-Milord, eu nu am mai făcut cu nimeni asta. Ii recunoscu fata bărbatului, neștiind ce ar trebui sa facă, bărbatul zâmbind auzindu-i cuvintele, era convins ca era pura, era doar atât de mica.
-Milady, vreau sa privești tot ce îți fac și sa nu te controlezi. Ii spune bărbatul fetei apoi își concentra toată atenția pe pielea fina a fetei, ii luase un sanii imenși în mâini și începuse sa se împingă în bazinul fetei, mimând o scena pe care încă nu o putea face, însă curând va putea, ii saruta pielea gatului.
-Milord... Șopti fata speriata când bărbatul ii strânse sânii simțind o durere combinata cu placere, era un sentiment ciudat pe care nu îl mai simțise și nu știa dacă era în regula.
-Shhh, milady, nu te gândi la nimic altceva inafara de ce îți fac. Spune și ii baga un deget de-al lui în gura. Suge-l. E ceva normal. O indemna el rânjind, iar fata speriata îl asculta, spera sa se tina de cuvânt și tatăl ei sa nu afle ceva.
Bărbatul profita de fata și faptul ca era neexperimentata și nu știa ce ii face el, putând sa profite de ea asa cum și-ar fi dorit, voia totuși sa o facă a lui într-un pat, nu în pădure pe pământ. Degetul lui era supt stângaci de buzele fetei, făcându-l sa se întrebe cum s-ar simți și altceva în gura ei.
-Ah, micuțo, esti atât de buna. Gemu bărbatul și coborî cu săruturile din ce în ce mai jos pana ajunsese în locul lui preferat, depusese un sărut în zona ei neatinsa și cu mana libera ii desfacu încet buzele lingandu-i zona. Ai un gust atât de bun. Sopti bărbatul, făcând-o pe fata sa se infioare la fiecare mișcare.
II scoase degetul din gura și îl introduse cu putere în ea observând-o cum tipa, punându-i repede mana peste gura ca să o oprească, oricât de sigur ar fi fost ca nimeni nu ar fi putut sa ii audă de aici, niciodată nu putea fi sigur.
-Shhh, fii silentioasa, nu vrei sa descopere tatăl tău ca nu respecți eticheta, nu-i asa? Ii spuse bărbatul și isi înlătură mana.
-Desigur, milord. Aproba ea și își musca buza în retinerea unui geamăt de durere atunci când îi simți degetul bărbatului mișcându-se adânc în interiorul ei.
-Milady, ne vedem la noapte. Sa nu întârzii. Spune scotandu-si degetul din ea fiind mulțumit, era atât de strâmtă și iubea sa o simtă in jurul lui, abia aștepta să o facă a lui. Acum hai sa te ajut sa te îmbrac. Spune ajutând-o sa se ridice. Apucase lenjeria și și-o varase in buzunarul sacoului. Asta rămâne la mine, cum spune eticheta, desigur. Spune zambindu-i.
-Bineînțeles, milord. Inca o data mii de scuze pentru prostia mea de a nu știi ceea ce impune eticheta, sper ca nu v-am deranjat. Spune fata și ii simți mâinile pe fundul ei tresarind.
-În niciun caz, milady. Acum te poți duce acasă și pregătește-te pentru vederea noastră de la noapte. Nu fa nimic altceva și comporta-te normal, altfel ceilalți își vor da seama ca ai făcut ceva greșit. Spune apucandu-i hainele și ajutând-o sa se îmbrace, ii puse fusta, apoi ajunsese la sâni.
-O sa am grija, milord. Spune și incepu sa tremure când ii simți buzele pe sânul ei din nou, simțise o durere profunda când dinții lui ii lăsaseră un semn roșiatic pe piept apoi acoperind-o cu restul hainelor.
-Asa se face, milady. Spune și ii zâmbește stragand-o de talie și sărutând-o.
-Trebuie sa plec, milord. Spune fata rusinata când sarutul se termina.
-Desigur, milady, du-te! Spune și o privi cum strânge restul lucrurilor și se îndepărta rămânând acaparat de frumusețea și puritatea ei, fiind convins ca era mai buna decât bruneta care aștepta să fie ceruta.
Sophia fugise pana acasă, intra speriata în casa, știa ca stătuse prea mult și mama ei avea sa ii facă o predica urâtă. În fata ei aparu mama ei îmbrăcată în hainele pentru întâlnirile importante privind-o supărată.
-Sophia Catherine Lucia Céline Alain! Sophia știuse ca era de rău din moment ce mama ei ii spusese numele complet, o făcea doar când era extrem de supărată. Unde ai stat atat?!? Vei întârzia! Treci și te schimba! Vorbise puternic mama ei. În curând sosesc musafirii și tu nu ești gata!
-Mamă, scuzați-mă, nu mi-am dat seama ca timpul trecea pe lângă mine. Nu ma pedepsiți. Spune Sophia plecând-și capul, nu ii putea spune mamei ei unde stătuse atât de mult timp, ar fi pedepsit-o pentru faptele făcute, sa nu respecți eticheta și altcineva din afara familiei sa vadă asta era o adevărata problema și rușine pentru întreaga familie.
-Te iert de data asta dacă ești gata la timp! Spune mama ei un pic mai calma și ii face semn sa urce pentru a se pregăti.
-Va mulțumesc, mamă! Spune Sophia făcând o micuța plecaciune in fata mamei sale înainte de a pleca. Urca scările grabita și ajunsese în camera unde se pregăteau ea și sora ei găsind-o pe Lucia îmbrăcată într-o rochie roșie strâmtă pe corpul ei, făcându-și machiajul.
-Sophia, unde ai mai fost de data asta? Mama era înnebunită sa nu cumva sa afle tata ca tu nu ești! Haide, trebuie sa te pregătești rapid, du-te și te spala, apoi îmbracă rochia de acolo! Spune și ii face semn spre un manechin pe care se afla o rochie superba gri.
-Am pierdut timpul prin gradina. Șopti Sophia în timp ce se îndrepta spre cada. Camera era aproape jumătate cât salonul lor, avea într-un colt o cada unde se spălau, în altul diverse umerașe cu haine și machine, in altul rafturile cu bijuterii și diverse accesorii puse pe suporturi, iar în celalalt colt, unde se afla și Lucia sora ei acum se aflau machiajele, pe care Sophia nu avea voie sa le folosească, ii era interzis momentan.
Sophia își dezbracă hainele rapid, nu avea nicio reținere fata de sora ei, era ceva normal pentru ele, amintindu-și de întâmplările cu acel bărbat misterios din pădure, căruia sa ii gresise și ii părea rău, avea ca atunci când va avea timp sa termine cartea despre eticheta.
-Sophia? Întreba Lucia și amândouă se intoarsera. Ai cumva... Însă privirea ei cazu pe sânii ei văzându-i semnul. Sophia ce e pe sânul tău? Întreba nedumerita Lucia apropiindu-se de sora sa.
~nu știu ce sa mai zic, știți ca ba iubesc și de asta vreau sa postez cât de des se poate, lyyysm💜💜~
Orice părere și vot ma motivează sa continui, m-ar ajuta mult dacă le-ai lasa💕
CITEȘTI
Sclava Sexuala (+18)
Romance-O sa te am de câte ori îmi doresc, micuțo, și tu nu vei avea de ales. Spune el zâmbind șarmant în timp ce și ultima haina ce o acoperea dispăru. -Stăpâne.... Spune fata tremurând. -Spune da, micuțo, spune da. Repeta el lent. -Da, stăpâne... Spun...