Sub privirile tuturor Sophia si Matthias se aflau in dreptul preotului care avea sa le oficializeze căsătoria. Actele erau deja semnate de cateva ore si acum totul va fi oficializat religios. (tin sa precizez ca nu ma pricep la nunti)
Intr-un peisaj de vis Sophia si Matthias urmau sa isi uneasca destinele in fata familiilor lor si prietenilor apropiati. Erau prezente mai putin de douazeci de persoane, insa asta nu o facea pe Sophia mai putin emotionata.
Matthias o privea intens, gândindu-se daca e alegerea potrivita, avea totusi inima impartita in doua, insa trebuia sa faca asta, altfel parintii lui il vor casatori obligat cu o fata, doar pentru avere.
-Sophia Catherine Lucia Céline Alain accepti de buna voie si nesilita de nimeni sa te casatoresti cu Matthias Julien Moreau? Intreba preotul.
-Da! Spune ea cu un zâmbet cald pe fata, iar la vederea lui Matthias nu mai avea niciun dubiu, Sophia era o persoana minunata si stia ca isi va iubi sotul si viitorii copii si va avea grija de ei.
-Matthias Julien Moreau de buna voie si nesilit de nimeni o iei in casatorie pe Sophia Catherine Lucia Céline Alain? Întreba din nou preotul.
-Da. Aproba si el.
-Atunci va declar sot si sotie! Spune preotul. Puteti saruta mireasa! Continua si toata lumea incepe sa exclame si sa aplaude, in timp ce preotul se retrasese.
Matthias ii prinse talia si o lipi cu totul de el, ii dadu o suvita rebela de pe fata si apoi ii prinse obrazul cu palma si se apleca atingandu-i buzele si incepand un sarut pasional. Sophia il stranse cu palmele ei micute si il trase mai aproape de ea.
Se oprira la cateva momente dupa, doar din dorinta lui Matthias, care deja era prea excitat sa mai continue. Gandul ca urma noaptea nuntii il facea sa nu mai poate sa reziste.
-Te iubesc. Spune el mangaindu-i fata.
-Si eu te iubesc. Spune ea imbratisandu-l si lipindu-si capul de pieptul lui.
Lumea incepu sa ii felicite si cu totii se indreptau spre locul din padure amenajat unde aveau sa petreaca cateva ore.
Matthias se simtea sufocat, o privea pe Sophia cum dansa cu tatal ei si privirea ii fugise spre Lucia, voia totusi sa vada ce se intamplase in final cu ea asa ca se indrepta spre ea.
Cand se apropiase suficient vazuse cateva vanatai pe bratul ei si se incrunta. Isi dadu seama ca Lucia fusese agresata, insa de cine?
-Buna, cumnata. Spune el zambind spre ea.
-Buna. Spune ea cu jumatate de gură privind speriata in stanga si in dreapta.
Ce se intampla cu ea? Se intreba el, o cunostea pe Lucia de mult timp si nu era de bine cand era atat de panicata.
-Esti bine? O intreba el curios si totusi ingrijorat pentru ce i se intampla.
-Da, Matthias, scuza-ma, trebuie sa plec. Spune ea si isi lua poseta plecand de langa el, Matthias se incrunta lasat in urma ei.
Isi intoarse privirea spre Sophia care continua sa danseze cu tatal ei fericita si se indrepta pe urmele Luciei.
Lucia nu ii era draga in vreun fel, insa nu voia sa pateasca ceva, pana la urma el o ajutase cu ceva si stia ca are probleme cand e asa panicata.
Injura silentios cand ii pierdu urma, însă un cercel ce stralucea in lumina lunii putin mai in fata il facu sa se apropie, il luase in mana si il studiase, il recunoscuse, ii apartinea Luciei.
Dupa cativa pasi auzi niste voci, dintre care una din ele ii apartinea ei, ii auzea suspinele si vorbele ce abia reusea sa le rosteasca.
Se ascunsese dupa un copac si trase cu ochiul, o vazuse pe Lucia plangand si pe Vlad care o strangea nervos de mana.
-Vlad, te rog, lasa-ma. Măcar acum. Stiu ca vrei sa imi distrugi viata, dar macar in cea mai importanta zi a surorii mele lasa-ma la dracu sa respir! Ii aude Matthias cuvintele spuse printre dinti si printre lacrimi, iar el se incrunta.
Cum a ajuns idiotul asta din nou in viata ta, Lucia? In ce dracu te-ai mai bagat? Se intreba pe sine Matthias, cautand un raspuns.
-Uite care e treaba, tarfa, vreau adevarul! Incepu Vlad sa ii vorbeasca insa fu oprit de niste pasi din apropiere.
-Lucia! Aici erai! Auzi Matthias exclamatia scumpei sale sotii. Te cautam! Ce... Ce faceti voi aici? Intreba Sophia cand vazuse postura ciudata în care ii zari pe cei doi.
-Nimic, Sophie. Spune Lucia repede asezandu-se. Noi doar discutam. Spune, ce s-a intamplat? Întreba ea destul de grabita.
-Pai, voiam sa te intreb daca l-ai vazut pe Matthias, nu stiu unde este... Spune Sophia suparata, Lucia o priveste inghitind in sec si isi plimba privirea in jur.
Cand privirea stresata a Luciei o intersecta pe cea a lui Matthias aceasta se incrunta si ii transmise fulgere prin privire.
-Nu stiu, draga Sophie. Zice Lucia cu nervozitate in glas, iar Matthias ii zambi ascunzandu-se cu totul dupa trunchiul copacului. Poate s-a dus la baie sau ceva... Continua Lucia dregandu-si glasul, gest pe care Matthias il intelesese.
Se dezlipi de copac si se grăbi sa se faca nevazut printre copaci pana va ajunge inapoi la petrecere.
Intrase in baie si incepu sa se aranjeze. Nu avea totusi sa uite episodul in care ii surprinse pe Lucia si Vlad, iar pentru Lucia avea tot timpul sa intervina daca i se intampla ceva rau si asta doar pentru ca o ajutase cu secretul ei si fusese suficient de chinuita in trecut ca sa o mai lase sa sufere.
Poate nu era corect fata de Sophia, însă stia ca nu putea sa ii spuna, făcuse o promisiune fata de Lucia pe care avea sa si-o respecte si secretul ei va intra cu el in mormant daca ea nu va vrea sa spuna nimic despre ea.
Usa se deschise si pe ea aparu Sophia, baia era una comuna si in prezent goala, ea zambi si ii sari in brate.
-Mi-am facut griji... Vorbi ea repede strangandu-l puternic in brate.
-Stiam ca te-am lasat pe maini bune si de aceea nu te-am anuntat. Ii spune el repede si ii ridică barbia. Mi-a fost dor de tine. Spune si ii saruta buzele.
Hello! Sper ca v-a placut, ceva mai simplu... Pentru ca stiti si voi ce urmeaza in capitolul urmator.... 😂😂😂🔞
Trebuie sa fiți atente, in capitolele ce urmeaza vor fi multe secrete pe care le veti descoperi usor daca sunteti atente, daca nu reusiti le veti descoperi in vol 2 si 3 si sunt deschisa daca vreti sa discutam in comentarii despre ipotezele voastre 😂❤️
La 140 de voturi si 80 de comentarii postez! ❤️
Un ochisor la Marioneta lui? am postat capitolul 1😩
CITEȘTI
Sclava Sexuala (+18)
Romansa-O sa te am de câte ori îmi doresc, micuțo, și tu nu vei avea de ales. Spune el zâmbind șarmant în timp ce și ultima haina ce o acoperea dispăru. -Stăpâne.... Spune fata tremurând. -Spune da, micuțo, spune da. Repeta el lent. -Da, stăpâne... Spun...