Capitolul 26-Pedepsita🔞

12.1K 481 183
                                    

-Și dacă tot ești atat de udă și pregătită pentru mine eu zic sa rezolvăm problema! Propune el cu un rânjet larg pe față, privind-o cum se înroșește. Mai că îi venea sa râdă, amuzat de situație, acum câteva minute îl atingea pe sub masă și acum se înroșea.

-De ce nu te duci după aia? De ce ai adus-o aici? Murmura ea printre dinți vrând sa scape de toată rușinea pe care o simțea acum.

-Sincer nu ma așteptam să fi asa posesiva și... Perversa. Spune lingandu-si buzele, în timp ce cu degetele ii despărțea pliurile, masând ușor zona. Dar mi-a plăcut. Spune și își lipi buzele de clavicula ei sarutandu-i pielea.

-Nu mi-ai răspuns la întrebări! Spune ea apăsat strângându-si picioarele din cauza fiorilor pe care ii simțea în tot corpul.

-Te vreau pe tine, Sophia, și știm amândoi ca te pot avea oricum, oriunde și oricând vreau eu, plus ca nu vreau sa ma duc după ea, dacă voiam eram deja între picioarele ei, Sophia. Spune mangaindu-i cu cealaltă mana obrazul fin. Știm amândoi cum sunt făcute regulile. Mârâie el dându-i capul pe spate. Și referitor la cealaltă întrebare... Asa am vrut, Sophia. Continua el pe același strângând-o ușor de gât.

-Ești imposibil. Spune ea și își dădu ochii peste cap enervata.

-Și tu ești foarte sexy când ești supărată. Murmura el și își introduse un deget înăuntrul ei. Și al naibii de strâmtă. Continuă el sa ii vorbească.

-Știu ca vrei sa plecăm în Londra. Spune ea brusc și bărbatul se opri din tot ce făcea. Își scoase mana dintre fustele ei și se șterse brusc cu o privire serioasa și totuși supărată.

-Ai stricat momentul. La dracu, Sophia! Spune el și apuca vaza de pe masa aruncând-o în perete. De unde știi? Întreba el după un moment întorcându-se spre ea doar cu capul și privind-o peste umăr cum se așeza stânjenita.

-Am citit o scrisoare unde scria ca cererea ți-a fost aprobata. De ce mergem în Londra, Matt? Întreba ea pe un ton serios privindu-l fix în ochi cu încredere. Ceva din ea o făcea brusc mai rațională, dar nu știa ce era.

-De ce mi-ai umblat prin lucruri!? Întreba el nervos dând cu pumnul în masă făcând ca tot ce era pe ea sa sara pe jos și sa se spargă.

-Răspunde la întrebare! De ce plecam în Londra, Matthias!? E dreptul meu sa știu, nu îmi ascunde lucruri! Își susține ea ideea punându-și mâinile în piept supărată.

-Nu e treaba ta! Doamne, nu suntem căsătoriți nici de o luna și deja te comporți de parca ai vreo putere asupra mea! Murmura el nervos. Eu iau deciziile, tu vezi-ți de treburile de femeie! Ii reproșa el strângand în pumn marginea mesei.

-Nu încerca să mă pui la colt pentru ca sunt femeie! Sunt soția ta, nu orice femeie! Am dreptul sa știu! Continua ea supărată.

-Atât îți spun, Sophia... Începe el apropiindu-se de ea înfricoșător de aproape cu o expresie serioasa pe fata. Stai acolo unde ți-e locul, respecta-ți îndatoririle de soție și nu încerca să pui stăpânire pe mine sau pe ce se întâmplă, pentru ca nu vei reuși, eu sunt singurul care poate face asta.

-Matt... Începu ea, însă el o opri punându-i degetul pe buze. Ii apucase soldul și o apropiase de el.

-Îmi aparti, Sophia, nu uita asta. Spune și o întoarce brusc. O forțează sa se aplece deasupra unei mese și ii ridica fustele rupându-i chiloții. Acum fii o fetita cuminte, pentru ca deja ai câteva pedepse de primit.

Pântecul Sophie se strânse dureros, de placere și de frica, erau sentimente mixte, o speria ce urma sa ii facă, însă ii și plăcea. Se sprijini cât putu de bine și nu scoase niciun zgomot.

Auzi zgomotul femoarului după ce își deschise cureaua și apoi cum pantalonii căzusera la podea.

-Ce vrei sa faci? Întreba ea cu glasul tremurând. El rânji și ii puse mana peste buze apropiindu-si buzele de urechea ei.

-Tu nu ai voie sa scoți niciun sunet, iubito... Mârâie el în urechea ei, făcând-o sa tremure, în timp ce cu cealaltă mana ii dădea cu totul hainele jos. Asta pana nu îți voi da eu acordul. Ai înțeles? Întreabă el și ea aproba cu o mișcare fina a capului.

Se potrivi la intrarea ei și intra încet în interiorul ei, el gemu puternic, iar ea aproape dădu greș în a se abține, își muscase buza atât de tare încât puteam simți deja gustul sângelui în gura ei.

Un gând ii veni in minte lui Matt chiar atunci când amândoi erau aproape sa își dea drumul și ieși din ea, auzi un zgomot de protest, însă înainte ca ea sa poată reacționa era deja în genunchi în fata lui.

Ea știa ce avea de făcut, deși locul dintre picioare o ustura și simțea nevoia sa îl aibă din nou adânc în ea, însă el părea sa aibă alte planuri când începu sa se adâncească în gâtul fetei.

După câteva minute bune își dădu drumul pe pieptul ei și își trase pantalonii înapoi pe el. Sophia îl privi confuza cu sprâncenele ridicate așteptând un raspuns sau mai degrabă sa fie din nou între picioarele ei. Se ridica și se acoperi atunci când el se întoarse cu spatele la ea.

-Pentru ca ai îndrăznit sa îmi umbli prin lucruri nu te voi mai lăsa să atingi punctul culminant pana nu îmi dovedești ca meriți sa o faci. Pana atunci nu ai voie sa te atingi singura. Acum du-te și spală-te! Ii ordona el, iar ea ii urma ordinele deși nu ii convenea.

Situația era una ciudata, pe care Sophia nu o mai putea descifra. Intrase în baie și își lăsă hainele în coșul cu rufe intrând în duș. Dadu drumul la apa și se bucura de senzația pe care o simțea.

În euforia senzației mana ei se îndrepta către coapsele ei pe care le despărți ușor și începu sa se maseze singure. Mici gemete de placere ii ieșeau printre buze și gemu prelung când degetul mijlociu se adâncise în interiorul ei.

Tipa atunci când ușile dusului se deschisesera și în fata ei apăru Matthias nervos ce privea cu furie spre mana dintre picioarele ei.

-Ce ți-am spus eu ție, Sophia? Întreba el privind-o serios, ea frustrata își scoase mana deși știa ca mai avea puțin și se putea elibera de toată tensiunea.

-Nu mai știu, ce mi-ai spus? Poate ca nu era cazul sa se comporte necuviincios cu el, mai ales ca ii interzise sa se atingă și totuși o făcuse, frustrarea pe care o simțea în interior o făcea sa fie nervoasa.

-Dacă nu-ți aduci aminte sa vad dacă pot eu sa te ajut cu asta. Spune și își apuca cureaua, Sophia înghiți în sec și îl privi muta.

La 175 de voturi și 100 de comentarii postez❤️❤️❤️🙏🏻

Sclava Sexuala (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum