Capitolul 31-Micuța Aaliyah🔞

8.4K 275 65
                                    

-A fost asa de bine... Spuse Matthias sarutandu-i umărul Sophiei.

-Hmm, cred ca tot vreau sa plec de aici... Spuse Sophia cu un zâmbet pervers pe chip.

-Abia te-ai trezit, trebuie sa te odihnești mai mult iubito... Spuse el mangaindu-i coapsa.

-Te joci cu mine! Ugh, după 6 luni în care nu m-ai atins din cauza micuțului Adonis acum te-ai plictisit de mine! Hmm, poate ar trebui sa o cred pe Layla! Spuse Sophia uitându-se urat la Matthias, acesta se panicase puțin, însă ea izbucni în râs. Totuși dacă ma înșeli, dragul meu soț, o sa te tai bucatele și o sa te dau de mâncare la porci. Îl amenință Sophia cu degetul îndreptat spre el, dar Matthias doar rase.

Sunetul soneriei se auzi în toată casa, iar Sophia se uita ciudat la Matthias.

-Dacă femeia aia s-a întors ma jur ca o omor. Spuse Sophia ridicându-se și luând pe ea un halat. Matthias își îmbracă repede pantalonii și cămașa și merse cu Sophia jos sa vadă cine era.

In fata ușii era o fetita mica de vreo 4 5 ani care se uita speriata la ei.

-Tati! Exclama ea și îl luase pe Matthias de picioare în brate. Sophia casca gura și se uita socata la Matthias și fetita. Matthias era și el confuz.

-Alt copil? Mârâie Sophia printre dinți prinzandu-l de gulerul cămășii.

-De data asta chiar n-am nicio legătură cu copilul asta. Spuse Matthias fără răsuflare.

-Puiule, te-ai pierdut? Întreba Sophia lăsându-se la același nivel cu fetita.

-Mami mi-a zis sa ii dau asta lui tati. Spuse și ii înmâna Sophiei o scrisoare pe care aceasta o deschise nervoasa, curioasa sa vadă ce continea. Haide înăuntru! Spuse aceasta în timp ce desfacea scrisoare.

Matthias luase copilul în brate și pornisera toți către sufragerie.

-Draga Matthias și Sophia, știu ca voi nu ma cunoașteți și nici eu nu va cunosc pe voi, n-am niciun drept sa va cer asta, însă sper ca voi sa ii oferiți fetitei mele un cămin. Știu ca recent ați devenit părinți și voi, asa ca vreau sa va puneți în situația mea, am cancer în faza terminala, iar doctorii nu îmi dau mai mult de o săptămână de trăit, însă nu mai suport, nu mai pot sa lupt. Spuse Sophia fără răsuflare.

Matthias o privi curios așteptând sa continue în timp ce ii mângâia parul fetitei.

-Tatăl ei e mort dinainte ca ea sa se nască, asa ca am cautat o figura care mi-a dat putere și pe care copila mea sa îl numească tata. Știam ca vreau ca atunci când o sa mor sa ii las copilul lui, știu ca pare o nebunie, însă va rog ajutati-o. Când am aflat ca Matthias s-a căsătorit am început sa i-o prezint pe Sophia și sa ii spun ca aceea este mama ei. Sper sa uite ca eu am existat vreodată și sper sa o acceptați în viata voastră. Sophia înghiți în sec și continua sa citească cu greu. O sa va las câteva detalii despre ea acum, numele ei este Aaliyah, are 3 ani, ziua ei este pe 2 mai, ii place foarte mult muzica clasica, ii place sa picteze și nu are alergii, ii place orice tip de mâncare. Va rog sa aveți grija de ea. Semnat M. Câteva lacrimi căzură pe obrajii ei, pe care fetita ii observa de îndată.

-Mami de ce plângi? Spuse aceasta și inima Sophiei se franse.

-Nimic, puiule, vrei ceva de mâncare? Spuse ea grăbită vrând sa vorbească cu Matthias.

-Avem cereale? Spuse ea balbaindu-se.

-Sigur, prințesă. Spuse Matthias înțelegând ce voia Sophia sa facă și mersera împreună la bucătărie. II puseseră o porție și Sophia ii dădu un pupic pe obraz.

-Noi mergem un pic pana afara sa îți aducem ceva și venim imediat, da? Spuse Sophia cu un zâmbet cald pe fata dându-i parul de pe fata. Fetita aproba mâncând.

-Ce vrei sa facem? Întreba Matthias curios.

-Atât de mulți copii în ultima perioada... Ofta Sophia. Crezi ca e în regula dacă o adoptam? Întreba ea curioasa.

-Atâta timp cât tu ești fericita putem sa adoptam și o suta de copii. Spuse el zâmbind și sărutând-o ușor pe frunte.

-Te iubesc, Matthias... Simt ca nu ți-o spun suficient. Spuse ea strangandu-l în brate. O sa fie ciudat la început, dar ne putem obișnui cu asta, cred... Spuse ea plina de speranța.

-Și eu te iubesc, Sophia, ești deja cea mai buna mama din univers, nu trebuie sa îți faci griji. Toți copii te iubesc. Spune el și ii săruta buzele.

-Acum ce ii aduc...

-Huh?

-Am zis ca mergem sa ii aducem ceva... Ce?

-Ei bine, am cumpărat câteva jucării de fetițe când nu știam încă dacă o sa avem un baiat sau o fetita asa ca putem sa luam niște păpuși de acolo? Spuse Matthias calm.

-Ești un geniu! Spuse ea fericita bătând din palme. Acum du-te și ia câteva, am alergat cam mult în ultima perioada. Spuse ea și se arunca pe canapea.

-S-a făcut, șefa! Spuse acesta și merse repede în debara sa ia câteva păpuși. Alesese doua pe moment, avea sa i le dea pe toate. Cumva îl încânta ideea sa mai aibă un copil asa repede, mai ales ca voia sa își lase soția o perioada lunga sa trăiască libera, sarcina fusese o binecuvântare dar plina de dureri și țipete în noapte.. Acum dacă puteau avea încă un copil fără ca Sophia sa treacă prin toate durerile nașterii el era fericit.

-Uita-le! Spune el când se întoarse.

-Wow, sunt superbe! Mie nu mi-ai zis de ele! Poate voiam și eu sa ma joc cu ele! Spuse Sophia dându-și ochii peste cap în joaca.

-Am eu o idee mai buna când vine vorba de asta. Spuse Matthias lingandu-si buzele incantat.

-Taci. Spuse ea rosind. Vezi tu mai târziu.

-Asta ar trebui sa fie o amenințare? Ce o sa faci? O sa ma legi de pat? Întreba el curios și extrem de amuzat.

-Haha, poate ca da, cine știe. Spuse ea și ii făcu cu ochiul.

Se intoarsera la Micuța Aaliyah care aproape adormise cu capul pe masa.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 09, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Sclava Sexuala (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum