"Bana flash bellekleri ve dizüstü bilgisiyarı ver. Lazar'ın evdeşini buraya getir."
Piraye "neden?" diye sormadı. Çünkü Cengiz'in işlerine akıl sır erdirilemezdi. "Tamam." diyerek dizüstü bilgisayar ve flash bellekleri aldı. Polis memurlarına Cengiz'in emrini iletti ve aşağıya, sorgu odasına indi. Aşağıya indiğinde Lazar kısa bir süreliğine kodese atılmıştı.
"Başka bir şey var mı?"
Cengiz gülümseyerek kolasından bir koca yudum aldı ve bitirdi.
"Bu Lazar'ın evdeşinin adı ne idi?"
"Nicole Ankovic."
Cengiz instagramda dolaşırken "tamam." dedi.
"Gelince buraya getir."
Piraye "tamam." diyerek çıktı. Yaklaşık yarım saat sonra Nikole Ankovic ile geri döndü. Kadını bir yerden gözü ısırıyordu ama nereden olduğunu çıkaramadı. Nicole'u Cengiz'in karşısına oturttu.
Cengiz tebessüm etti. Baştan aşağıya Nicole'u süzdü.
Nicole, uzun süre İzmir'de kalmanın etkisiyle bronzlaşmıştı. Kumral, uzun ve düz saçları ile kahverengi gözleri vardı. 150 cm boyunda olmasına rağmen giydiği kırmızı topuklu ayakkabılar onun boyunu olduğundan daha uzun gösteriyordu. Giydiği dar ve gri etek onun kalçalarının büyüklüğünü ortaya çıkarmıştı. Giydiği, dar ve beyaz gömlek ise göğüslerini büyüklüğünü ortaya çıkarmaktaydı. Gömleğinin üç düğmesini açık bırakmıştı.
Cengiz direkt konuya girmeyi ve kadını şaşırtmayı düşündü. Sorgu yöntemlerini çok iyi biliyordu çünkü.
"Hiç eşinizi aldattınız mı?
Nicole bu soru karşısında afallamıştı. Kırmızı, dolgun dudaklarını diliyle ıslattı. "Tabiki de hayır." dedi.
Cengiz sırıtarak manalı manalı Nicole'a baktı. "Emin misiniz?" diye sordu.
Nicole bu sefer tereddüt etmedi. "Bilmesine imkan yok." diye düşündü. "Evet eminim." dedi.
Cengiz "o zaman sizi biraz bekleteceğim." dedi ve Piraye'ye döndü.
"Konuğumuza bir bardak su getirir misin?"
Cengiz sırıtarak tekrar Nicole'a döndü.
"Zira gördüklerinizden sonra bir bardak soğuk suya ihtiyacınız olacak."
Piraye olanları takip edemiyordu. Şaşırarak "tamam." dedi ve bir bardak su getirdi. Bu sırada kadını nereden tanıdığı sorusu aklını kurcalayıp duruyordu.
Nicole da Piraye kadar şaşkındı. O da olanlara anlam veremiyordu ama Piraye'den farklı olarak bir yandan da Cengiz'den korkmaya başlamıştı. Onun her şeyi bildiğini düşünmek çıldırması ve yıkılması için yeterdi. Aklına yağcılık yapma fikri geldi birden. Teşekkür ettikten sonra bir yudum su içti. Gülümseyerek Cengiz'e baktı.
"Sizin kadar yakışıklı birisi neden mankenlik ya da oyunculuk yerine polislik yapar anlamıyorum doğrusu."
Cengiz güldü ve teşekkür etti. Bir yandan da flash belleklerdeki videoları teker teker inceliyordu. Sonunda da aradığını buldu. "Aman Tanrım!" dedi ve gülerek Nicole'a baktı. "Siz de çok ateşlisiniz." dedi.
Nicole da güldü ve teşekkür etti.
Cengiz, Nicole'un birazdan da gülebileceğini düşünmüyordu.
"Şu anki halinizle çok ateşlisiniz bayan ama yatakta daha ateşlisiniz değil mi?"
Nicole da Piraye de Cengiz'in söylediklerine inanamıyordu.
Hele Piraye, Cengiz'in yaptıklarının sorgu ahlakına sığdığını düşünmüyordu.
Nicole "şimdi yandık." diye düşündü. Çünkü Cengiz'in nasıl bir kozla karşısına çıktığını sonunda anlayabilmişti. Bilgisayarda ne izlediğini de tahmin edebilmişti ama yine de "ne saçmalıyorsunuz!" diye çıkıştı. Yağcılık yapma durumu geride kalmış gibi görünüyordu.
Piraye, Nicole'un yanındaki sandalyeye oturmuştu. Dolayısıyla bilgisayardakileri göremiyordu. "Evet, ne saçmalıyorsun?" diyerek o da Nicole gibi Cengiz'e çıkıştı.
Cengiz, Piraye'nin dediğini umursamadı ve Nicole'un evdeşine ihanet edip etmediğini bir kez daha sordu. Yine "hayır." cevabını aldı ama bu sefer yüzünün kızardığını, sıkıntılı bir duruma düştüğünü ve tedirgin olup sinirlendiğini görebiliyordu. Resmen kıvama gelmişti.
Cengiz, bilgisayarı Nicole ve Piraye'ye çevirdi.
Nicole da Piraye de donup kaldı.
Piraye, Nicole'u nereden tanıdığını anında hatırladı. Şaşkınlıkla ekrana bakıyordu. Maruz kaldığı videoda görmüştü onu.
Adem ve Nicole videoda çırılçıplaktı. Adem yatağa uzanmış ve Nicole Adem'in erkekliğinin üzerine oturmuştu. Üzerinde zıplarken bir yandan kendi göğüslerini avuçluyor ve sıkıyordu.
Cengiz, Nicole'u gafil avlamıştı ve onun kendine gelmesini bekleyecek değildi. Sırıtarak sordu.
"Bu izlediğimiz videodaki siz ve Adem değil misiniz?"
Nicole'un surlarında bir gedik açılmıştı ve oradan kaleye girmek çok kolaydı artık. Artık gelen saldırıları savuşturamıyordu. Pes ederek "evet." dedi. Sonra da aklına bir şeytanlık geldi. Yağcılığı abartıp daha ileriye götürmeye karar verdi. Bilgisayarın ekranını indirdikten sonra gülümsedi.
"Sizinle anlaşabiliriz Cengiz bey. Ama Sizinle yalnız konuşmak istiyordum."
Cengiz, Nicole'un nereye varacağını, ne yapacağını ya da ne teklif edeceğini bilmiyordu. Ama bu kendi lehine bir şeymiş gibi gözüküyordu. Bu yüzden anlaşma fikri hoşuna gitti. Piraye'ye çıkmasını işaret etti.
Piraye katili yakalama fırsatı olacağını düşünmüş, çıkıp çıkmama arasında kalmıştı. Ama bir süre sonra ayağa kalktı.
"Kayıtların durdurulmasını ve bizi kimsenin izlememesini de istiyorum."
Cengiz tek kaşını kaldırdı. Nicole'un nereye varacağını anlayamamıştı. Meraklandı. Anlaşma yolunun ne olduğunu düşünerek Nicole'a baktı. Nicole, şeytanca gülümsüyor gibi geldi kendisine.
"Niceo'un önemli bir derdi olmalı Piraye. Önemli bilgiler edineceğimizden eminim. Hadi sen hanımefendinin isteklerini yerine getir."
Piraye Nicole'a baktı. Bir an Adem'in katilinin o olduğunu düşündü . En büyük şüpheli gibi geldi gözüne. Onu Cengiz ile başbaşa bırakmak istemedi ama Cengiz'in gözleriyle nasıl ısrarcı bir tavırla kendisine baktığını anladı. Başını salladı ve Nicole'un şartlarını yerine getirdi.
Piraye çıkınca Nicole gülümsedi ve dudağını ısırdı. Elini yanındaki sandalyede oturan Cengiz'in erkekliğine attı.
Cengiz, Nicole'un kedine yavşadığını nasıl anlamadığını düşünerek güldü. Gamze'yi aldatma durumuna ikinci kez gelmek istemiyordu. Ama katili yakalamayı da her şeyden çok istiyordu. Katili bulmak için biraz oyun oynamanın sakıncasının olmayacağını düşündü. Elini birden Nicole'un bacağına götürdü. Dudağına yapıştı ve bacağını okşarken onu sertçe öpmeye başladı. Elini Nicole'un bacak arasına götürdü.
☘Bölüm Sonu☘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Katili "Koleksiyon" (+18) (Tamamlandı)
Bí ẩn / Giật gân+18 Bölümler vardır. Şimdiden söyleyeyim. İstemeyen okumayabilir. Küçük yaştakiler hatta hiç okumasın! Polisiye kitaptır. İçinde erotik bölümler de olacak olsa o amaçla yazılmamıştır. Herkesin dikkatine! Sonradan bana ahlak dersi vermeye kalkmayın s...