Zâmbi mârșav și o privi intens, putea sa o chinuie sau sa o ajute sa se elibereze și sa o pedepsească altfel. Arunca hainele de pe el și intra în cabina de dus pregătit sa o înnebunească în noaptea ce urma, avea sa fie ca începutul unei pedepse, pentru ca nu voia sa o pedepsească acum, deși în interiorul lui nu voia sa o pedepsească deloc, voia doar sa ii dezmierde trupul cu sărutări dulci și să se infrupte din ea.
O văzu cum tremura ușor și se lipi de perete, dar el doar zâmbea. Ii atinse cu vârful degetelor pielea spatelui în timp ce picuriii fierbinți de apa cădeau pe trupurile lor înfierbântate. Se apropie de ea și își lipi buzele de umărul ei.
-Te ador. Soptise el cauzandu-i un fior puternic de placere. Își lipi palmă de abdomenul ei și închise ochii auzindu-i oftatul de plăcere. Se simțea ca un copil ce își primea cadou jucăria pe care și-o dorea de mult prea mult timp.
-Matthias, eu... Începu ea însă un alt oftat ii părăsi buzele rozali când palma lui coborî mai jos și mai jos.
-Tu, ce, iubito? Murmura el. Sophia începu sa tremure și mai tare de placere când ii simți respirația fierbinte pe pielea gatului ei.
-Îmi pare rău că nu te-am ascultat... Spuse ea și își dădu capul pe spate sprijinindu-l de umărul ei.
-Hmm.... Ce fata bună.... Spune el trecându-și varful limbii peste buza ei inferioara. Cred ca meriți o recompensa.
-Deci nu mai sunt pedepsita? Murmura ea în timp ce el o întoarse cu fata către el. O ridicase brusc făcând-o sa își înconjoare picioarele în jurul ei.
-N-am zis asta. Sa zicem ca pe moment dacă o sa asculți în continuare o sa fii recompensata. Spune și ii săruta buzele arunci când întra în interiorul ei.
Fata gemu puternic atunci când îl simți pe tot înăuntrul ei.
După a săptămâna
-Chiar cred ca ar trebui sa luam cina cu prietenii tai. Mi-ar plăcea sa ii cunosc. Spune Sophia luând încă o gura din paharul ei cu vin.
-Voi vorbi cu Edward și Semira și o sa stabilesc o data. Spuse el serios cu ochii în actele sale.
-Aha deci vorbești și cu alte femei. Spuse Sophia cu un zâmbet mârșav pe buza apropiindu-se de el.
-Sophia despre ce tot vorb... Însă nu apuca sa își termine propoziția ca ea se așeza pe biroul lui cu picioarele larg desfăcute și cu paharul de vin încă în mana.
-Demonstrează-mi ca sunt singura femeie la care te gândești. Spune ea lingandu-si buzele și privindu-l fix în ochi.
-Știi nu ai multe momente de genul însă nu as putea minți și sa îți spun că nu îmi plac la nebunie. Spuse el apucandu-i coapsele dur și stragandu-le puternic în palme. Fata doar ofta și se lasă pe spate daramand câteva lucruri de care oricum nu ii pasa, în timp ce Matt deja se afla între picioarele ei cu totul.
-Asta a fost intens. Vorbi cu greu Sophia încercând sa își potolească respirația agitata.
-Runda a patra, iubito? Întreba Matthias care stătea liniștit pe scaunul lui privind-o.
-NICI MĂCAR SA NU TE GANDESTI! Ridica ea tonul indreptand totodată un deget amenintator spre el, însă el ii prinse mana și își introduse degetul ei printre buze lăsând-o pe ea cu gura căscată.
-Închide gura iubito pana nu intra altceva acolo! Glumi el și ea se incrunta.
-Perversule! Nu te mai saturi! Spuse ea cu un ton de reproș în glas.
-Haha, cine vorbea! Scuză-mă cine era persoana care s-a urcat pe biroul meu cu picioarele desfăcute și fără lenjerie pe ea în fata mea acum puțin timp, eu sau tu? Spuse el arogant.
-Eu... Du-te naibii! Spuse ea supărată și se ridica plecând vrând sa iasă din camera.
-O sa vedem unde ma duc la noapte, iubito! Striga el în urma ei, însă ea renunțase și plecase.
Femeia asta ma face atât de fericit... Își spuse el în gând în timp ce pe fata lui trona un zâmbet larg. În mintea lui era doar zâmbetul ei și ochii frumoși în care vedea toată lumea.
Știa ca se îndrăgostise de ea deja și tot ce voia era ca ea sa fie fericita și în siguranță. Știa ca avea sa o raneasca și pe ea și asta îl adancea și mai tare în întunericul lui... Însă ea era raza lui de lumina. Atât de strălucitoare.
-Vii? Spuse ea apărând în ușă cu un zâmbet larg pe buze și pe jumătate dezbrăcată. Sper ca nu ai de gând sa îți lași soția sa aștepte, nu-i asa? Spuse aceasta.
El doar se ridica și o urma, privindu-i spatele frumos, pielea acum ușor pigmentata....
-Crezi ca m-am îngrășat? Spuse ea brusc întorcându-se spre el. El se incrunta analizând trupul minuscul acoperit doar de o pereche de chiloței albi dentelati.
-Nu, Sophia, ce întrebare e asta? Nu înțelesese niciodată rostul acelei întrebări, ea în ochii lui era perfecta asa cum era, nu-i pasa dacă mai punea 1kg pe ea sau 10kg. Pentru el ar fi fost tot Sophia lui.
-Mi se pare ca m-am îngrășat. Spuse ea trista. El era extrem de confuz neînțelegând cum putea sa treacă de la o stare la alta.
-Iubito... Începu el prinzandu-i talia cu mâinile și lipind-o de el. Te ador asa cum ești tu, asa cum vrei tu sa fii. Restul sunt doar detalii.
-Dacă tu zici... Doar ca e foarte ciudat, pana acum nu m-am mai îngrășat mult și foarte rapid... Plus ca mănânc foarte mult în ultima vreme... Crezi ca.. Începe ea si își ridica privirea uitându-se cu ochii ei sticlosi la el.
Buzele lui se întredeschisera de uimire și apoi un zâmbet larg ii cuprinse fata.
-Nu știu dacă e posibil sa avem un copil, Sophia, dar vreau sa știi ca îmi doresc un copil. Vreau doar ca tu sa fii pregătită sa fii mama. Atât. Spuse el sincer și ii săruta vârful nasului.
-Te iubesc, Matthias. Spuse ea și își lipi obrazul de pieptul acesteia.
-Și eu te iubesc, Sophia.
Wow a trecut atât de mult timp încât nici măcar nu mai știu sa scriu dar mi-a fost dor și e atât de frumos totul.
Dacă va place acest capitol nu ezitați sa lăsați un vot și un comentariu pentru ca ma motivează sa continui❤️
CITEȘTI
Sclava Sexuala (+18)
Romansa-O sa te am de câte ori îmi doresc, micuțo, și tu nu vei avea de ales. Spune el zâmbind șarmant în timp ce și ultima haina ce o acoperea dispăru. -Stăpâne.... Spune fata tremurând. -Spune da, micuțo, spune da. Repeta el lent. -Da, stăpâne... Spun...