-Sophia, stai! Spuse el, însă Sophia se întoarse cu spatele și fugi în dormitorul lor cu tot cu acel copil în brate.
Matthias o urma după ce o atenționa pe Layla din privi ca se va întoarce la ea și ii va arata cum sta treaba, însă aceasta doar rase amuzata.
-Sophia, te rog! Spuse acesta alergând după ea.
-Lasă-mă în pace! Striga ea și trantise ușa dormitorului închizând-o cu cheia. Matthias ofta și își luase cheia de la dormitor din biroul sau. Deschise ușa și o văzu pe Sophia plansa toată, iar acel copil era pe unul din fotolii plângând.
-Iubito, trebuie sa ma crezi, nu te-as trăda asa... Spuse Matthias dezamăgit.
-Ieși! Nu vreau sa te vad! Cum ai putut sa faci asta? Spuse ea plângând și mai tare.
-N-am vrut sa o sărut, ea m-a forțat.
-Și atunci de ce erai acolo lângă ea?
-O întrebam despre ce vorbește, o sa fiu sincer cu tine, am avut o relație cu ea, însă am terminat totul acum mult timp, dar era servitoarea mea și o foloseam și pentru alte lucruri, dar asta a fost acum mai multe de 11 luni, iar acel copil nu are mai mult de o luna! Nu e copilul meu! Nu știu ce vrea de la mine, dar n-o sa las pe nimeni între noi! Spuse el și o luase strâns în brate.
-Nu te cred! De unde sa știu eu ca nu va intalneati pe ascuns și a ieșit copilul ala?! Întreba Sophia nervoasa.
-Nu te-am înșelat, Sophia, nu as putea sa o fac, ești tot ce am nevoie, iubito, nu vreau nicio alta femeie în viata mea. Te vreau doar pe tine. Spuse el și ii prinse buzele într-un sărut.
Sophia aproape ii pica în plasa cand un plânset de copil se auzi de jos, era Adonis.
-Adonis! Exclama Sophia speriata și îl împinse pe Matthias fugind jos. Matthias era confuz, luase copilul cu care venise Layla și merse și el jos.
-Tarfa nenorocita ce voiai sa ii faci copilului meu! Se auzi vocea Sophiei și atunci Matthias devenise cu adevărat speriat.
Sophia o pocni pe Layla și apoi o împinse.
-De ce erai aproape de el? Vrei sa mori? FEMEIE NENOROCITA VREI SA ÎMI FURI ȘI BĂRBATUL ȘI SA ÎMI OMORI COPILUL? Sophia era extrem de nervoasa, când o văzuse pe Layla cu mâinile în jurul gatului lui Adonis simți cum cerul ii cade în cap.
-Sophia... Vru Matthias sa se bage între ele însă fu intrerupt de către Sophia imediat.
-Tu sa taci! Tarfa asta a venit aici cu un scop! Spuse Sophia apucand-o pe Layla cu o mana de gat. Ce vrei de la viata noastră?
-Matthias, trebuie sa ma crezi, copilul începuse sa plângă și doar m-am dus sa vad ce are, nici măcar nu știam de existenta lui! Cum as putea sa îți omor copilul, Matthias? Încerca Layla sa joace pe victima. Nu s-a întâmplat asa cum zice ea. Spune ea și câteva lacrimi ii căzură pe obraz.
-Nu te cred pe tine, îmi cred soția, ar trebui sa îți iei copilul și sa pleci, dacă vrei sa facem un test de partenitate poti sa îmi suni secretara, atât Layla. Spuse Matthias calm deși fierbea pe interior.
-Sa nu mai vii pe aici! Ia-ți copilul și pleacă și sa nu te mai apropii în viata ta de copilul meu! Spuse Sophia și ii mai trase o palma peste fata. Layla își pleca capul, planul nu funcționase asa cum sperase, în schimb făcuse situația mai grava, în loc sa ii îndepărteze îl făcuse pe Matthias sa o urască, iar Sophia probabil il va crede pe el.
-De ce o minti? Spuse ea brusc. De ce nu ii spui de momentul în care ea era însărcinată și nu puteai sa i-o tragi asa ca m-ai chemat pe mine aici, huh? Ți-e frica ca va afla adevărul? Acum avea un zâmbet viclean pe fata, îl va lua pe Matthias înapoi.
-Despre ce vorbești? O întreba Matthias apucand-o de brat. Încetează cu poveștile astea Layla pe bune!
-Doar ieși, tarfo! Spuse Sophia nervoasa ținându-și copilul strâns la piept.
Layla se conforma, ieșise pe ușa și se urca în mașina ei, pleca pentru moment, dar se va întoarce.
-Sophia, te rog. Spuse Matthias dar aceasta nu asculta și merse nervoasa în dormitorul lor.
-De ce m-ai mințit? Spuse ea lăsând copilul în pătuț, întorcându-se spre el, știa ca o urmase pana în camera.
-Doar nu o crezi pe femeia aia?! Sophia serios acum! Spuse Matthias panicat.
-O sa plec pentru ceva timp. Am nevoie de timp singura. Spuse ea și se îndrepta spre dulap.
-Nu. Spuse el dur apucand-o de brat și trăgând-o în bratele lui. Nu pleci nicăieri, nu te las sa ma părăsești, Sophia. Spuse și o împinse pe pat.
-Ce naiba faci?! Matthias doar închise ușa de la camera copilului și se întoarse la ea.
-O sa te fac sa nu mai vrei sa pleci de lângă mine vreodată. Spuse el rânjind. Ii rupe rochia deși ea se zbătea nervoasa.
-Nu pune mana pe mine, idiotule! Spuse ea dar era prea târziu, Matthias era deja cu mana între picioarele ei.
-Ah, deci nu ma vrei... Atunci de ce ești uda? Spuse el cu buzele pe sânul ei. Ești atât de excitata și totuși negi ca o vrei și tu. Spuse el strecurand un deget înăuntrul ei scoțând un geamăt lung din partea ei.
-Ești asa un bou, Matthias... Spuse Sophia lingandu-si buzele și tragandu-l aproape de ea într-un sărut.
-O sa ți-o trag pana îți bag mințile în cap și nu mai vrei sa pleci nicăieri. Maraise el apucandu-i un san în mana și masandu-l cu putere.
-Atunci o sa spun ca vreau sa plec mai des... Spuse ea printre gemete. Matthias o privi amuzat și aprins continuând sa o sărute.
Nici nu trebuise sa insiste prea mult și reușise sa o facă sa își dea drumul.
-Mai vrei sa pleci? Întreba el rupandu-i restul hainelor ce mai rămăseseră pe ea.
-Mmmm daaa... Tipa ea doar ca să îl enerveze.
-Aha, știu ca o faci intenționat. Spuse și ii făcu cu ochiul în timp ce coborî între picioarele ei.
La 150 de voturi pun următorul capitol💖
CITEȘTI
Sclava Sexuala (+18)
Roman d'amour-O sa te am de câte ori îmi doresc, micuțo, și tu nu vei avea de ales. Spune el zâmbind șarmant în timp ce și ultima haina ce o acoperea dispăru. -Stăpâne.... Spune fata tremurând. -Spune da, micuțo, spune da. Repeta el lent. -Da, stăpâne... Spun...