el simplu cu un zâmbet nevinovat pe față la care Sophia abia își mai stăpânea dorința sa nu îl pocnească și pe el pentru ca adusese atât de devreme o alta femeie în casa lor.
-Și o sa stea și ea cu noi la masă? Se auzi din nou glasul Feliciei. Sophia își strânse palmă în pumn și o ascunse în rochie, strânse din dinți și îl privi curioasa pe Matthias.
-Um da. Rosti el ușor nedumerit. Am chemat una din bucătăresele tatei și cred ca deja a terminat treaba deci putem sa mergem sa luam cina, doamnelor. Continua el la scurt timp.
-In sfârșit! Ofta Felicia dându-și blana jos și punând-o pe marginea canapelei din sufragerie.
Felicia se așezase lângă Matthias, iar Sophia stătea acum în fața lor, cei doi savurau un pahar de vin, însă Sophia refuzase sa facă asta, voia sa fie treaza când se va răzbuna pe el.
Vedea cum Felicia îl sorbea din priviri și innebunea de gelozie dorindu-și sa o strângă de gât. Un mârâit ii scapă printre buze atunci când Felicia ii atinsese pieptul lui Matthias.
Ochiul începu sa ii se zbată de nervi atunci când Matt își întorsese capul spre ea și ii zâmbiae dulce. Spera ca cineva sa ii zică ca e o farsă, altfel avea sa înnebunească.
Răsufla ușurată când femeia pe care nu o cunoștea chemată de Matthias sa gătească adusese friptura și ființa din fața ei nu ii mai atingea bărbatul.
Acum era rândul ei sa se joace. Își scoase piciorul din pantof și îl ridică ușor în jos atingând-i cu vârful degetelor pantalonii din stofa strânși pe coapse ai lui Matt (Adonis vibes 😩).
Apucase paharul cu suc de portocale și bau încet în timp ce piciorul ei urca mai sus. Când puse paharul pe masa își linse senzual buza cu privirile lui Matt asupra ei, văzându-l cum aproape se îneca.
-Mm... Felicia. Tresari deodată Sophia privind-o fix în ochi în timp ce cu talpa apăsa pe zona intima a lui Matt. Nu mi-ai spus ce faci tu mai exact? Întreba Sophia.
-Pai încerc sa scot o linie de haine toamna viitoare. În rest stau încă cu părinții mei și aștept ca cineva sa ma ceara în căsătorie. Spune aceasta apăsat apoi se uita la Matt care înghiți în sec.
-Ce interesant... Murmura Sophia mișcându-si de sus în jos piciorul.
-Sophia! Spuse brusc Matthias apucand cu palma masa, se uită brusc confuz în jur neștiind ce sa spună.
-Da, Matt.. Spuse senzual Sophia mușcându-si buza și aplecandu-se ușor în fata, sânii ei proeminenti erau deja foarte vizibili iar Matt simți cum voia sa o dea afara pe Felicia cât mai repede și sa rupă hainele de pe Sophia apoi sa o întindă pe masă.
-Am crezut ca am uitat sa îți spun ceva, însă de fapt îți spusesem. Zice el încercând sa se scoată din situația jenantă. Cu grija, fără ca Felicia sa observe, Matt ii apuca talpa piciorului și o strânse făcând-o pe Sophia sa strângă din dinți.
-Felicia... Ce gânduri ai cu Matt? Întreba Sophia direct, fără ocolișuri privind-o cu ură.
-Pai eu și Matt plănuim sa ne căsătorim. Spune ea sigură pe sine și Sophia pufni în râs. Ce e așa amuzant? Întreba ea deranjată de comportamentul blondei, Matthias doar zâmbi mârșav privindu-le pe cele doua cu interes.
-Scumpo, Matthias are deja o soție. Spune Sophia dându-și ochii peste cap și apucandu-i mana lui Matt.
-Poftim?! Nu cred asta! Zice femeia indignata punându-și mâinile în piept. Cine? Întreba brusc înfuriata.
-Eu, iubita. Spune ea și se ridică. Asa ca ai face bine sa te ridici și sa ieși și sa nu îndrăznești vreodată sa te uiți la bărbatul meu. Zice zâmbind fals. Haide! Zice când vede ca doar o privește și nu face nimic.
-Matthias ești un idiot! Striga femeia și se ridica și plecă în câteva minute. Matthias ii apuca talia Sophie și o trântește de perete imediat.
-Ce îmi place când ești geloasa și rea! Mârâie bărbatul după care ii sărută buzele, în timp ce mana lui se strecura printre fuste ajungând la partea ei intima ușor. Și îmi place și mai rău când ești uda! Zice el cu un rânjet pervers pe față.
La 150 de voturi și 100 de comentarii postez❤️
CITEȘTI
Sclava Sexuala (+18)
Romansa-O sa te am de câte ori îmi doresc, micuțo, și tu nu vei avea de ales. Spune el zâmbind șarmant în timp ce și ultima haina ce o acoperea dispăru. -Stăpâne.... Spune fata tremurând. -Spune da, micuțo, spune da. Repeta el lent. -Da, stăpâne... Spun...