-Mamă, cred ca planul a funcționat. Ii spune zâmbitoare Lucia mamei sale. Mama sa rânji mandra și ii strânge mana fiicei sale. Nu a venit noaptea trecuta, sigur i-a tras-o! Exclama ea fericita.
-Fiecare primește ce merita, scumpa mea. Tarfulita aia mica va plăti pentru tot ce am indurat noi doua, stai fără grija! Ii spune mamei ei.
-Lucia! Se auzi vocea tatalui ei care o cauta. Aici erai! Familia Garcia este aici! O anunță și Lucia își mărește ochii speriata.
Pe ușa salonului intrară pe rand membrii familiei Garcia, imediat după ce Lucia și mama ei se ridicasera de pe canapeaua pe care stăteau.
La indemnul tatălui sau Lucia făcu o plecăciune și se grăbi sa le sărute mana părinților nenorocitului pe care îl ura.
-Doamnule Garcia... Spuse ea ușor aplecandu-se în fata lui și pupandu-i mana în semn de respect.
-Scumpa mea, cum mai ești? O întreabă acesta zâmbitor. Lucia revine la poziția ei dreapta și îl privește zâmbitoare.
-Sunt foarte bine, mulțumesc. Dumneavoastră? Întreba ea politicos.
-Mult mai bine acum ca știu ca urmează sa planificam nunta astăzi. Spune el și Luciei ii pica fata, privește spre mama ei cu ochii ei de căprioară larg deschiși, mama ei avea o fata panicata de altfel. Nu te bucuri? Întreba el nedumerit.
-Desigur ca ma bucur... Minți ea punându-și zâmbetul fals înapoi. Doar ca... Este neașteptat de rapid și... Știți cum sunt emoțiile dinaintea nuntii... Spune ea înghițind în sec.
Se apleacă apoi sărutând mana mamei lui și ii zâmbește când ajunge iarăși în poziția inițiala.
-Doamna Garcia, ma bucur nespus sa va revăd. Ii mărturisește aceasta, deși știa foarte bine ca mintea.
-Oh, scumpo, și eu ma bucur. Și spune-mi mama, pana la urma urmează sa fim o familie cât de curând. Spune aceasta cu un zâmbet larg în timp ce ii prinde mana.
-Desigur, mama. Apoi atenția ei se întoarce spre Vlad pe care îl privește cu ura, acesta ii rânjește sadic. El se apleacă sarutandu-i mana, ea se înfioară la atingerea buzelor lui pe pielea ei.
-Doamna mea. I se adresează el cu un rânjet imens pe fata. O apuca de talie mai apoi și o lipește de el. Ți-a fost dor de mine? O întreabă el curios și ea își strânge puternic maxilarul.
-Da, abia asteptam momentul în care urma sa te revăd. Minte ea și Vlad ii simte veninul din voce.
-Mamă, tată, domnule Leon, permiteți-mi sa ma retrag cu doamna mea cât voi stabiliți contractul. Le spune acesta și ei incuviinteaza, ii simțea privirea arzătoare a mamei ei căreia însă nu-i ceruse permisiunea nepasandu-i de existenta scorpiei.
-Multumim. Spune el în final trăgând-o pe Lucia brutal după el. Ce faci, printeso? Întreabă el când ajunseseră afara din salon, într-o camera de lângă.
-Mult mai rău de când te-am văzut pe tine. Vorbește gura fără ea și când se trezește cu o palma peste fata incremeneste simțind mii de puncte care ii intepau pielea sensibila.
-Uite ce e, curvo! Ii spune el prinzând-o de gat și împingând-o de perete. O sa ți-o trag atât de tare pe peretele asta încât vei învața cu cine vorbești! O amenință el și o întoarce.
II rupe rochia neagra, făcând-o fâșii, ajungând pe jos și rânjește când vede urmele de pe spatele ei.
-Și următoarea data când ajungem pe la mine vei avea parte de o terapie cu biciul pentru ca ești o curva și trebuie sa te tratam ca atare. Ii scuipa el printre dinți rupându-i și lenjeria.
Își descheie pantalonii și o împinge mai tare în perete și deschizandu-i picioarele. Era lipita complet de perete și știa ca va fi într-o poziție foarte incomoda dar lui nu-i pasa.
Se afunda în ea fără vreun avertisment si deși era larga Lucia scanceste, ii prinde parul in pumn și i-l trage pe spate, ajungând astfel sa stea cu capul pe umărul sau.
Ii prinse sânii în mâini masandu-i cu brutalitate, Lucia gemea de durere și plăcere, predominant durere, o durea coloana și penetrarea era prea adâncă.
Începuse sa ii dea palme peste fund și sa se afunde din ce în ce mai mult, în timp ce o idee ii străbătu mintea.
-Ia zi-mi, prințesă. Ți-a tras-o cineva în fund? O întreb el rânjind draceste. Fata murmura ceva inexplicabil și el se enerva, o trase de par puternic și ea deveni brusc atenta la cuvintele lui. Nu repet, Lucia, răspunde.
-Nu... Murmura ea printre micile țipete.
-Atunci, o sa am plăcerea sa îți ofer cea mai dureroasa dezvirginare. Mârâie el cu un rânjet imens pe față.
II despărți fesele și își introduse degetul mare în anusul ei pentru a verifica dacă l-a mințit sau nu și murmura o înjurătură când văzuse ca spusese adevărul, avea și fata asta un loc pur.
Își dădu drumul în interiorul ei și schimba imediat gaura, intrând cu putere în gaura ei strâmtă. Fata dădu sa urle își el ii puse mana rapid la gura și ii astupa urletul.
-Shh, știi ca dacă vei face prea mult zgomot te vor auzi și vor afla ce curva ești. Spune el zâmbind, o astfel de imagine l-ar încânta, pana atunci avea alte planuri cu ea.
II introduse trei degete în gura și o obligase sa i le suga, după ceva timp în care pompase în ea ca un nebun ii scoase degetele dinăuntru și le introduse în vaginul ei.
Începu sa se afunde mai puternic, simțind cum pereții se dilatasera mai mult și o urma de sânge ii murdarise pielea. Îl luase cu interes și ii manji fata cu el, apoi sânii.
Era a treia oara când el avea orgasm, insa ea nu reușise nici pana acum sa își dea drumul, lacrimile ii inundasera obrajii și se ruga ca el sa înceteze.
-Îți promit ca închei la al zecelea orgasm și știi de ce? Întreba el batjocoritor. Ea ii răspunse printr-o mișcare negativa a capului.
-Pentru ca vreau sa ma asigur ca îți distrug viata când o sa ramai însărcinată și eu o sa te părăsesc la altar. Atunci toată lumea va afla ce curva ești cu adevărat. Ii mărturisi el planul lui și Lucia începu sa plângă și mai puternic.
Schimbase gaura și începu iarăși sa se miște neobosit în ea, o lipise din nou de perete pentru o penetrare mai adâncă și rânji continuându-și jocul.
Când termina o lasă să se prelinga pe jos obosita și rănită cu lacrimi în ochi și abia respirând.
Căzuse în fata lui, goala și franta, insa asta nu îl imbuna deloc. Prima lovitura i-o aplicase în burta, a doua asupra picioarelor, își răzbuna astfel copilul mort, fusese o scorpie care își omorase copilul și merita ce e mai rău pentru ca acel copil era și copilul lui.
Se saturase de minciunile ei, de încercările ei de a scăpa bazma curata, de a fi nevinovata, știa ce voia sa facă și el nu avea sa ii permită sa mai facă asta vreodată.
Cine sapa groapa altuia cade singur în ea. Ce ziceți? Merita Lucia asta?
Fiecare primește ce merita, huh?
Sa sufere și Lucia pentru cât a suferit Sophia din cauza ei:((
Am zis sa încerc sa va arat și puțin din povestea ei, însă nu sunt convinsa dacă merita o carte separata sau nu, dar nu ne aglomeram acum, mai întâi sa vedem ce iese de aici. :)La 100 de voturi și 80 de comentarii postez 💖
CITEȘTI
Sclava Sexuala (+18)
Romansa-O sa te am de câte ori îmi doresc, micuțo, și tu nu vei avea de ales. Spune el zâmbind șarmant în timp ce și ultima haina ce o acoperea dispăru. -Stăpâne.... Spune fata tremurând. -Spune da, micuțo, spune da. Repeta el lent. -Da, stăpâne... Spun...