Ultima partea a nunții o reprezenta noaptea nunții, uniunea din mire si mireasa, momentul contopirii lui trup si suflet, momentul in care Sophia i se va darui complet lui Matthias pentru tot restul vietii ei.
Apăsa cu teama clanta usii, deschizand-o usor si pășind incet si cu grija in interiorul camerei, camera ce urma sa fie martora uniunii lor, dormitorul conjugal.
Era conștientă despre tot ce se va intampla, dupa ce Lucia, cea care fusese aleasa de catre Matthias, ii tinuse lectia secreta, asa zisa si lectia supunerii.
Avea voalul de mireasa prins in cleme de cocul pe care Lucia si prietena Luciei Luiza i-l făcuseră si un altul care ii acoperea corpul si pe sub care mai avea doar lenjeria ei intima, voal pe care il tinea strans lipit de ea cu mâinile.
Imediat cum pasi in camera simti mirosul parfumului barbatesc pe care Matthias il folosea si mirosul fin al vinului ce ii imbata simțurile.
Se simti brusc prinsa de talie si trasa de un corp mai aproape si zgomotul usii inchise in spatele ei umplu linistea camerei.
Ochii ei ii întâlnira pe ai lui si putu observa dorinta din ochii lui, inghiti in sec si isi muta privirea mai jos spre limba bărbatului ce se plimba pe buzele sale rozalii.
-Astept momentul asta de atat de mult timp. Spune el indepartandu-i mainile, lasand voalul sa cada la picioarele lor, si sarutandu-i buzele.
-Astăzi tu esti Zeița mea. Spune el privind-o tandru. Se dezbraca de cămașă aruncand-o prin camera si o privi cu interes.
-Matt... Ii pronunță ea usor numele, cuprinsa de sentimente ciudate in tot corpul.
-Te iubesc asa mult, iubito... Murmura el plimbandu-si buzele pe pielea ei. Incepu sa desfaca capsele sutienului si o dezbraca cu grija de el. Voi avea grija ca asta sa fie cea mai frumoasa noapte a vietii tale de pana acum, pentru ca altele vor urma mult mai bune. Spuse cu buzele lipite de unul din sanii fetei.
-Matthiaaaas... Tipa fata cuprinsa de placere cand el isi aseza palma deasupra zonei sale intime peste materialul lenjeriei.
-Iti place, iubito, nu-i asa? Spune el continuand sa faca miscari circulare.
-Da... Gâfâi ea cuprinsa de o placere intensa, poate era pentru ca băuse un pic la nunta ei si ea nu mai consumase alcoolul pana atunci ori poate uniunea dintre ei ii oferea atata incredere.
-Iubito, vreau sa te uiti in ochii mei. Spune el si se lasa incet in jos, ii apucase cu dintii o parte a lenjeriei incepand sa traga usor de ea cu privirea fixa in a ei.
Cand ii trase pana la genunchi i-i scoase complet cu o mana, in timp ce pe cealaltă o duse încet pe sânul ei incepand sa il maseze.
Ii indoi genunchii si i-i ridica pe umerii lui admirând cu dorința zona de care cu greu nu se atinsese pana acum. Cu mana libera ii despărți pliurile si rânji la vederea gaurii micute pregătite pentru el si a umezelii din jurul sau.
-Esti atat de pregatita pentru mine, iubito. Spuse el apreciator incepand sa depuna săruturi pe zona ei sensibila, facand-o sa geama puternic de placere.
Introduse un deget in ea si se bucura de gemetele de placere ale fetei. Facuse miscari de du-te-vino cu degetul pana cand isi dadu drumul si incepu sa adune tot lichidul dulce.
Ii vazu chipul înroșit si privirea rusinoasa si zambi lingandu-si buzele apoi se ridica pana deasupra buzelor ei si o săruta.
-Gustul tau ma termina. Ii marturisi el si isi indeparta ultimele haine de pe el. O sa doara puțin la început, insa dupa ce te vei obisnui va fi totul bine, da, iubito? Intreba el si ea aproba timid din cap.
Ii prinse soldul si se potrivi la intrare intrand putin in interiorul ei si gemu de plăcere la contactul pielii lui cu a ei. Sophia statea tematoare si nemiscata cu cateva lacrimi in ochi in timp ce strangea cearsaful in pumni.
-Usurel, iubito, nu vreau sa te ranesc. O atentiona el si se mai împinse putin simtind cum peretii ei se contractau in jurul lui. Shh, calmează-te. Spune cand ii vede lacriile in ochi. Nu te incorda, o sa doara mai tare asa. Ii spune el stergandu-i lacrimile si sarutandu-i umarul.
-Matt? Întreba tematoare Sophia.
-Ce e, scumpo? Intreba el confuz. Te doare prea tare? Se preocupa el rapid.
-Continua, Matt... Il ruga Sophia șoptit si bărbatul ranji, mai intrase puțin ajungand la jumătate si simțea cum picaturi din sangele ei i se preling pe coapse.
-Uita-te in ochii mei, Sophia. Spune indreptandu-i barbia. Ai incredere in mine? O intreba el curios si fata aproba. Saruta-ma. Ii ceru el si fata ii apuca gatul sarutandu-l, moment in care el intrase pana la capăt in interiorul ei si ii ridicase un picior mai sus pe talia lui.
Tipatul fetei iesi violent printre buzele ei umflate si rosii, insa durerea fusese ameliorata de sarutul lui.
-Matt.. Tipa fata cu ochii in lacrimi.
-Shh, iubito, gata a trecut. Spune el cu un zâmbet cald pe față. Spune-mi cand esti gata, o sa te las sa te obisnuiesti cu, ei bine, marimea mea.. Spune rânjind.
Era incredibil cat de multa atentie ii oferea Sophiei chiar si pentru el. Voia sa nu uite noaptea aceea si sa nu o catalogheze ca pe ceva dur, avusese deja parte de un abuz din partea lui, nu putea sa faca asta din nou.
-Continua, Matt... Spune ea sufland greu. Barbatul ranji si incepu sa se miste încet in interiorul ei stramt.
Pereții ei incepeau sa se dilate si penetrarea devenise mai plăcută, durerea începând sa dispară incet încet.
-Matt... Gemu fata sarutandu-i gatul. Mai repede... Il ruga ea agatandu-se de umerii sai. Bărbatul ii asculta rugamintea si incepu sa isi miste bazinul mai rapid.
Continuasera asa pana cand isi dadusera amandoi drumul, contopindu-si corpurile împreună. Matthias ieși din ea si o săruta pe frunte luand-o in brate.
-Ai fost minunată, iubito... Spune el cu buzele lipite de urechea ei si incepu sa ii șoptească vorbe frumoase pana cand aceasta adormi.
AM POSTAT URMĂTOARELE VOLUME DIN CARTE SI AM SCRIS CAPITOLE NOI, NU UITAȚI SA VERIFICATI AM VAZUT CA WATT UL NU TRIMITE NOTIFICARI. ❤️🙏🏻
La 150 de voturi si 80 de comentarii postez❤️
Scuze ca am lipsit asa mult, dar da, daca nu simt sa scriu nu o fac, plus ca ma omoară cursurile online btw.
CITEȘTI
Sclava Sexuala (+18)
Romance-O sa te am de câte ori îmi doresc, micuțo, și tu nu vei avea de ales. Spune el zâmbind șarmant în timp ce și ultima haina ce o acoperea dispăru. -Stăpâne.... Spune fata tremurând. -Spune da, micuțo, spune da. Repeta el lent. -Da, stăpâne... Spun...