Capitolul 16-Nunta urgenta🔞

11.7K 369 111
                                    

Matthias era nervos, stătea la fereastra lui fumând, amintirea îngerului sau rămăsese adânc impregnata în mintea lui și nu mai putea rezista.

Trecuseră câteva zile, ii trimisese o scrisoare în care ii spusese sa nu îl viziteze câteva zile pana el nu ii va spune.

Zile în care el se gândise la ce vrea de la ea. Lua un copil și îl făcea femeie, un copil naiv, care nu știa aproape nimic despre lumea asta, și încerca sa îl schimbe fără sa îl schimbe cu adevărat.

Era confuz, însă știa ca vrea sa o aibă, cât mai curând, în bratele lui după o noapte plina de placere.

Nervos stinse țigara și o aruncase în scrumiera, își luase stiloul și scosese o foaie. Trebuia sa grăbească lucrurile.

"Leon Alain

Afacerile dintre noi merg foarte bine și as vrea sa ne extindem, pentru asta trebuie bineînțeles sa existe un pact între noi, pactul va fi onoarea fiicei tale Sophia.

Știu ca stabilisem nunta pentru următoarele săptămâni însă vreau ca lucrurile sa se întâmple mai rapid.

3 zile, în 3 zile vreau ca numele ei sa fie Sophia Moreau și bineînțeles sa pornim afacerea de care îți spuneam împreună.

E unica ta fiica Leon, nu vreau sa te rețin prea mult în treaba asta cu căsătoria, vreau ceva simplu și privat, fără prea multa expunere, doar oameni importanți cu care sa facem afaceri și prieteni apropiați ai familiei.

Nu îți mai las timp de gândire, lucrurile sunt asa cum le-am scris amândoi, iar afacerile vor merge asa cum am vorbit, important este doar sa treci totul pe numele ei atunci când ne căsătorim ca scumpa ta soție sa își vadă moartea cu ochii.

Nu te mai gândi dacă e bine sau rău, acționează rapid. Altfel rău ni se va întâmpla amândurora, n-ai idee ce plănuiesc viperele! Dacă aștepți s-ar putea sa te îneci în veninul lor! "

Sigilase rapid scrisoare și i-o înmâna servitoarei sa o trimită urgent. Auzi apoi cum cineva bate la ușă și striga un Intra.

-Domnule Moreau, v-am adus ceaiul, asa cum ați cerut pentru fiecare zi. Spune servitoarea și ii așează ceaiul pe masa. Mai doriți ceva? Întreabă cu capul plecat.

-Ar fi ceva... Spune el gânditor privind spre fusta scurta a servitoarei ce nu ii acoperea jumătate din coapse, își urca privirea și dădu de decolteul destul de adânc al rochiei de servitoare și rânji.

-Orice, domnule. Sunt aici pentru dumneavoastră. Ii spune ea supusa și el o prinde de coapse trăgând-o lângă el, ea înghiți în sec.

-Layla... Murmura el ușor bagandu-si una din mâini pe sub fusta ei. Layla era bruneta, înaltă și cu o frumusețe rara și probabil ca dacă ar fi fost bogata ar fi luat-o de soție. Ii plăcea atitudinea ei, era supusa și îl asculta orbește.

Layla era însă orfana și era obligata sa lucreze undeva, nu putea sa se căsătorească din cauza ca nimeni nu și-ar fi dorit o asemenea femeie lângă el, asa ca nu avea obligații. El însă o adora pe Layla, era descărcarea lui și era mereu acolo pentru el.

-Layla vreau sa ma afund în interiorul tău dulce și strâmt. Ii mărturisi el și își baga mana în chiloții ei începând sa maseze ușor zona.

-Cum doriți, stăpânul meu. Spune ea supusa, își acceptase soarta încă de când fusese primita în casa lui la 14 ani, înțelesese ca ea nu va fi niciodată a cuiva în acte, însă aprecia toată atenția lui și nu era niciodată posesiva, își înțelegea locul.

-Doresc sa ți-o trag dur. Murmura el și ii rupse chiloții. Începuse cu cealaltă mana sa tragă de atele ce ii țineau corsetul prins și imediat ce reuși sa le desfacă îl arunca prin camera.

-Desigur, stăpâne. Spunea ea încet privindu-l cu un deget în gura, ii știa toate fetisurile, le învățase în cei sase ani petrecuți în casa lui pe toate și era mereu deschisa sa încerce orice își dorea el. Începuse sa își suga degetul și îl privea cum gemea satisfăcut.

-Ești pregătită sa ma primești adânc în tine, Layla? Întreba ea și aproba încet din cap. El ii rupse chiloții, în timp ce ea își scoase rochia și o aruncase pe undeva prin biroul lui și se urca deasupra lui.

II deschise pantalonii în timp ce îl săruta pe gat și îl introduse încet în ea amândoi gemand.

-Stabiliți ritmul, stăpâne. Ii cere ea și el ii prinde soldurile infingandu-se mai puternic în carnea ei și mărind viteza.

-La fel de strâmtă și uda ca deobicei... Murmura el și închise ochii în timp ce ea sarea deasupra lui.

Sophia stătea nemiscata in fata tatălui ei, care tocmai ce ii despre biletul trimis de Matthias, înghiți în sec cânde văzu pe croitorese la ușa și înțelesese ca nunta chiar va avea loc, însă de ce voia Matthias sa fie totul asa repede?

-Te las pe mana doamnelor ca să alegi rochia în care te visezi mireasa! Pana mâine, Sophia! Ai grija! Ii vorbi el pe un ton dur ca să ii fie totul clar.

-Da, tata. Aproba ea lăsându-și capul în jos în semn de respect.

-Dezbracă-te! Ii zice croitoreasa șefa și ea executa ordinele asa cum i s-a poruncit. Începu sa își desfacă corsetul și îl dădu jos aruncandu-l pe fotoliu, continua cu șireturile rochiei pe care o dădu jos rămânând în lenjeria ei simpla alba.

-Complet. Dezbracă-te complet! Spune ea nervoasa, iar Sophia înghite în sec, aveau sa i se vadă semnele de la Matthias. Croitoreasa șefa mărește ochii la trupul gol al Sophiei și îngheață pentru câteva secunde. Afara, toate, acum! Urla la celelalte și văzu cum se înghesuie sa iasă.

Se apropie cu pași mărunți spre Sophia admirând-o și totuși punându-și întrebări despre semnele de pe corpul ei.

-Ce sunt astea? Întreba ea începând sa ii atingă cu vârful degetului sânii și diverse urme ale muscaturilor lui Matthias, Sophia închise ochii inghetand de frica, dacă tatăl ei avea sa afle o va închide.

-Cine ți le-a făcut? Întreba ea după ce văzu ca fata nu răspunse. Vorbește cu mine Sophia, eu te pot înțelege și te pot ascunde. Ii spune aceasta muscandu-si buza.

-Matthias, doamna. Răspunse ea speriata.

-Sophia, Matthias asta nu tine la corpul tău fragil astfel încât sa nu ii facă rău? Întreabă ea surprinsa.

-Doamna, o sa va mărturisesc ceva, sper sa pot avea încredere în dumneavoastră, nu am terminat nici acum eticheta și va rog sa nu le spuneți alor mei, iar Matthias spune ca e bine ce s-a întâmplat pana acum între noi și ca facem lucrurile conform etichetei, va rog sa nu ii spuneți tatei ca nu am citit eticheta! Spune ea grăbită și croitoreasa zâmbi șiret.


-Ai, Sophia! Asta era motivul pentru care nu ai acționat conform etichetei și acum! Chiar ma gândeam la asta! Spune ea părând socata, dacă Sophia era naiva ea avea de gând sa profite de asta.

Okay deci nu m-am putut abține 😂

La 120 de voturi și 80 de comentarii la ultimele 3 capitole postez! 😂💖 Enjoy la bunătatea mea! 😂😂

Sclava Sexuala (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum