Mâinile sale se grăbira sa ii desfacă sutienul, sanii ei ieșind din strânsoarea dura a sutienului care le atenuau mărimea. Privise semnul rânjind și începuse sa ii vorbească în timp ce ii mângâia semnul.
-Vezi asta, scumpo? Spune el privind-o cum aproba speriata. Asta inseamna ca aparții cuiva. Îmi aparții mie. Iar eu pot face orice cu tine. Spune bagandu-si degetul mijlociu în gura ea, fata înțelegând ca trebuie sa facă ce făcuse și ieri, asa ca începuse sa îl suga.
Bărbatul ii supse și el un san, în timp ce pe celelalat în frământă cu mana libera, fata simțea fiori in tot corpul și nu știa dacă era normal faptul ca ii plăcea, însă nu avea nevoie sa întrebe pe nimeni despre asta.
-Ah, Sophia. Gemu bărbatul și ii smulse chilotii de pe ea aproape rupandu-i și aducându-i lângă celelalte haine ale lui. Vreau sa ma atingi cu micuțele tale mâini. Ii spuse și își baga o mana între coapsele ei în încercarea de a le deschide, însă fata le strânsese prea puternic. Deschide-ți coapsele, la dracu, vreau sa te simt! Mârâie bărbatul și ii deschise brutal coapsele strângând poate prea puternic de ele, văzând mici lacrimi în coltul ochilor ei.
Își scoase degetul din gura ei și deschizandu-i pliurile își introduse un deget în ea gemand, fata scanci, era prea mult pentru ea, însă lui părea ca nu ii pasa prea tare.
-E un lucru normal, încearcă sa te liniștești și sa vezi plăcerea din tot ce îți fac eu, durerea va trece repede. Vorbi rapid bărbatul și începu sa își miște circular degetul în ea.
-Milord, te rog, ma doare... Scanci fata, însă bărbatul ii ignora rugămintea și o saruta brutal pe buze.
-Milady... Ii spuse el când rupse sărutul adancindu-si degetul în ea. Toate femeile trec prin asta, o sa ajungi sa adori aceste lucruri, trebuie doar sa vrei și sa cooperezi. Spune el sarutandu-i coapsele.
Degetele lui lungi își făcură loc între pliurile ei masând cu atenție fiecare zona. Începuse sa ii placa, asa ca un geamăt rebel ii scăpase printre buzele umflate de la cât și le muscase in încercarea retinerii lor.
-Sunetele astea sunt.... Începu bărbatul sărutând-o iarăși. Cele mai frumoase sunete de pe planeta. Își continua bărbatul fraza.
O aduse la final bucurându-se din plin de valurile plăcerii ei, își dăduse drumul asa de repede pe degetele lui, era normal pentru o începătoare sa nu se poată controla, avea însă să o învete sa facă și asta, dar nu acum, acum doar voia sa se bucure de ea și corpul ei.
-Dormi, frumoaso. Spune când o vede extrem de extenuata așezându-se lângă ea și luând-o în brate, trăgând pătură peste ei în cazul în care ei va fi frig, chiar dacă era miezul verii oricând putea sa răcească de la briza marii, ceea ce reprezenta un lucru pe care el nu și-l dorea.
O ținuse în brate toată noaptea și o privi, nu putea sa doarmă când avea un înger în brate, abia aștepta să o aibă, era curios cum se simte sa dezvirginezi o persoana, regulile lor prevedeau ca bărbații sa se ducă la femeile exilate care erau forțate sa își împartă trupurile cu alți bărbați pe gratis, pentru ca începătorii sa câștige experienta sau dacă era cazul pentru cei a căror soții erau însărcinate sau în perioada de după naștere.
Deși trebuia in teorie sa se căsătorească cu Lucia aceasta nu fusese virgina, asa cum prevedea regulamentul, și deși și-ar fi dorit sa fie cu una accepta în acel moment de euforie sa se lupte pentru mana ei, aparent erau și alții care o făceau, neștiind ca ea pacatuise deja cu altul.
Razele soarelui o trezisera pe prințesa din bratele lui, era dimineața, în jur de nouă, însă bărbatul nu își făcea griji, știa ca Sophia nu va fi prinsa, reușise sa iasă fără sa fie prinsa cu siguranta va reuși sa intre înapoi.
-Bună dimineața, milady. Spuse bărbatul privind-o cum se întinde somnoroasa, cu ochii parțial închiși.
-Milord, eu.. Buna dimineața... Am dormit împreună... Asta este un păcat.... Începu fata însă fu oprita de degetul barbatului care se așezase pe buzele acesteia.
-Shhh, milady, nu-ți fa griji, asta nu e un păcat dacă e vorba de viitorul tău soț. Spune acesta râzând ușor și ieșind de sub pătură. Hai sa te îmbraci, trebuie sa te descurci sa intri în casa fără sa fii prinsa.
-Milord.... Începu fata după ce își luase lenjeria pe ea, începând sa își tragă rochia peste. Va mai trebui sa vin la noapte aici? Spuse data tremurând, senzațiile de azi noapte revenind-i în minte, fusese la început dureros, însă pe parcurs durerea dispăruse, făcându-și loc alte senzații plăcute care ii dădeau fior pe spate.
-Da, iubito, pana ne vom casatori ne vom vedea. Tine minte. Nimeni nu afla nimic din ce se întâmplă între noi momentan. Spune bărbatul ajutând-o sa se îmbrace, tragandu-i șireturile rochiei stragand-o nu foarte tare, lăsând-o sa poată sa se miște fără probleme.
-Milord, eu voi pleca. Spune fata făcând o plecaciune și ridicându-și astfel și poalele rochiei începând apoi sa fuga cu picioarele goale prin nisipul ușor umed și rece.
-Milady, stai. Spune el alergând după ea ținând în mana pantofii ei. Ți-ai uitat astea. Spune chicotind și sarutandu-i obrazul. O văzu incaltandu-se și apoi urcând pe coasta, ii placuse ce se întâmplase între ei și cu siguranta dorea ca acea noapte sa se repete în alte moduri.
Sophia fugea grabita, spera ca părinții ei sa nu o fi cautat și sa fi observat ca ea nu era acasă, ar fii pedepsit-o grav, nu avea oricum nicio scuza, parul ei era răvășit, hainele ei erau șifonate, părea de parca pacatuise cu cineva în seara aceea, Sophia nedandu-si seama ca ea de fapt o făcuse, doar ca era prea naiva sa facă legături între lucrurile care i se întâmplau, era doar un copil.
~mai postam și aici ca mna :))) e mai greu cu școala și sper ca înțelegeți, cum voi nu aveți suficient timp nici eu nu am :)) ~
Fiecare vot și comentariul cu părerea ta contează, asa ca nu ezita sa le lași, ly 💕
CITEȘTI
Sclava Sexuala (+18)
Romantizm-O sa te am de câte ori îmi doresc, micuțo, și tu nu vei avea de ales. Spune el zâmbind șarmant în timp ce și ultima haina ce o acoperea dispăru. -Stăpâne.... Spune fata tremurând. -Spune da, micuțo, spune da. Repeta el lent. -Da, stăpâne... Spun...