Capitolul 17-Și înainte și după nuntă🔞

13.9K 411 149
                                    

-Sophia, ma înspăimânta ca nu știi ce se face înainte de o nunta, nu se cuvine ca o fata sa nu respecte eticheta... Spune ea șireată privind-o pe sub genele lungi părând speriata.

-Doamna, va rog... Nu le spuneți alor mei. Ma vor pedepsi. Spune Sophia panicata.

-Sophia tu trebuia sa te lași înainte de o nunta atinsa de o femeie, fără știrea nimănui, apoi urma ca eu sa verific dacă s-a întâmplat, pentru ca asta este obligația croitoresei șefe înainte de o nunta. Minte ea cu un rânjet pe fata.

-O doamne! Exclama Sophia punându-și o mana la gura. Și acum ce fac? Întreba ea speriata.

-Sophia, țin foarte mult la tine pentru ca te cunosc de când erai mica și pentru tine o sa încalc puțin eticheta și o sa fiu eu cea care se va culca cu tine asta dacă nu ai alta femeie cu care ai vrea. Deși asta ma face sa trebuiască sa vorbesc cu părinții tăi... Spune ea strangandu-i sânul în mâini.

-Nu, doamna, nu am. Ati face asta pentru mine? Întreba ea cu speranța în glas.

-Da, Sophia, doar ca nimeni nu trebuie sa știe de asta, absolut nimeni, pentru ca atunci ai intra tu la belele pentru ca nu ai respectat eticheta și asta ar fi o încălcare grava a regulilor... Vorbește femeia rânjind, avea sa se distreze enorm pe naivitatea ei.

-Doamna, sunteți minunata, va mulțumesc enorm, m-ați salvat. Spune ea fericita.

-Când îți voi face controlul va ieși pozitiv și atunci vei fi în regula, pentru ca dacă va verifica altcineva și va vedea ca nu ești o incurci. Continua ea în timp ce ii săruta pielea gatului.

-Va mulțumesc, doamna. Ii spune Sophia cu zâmbetul ei radiant pe fata ca a scăpat si de data asta de o pedeapsa de la părinții ei.

-Însă trebuie să știi că o să o facem pana la nunta și după nunta când nu va fi Matthias acasă sau când va fi, nu are importanta, pentru ca trebuie sa se păstreze o legătură cum spune eticheta. Minte din nou femeia parsiva.

-Da, doamna, o sa facem asa cum spuneți, o sa fac orice dacă părinții mei nu afla. Ii spune și femeia zâmbește mișelește știind ca a prins-o în plasa ei.

-Acum hai sa vedem. Spune ea coborandu-si o palma între coapsele ei și atingând-o încet și apăsat. Te-a mai atins cineva aici? Întreba ea curioasa în timp ce mari ritmul.

-Da... Recunoscu ea speriata. Va rog sa nu spuneți nimănui. Implora ea speriata.

-Era normal sa o facă, Sophia, nu te mai panica, a respectat și el lucrurile. Croitoreasa era șireată, nu avea sa își dea de gol amicul care făcea același lucru ca ea, doar pentru ca în curând Sophia avea sa fie pe numele lui și ea era vinovata dacă se atingea de Sophia, pentru ca asta era interzis.

Sophia ofta de ușurare și de placere în timp ce mana ei se mișcă din ce în ce mai repede deasupra ei, se lasă în genunchi în fata ei și o privea de jos cu ochii mari plini de extaz ca o va avea pe micuța Sophia pentru mult timp în bratele ei.

-Trebuie sa faci liniște, noi trebuia sa probam rochii, dar dacă tu nu ai respectat eticheta trebuia sa ne ocupam urgent de asta, micuto. Ii spune ea rânjind și își baga un deget în interiorul ei în timp ce celelalte încă ii masau încet zona intima.

-Da, doamna... Gemu Sophia imaginandu-si mâinile lui Matthias asa cum făcuse de multe ori.

-Spune-mi stăpâna, Sophia. Ii porunci aceasta iar Sophia mari ochi. Asa se impune de către eticheta. Ii spune ea când văzu ca nu reacționează.

-Stăpâna nu mai pot... Spune ea începând sa tremure. Ea zâmbi și își scosese degetele din ea rânjind. Ce... Ce faceți? Întreba Sophia bulversata.

Ea tacu și o lua de talie trăgând-o mai aproape de ea și merse cu ea pana la birou unde o lipise cu spatele de masa. Ii urcase picioarele pe umerii ei despartindu-i forțat coapsele.

-Matthias te-a rănit din câte vad eu aici.... Spune băgând 4 degete brutal în ea și Sophiei ii scăpa un mic urlet. Ți-am zis sa nu faci zgomot, dacă te aude tatăl tău și te pedepsește pentru ca nu ai respectat eticheta? Oh, neascultătoare mica.

Spune se începe sa se dezbrace ramanand goala în fata ei, Sophia se cutremura speriata și se ridica ușor în coate nedumerita. Femeia își lua chiloții și ii impaturi.

-Deschide gura. Ii poruncește ea, iar Sophia o asculta tremurând, aceasta ii îndeasă bucata de lenjerie intima în gura și zâmbește. Asa spune eticheta sa facem ca să nu fi auzita. Spune ea ușor și își apropie capul de zona ei intima începând sa lingă ușor.

-O sa te fac sa îți dai drumul o data astăzi pentru ca nu am timp prea mult, însă de mâine începem lecțiile legate de asta, scumpo, trebuie sa fii pregătită pentru noapte ta cu Matthias și o sa îți arat doar puțin durerea de atunci când Matthias te va pătrunde și asa va fi mereu, scumpo.

-Durerea va rămâne aceeași. Continua ea după în timp, iar degetele ei se mișcă și mai puternic în interiorul ei. De fiecare data când te va pătrunde va fii dureros, de aceea eu va trebui sa fiu mereu cu tine ca să te ajut sa te largesti ca să nu te mai doară. Spune aceasta zâmbind mișelește.

După ce Sophia își da drumul o ajuta sa se îmbrace în lenjerie și ii spune ca vor veni asistentele ei sa ii ia masuri, iar ea își ia din nou hainele pe ea, inafara de chiloții pe care ii spune Sophiei sa ii poarte după ce asistentele ei pleacă ca să ii vindece rănile, era doar un fetish de-al ei, însă Sophia era prea naiva sa își dea seama ca femeia spune doar baliverne.

Ea merse zâmbitoare pana în biroul tatălui ei și când îl văzu nervos la biroul lui cu ochii în acte rânji.

-Ati rezolvat? Întreabă el curios.

-Da, mâine o sa venim cu mai multe rochii sa vedem dacă ii place altceva, însă am cam decis, dar stai liniștit pana mâine va fii totul bine. Spune ea rânjind și se apropie de el ridicând de poalele rochiei în sus lăsându-și la iveala picioarele lungi.

-Veronica, mi-ai lipsit. Vorbi bărbatul cu respirația intretaiata.

-Știu, pentru tine nu mi-am luat chiloții pe mine azi, abia așteptam să te simt patrunzandu-ma dur. Vorbește ea și se așează peste el. Ii scoate elementul muncii rapid din pantaloni și îl introduce grăbită în ea.

-Ești o femeie extraordinara, Veronica. Vorbi el gemand de mama focului, asta era motivul pentru care aproape nimeni nu intra în biroul lui și camera era izolata fonic.

-Leon, m-am gândit foarte bine. Spune ea sărind de sus în jos. Sophia e foarte necunoscatoare a regulilor noastre și cred ca în casa în care se va duce va avea nevoie de cineva care sa o învețe. Spune ea sarutandu-i gatul făcându-l sa geamă de placere, era mort după ea și ar fi făcut orice ea ii cerea.

-Chiar asa? Întreba el curios.

-Da, niciodată nu știe cum ar trebui sa facă lucrurile și cândva ieși în societate mi-e teama ca fără o doamna lângă ea nu va știi ce sa facă... De aceea ma ofer eu sa am grija de ea pana își da seama cum stau lucrurile. Spune ea rânjind, știa ca nu o va refuza și astfel ea va rămâne mult timp lângă Sophia.

-E o idee excelenta, Veronica, vei merge cu ea la casa lui Matthias, sunt convins ca el va fi deacord, doar nu ar vrea sa se facă de ras. Spune el și rânjetul femeii se mari considerabil, planul ii ieșise perfect iar Sophia tocmai ce intrase în plasele a doi lei din care nu va putea scăpa.

Acum pe bune, postez la 120 de voturi și 80 de comentarii la ultimele 4 capitole. 😂😂

Sclava Sexuala (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum