Capitolul 20-Matthias🔞

10.9K 366 123
                                    

Matthias era îngândurat, o avea în mintea lui doar pe Sophia și privirea speriata atunci când venise la el sa ii spună de Veronica.

O ura pe femeia aia, fie ea și moarta. Nu-și putea vedea îngerul suferind, nu voia sa facă asta.

Gândurile sale au fost întrerupte de ușa deschisa a biroului sau, își îndrepte privirea spre sursa zgomotului și o văzu pe Layla.

-M-ați chemat. Spune ea lăsând capul în jos și făcând încă un pas înainte, după ce închise ușa.

-Da, Layla. Ia loc te rog. Ii spune el făcându-i semn spre scaunele din fata biroului sau, iar ea executa rapid așezându-se. Privește-ma. Ii ordona el iar ea executa pe loc. Trebuie sa vorbim serios, Layla! Ii cere el fara nicio emotie in glas.

-Desigur, spuneti, va ascult. Zice ea usor speriata, gandul ca ar putea sa o dea afara o inspaimanta.

-Din momentul asta tot ce este intre noi se va termina, ma voi casatori cu Sophia si ea va fi femeia mea. Nu vreau sa aud vreodata ceva din trecutul nostru, pentru ca altfel stii foarte bine ce ti se va intampla. Ii spune el si ea da aprobator din cap, desi il iubea nu putea face nimic in legatura cu asta.

-Desigur, stăpâne. Vorbi ea cu glasul tremurat.

-Si inca ceva, te vei muta la subsol, vreau spatiu personal cu sotia mea, vei veni doar cand te voi chema eu. Vei veni sa pregatesti micul dejun la sase fix, vei pregati masa, apoi te vei retrage, Sophia iti va spune exact ce preferințe are. Apoi te vei intoarce in camera ta si vei reveni pentru pranz si apoi pentru cina. Curatenie vei face doar cand sunt eu plecat sau suntem plecati amandoi ori in cazul in care iti vom cere noi. In rest nu vei iesi din camera ta. Ai înțeles? Spune el si ea aproba dintr-o miscare scurta a capului. Atunci te poti retrage, vreau sa iti strangi lucrurile din camera ta si sa te muti jos. Spune si ii face un semn scurt din mana sa iasa.

Acum ca terminase cu Layla simtea o nevoie puternica sa o vada pe Sophia. Ii lipsea si voia al dracu de tare sa o simta.

Se ridică de pe scaunul lui din pielea si iesi din birou si se indrepta spre iesirea din casa, insa cand sa deschida usa aceasta fu deschisa puternic si de dupa ea aparu Sophia.

Exact la momentul potrivit! Gandi el si zambi luand-o in brate.

-Matthias... Spune ea lipindu-se complet de el. Am ales rochia, am probat-o, nu mai pot, aveam nevoie de tine. Spune ea si isi ridica usor capul privindu-l cu ochii mari si un zambet timid pe fata.

-Buna, iubito! O saluta el si ii saruta fruntea usor stragand de talia micuta a fetei. O sa treaca. Spune el si o trage dupa el in camera lui asezandu-se impreuna cu ea pe pat.

-Totusi, Matthias, nu am inteles, de ce ai vrut sa grabim lucrurile atat de tare? Întreba ea curioasa. Adica, nu vreau sa zic ca ma deranjeaza, ma bucur, doar ca nu inteleg.... Spune ea cand ii vede incruntatura, speriata sa nu il supere, il vazuse o data nervos, nu mai voia sa il vada asa prea curand.

-Vreau sa fii a mea, nu are rost sa o lungim degeaba. Sophia nu mai am douazeci de ani sa zic ca pot astepta, tu esti tanara, insa eu am nevoie de o femeie in viața mea, nu pot ramane burlac o viata intreaga. Spune el rânjind, ii placuse burlacia, femei si iar femei, nopti pierdute, fara griji, fara probleme, fara un copil care sa planga acasa si o femeie care sa il astepte nervoasa ca iar lipseste.

-Stii, Matthias, mi-e foarte frica... Ii spune ea cu privirea in poala.

-De ce iti este frica, iubito? Intreba el nedumerit.

-Daca nu o sa fiu femeia pe care ti-o doresti? Femeia de care ai nevoie? Femeia pe care o meriti? Femeie pe care... Vru ea sa continue insa el ii acoperise buzele cu un deget facand-o sa taca.

-Shh, nu mai spune asta, tu esti tot ce vreau! Spune si o intinde pe pat incepand sa o sarute. Incepu sa ii desfaca sireturile rochiei, vrand sa o scape cat mai repede de toate hainele de pe ea si isi promise ca in primele zile dupa ce o va face a lui o sa o puna sa umble doar goala prin casa sau poate ca pana vor avea primul copil va umbla asa...

-Te iubesc, Matthias. Marturisi fata naiva printre săruturi si el ranji fericit, stia ca odata ce ea se va indragosti de el va accepta sa faca tot ce el isi dorea si asta era un lucru perfect.

-Si eu te iubesc, iubito! Ii spune el cand o scapa si de ultima piesa vestimentara lasand-o goala in fata lui, incepu sa ii sarute gatul si sa coboare din ce in ce mai jos in timp ce ea scotea gemete micuțe de placere.

-Esti atat de perfecta.... Spune el fascinat mangaindu-i corpul perfect. Abia aștept sa te patrund spune si introduse un deget in ea, facand-o sa tipe, incepu sa il miste incet in ea iar ea gemea incordandu-si corpul.

-Matthias nu mai pot... Spune ea dandu-si ochii peste cap cand valuri de placere ii epuizasera tot corpul, iar el ii mangaia zona incepand sa linga usor fiecare particica de piele.

-Te-as patrunde acum daca nu as vrea sa fii a mea cu totul inainte. Ii spune el terminat de durerea asteptarii. O intoarce cu spatele despartindu-i fesele si privind gaura micuta cu interes.

-O sa doara putin, o avertiza el. Pune mult lubrifiant si incepe sa se împingă usor in interiorul ei.

Sophia urla si stranse cearșaful in pumni de durere. Matthias se opri si ii saruta spatele usor.

-Continua... Ii ceru ea la putin timp dupa cand se linistise si se obisnuise cu durerea.

-Mai e doar o zi pana esti a mea.... Ii spune el ranjind si sarutandu-i fruntea dupa ce isi daduse drumul. O luase in brate si o mangaia, depunand saruturi pe buzele ei pline.



Here I am. Again. :))) ce faceti, mai? v-am lipsit?

La 140 de voturi si 80 de comentarii postez! ❤️

Sclava Sexuala (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum