15. Bölüm

9.8K 110 15
                                    

Deniz, hızlıca ve şehvetle Cem'in gömleğinin düğmelerini açtı. Boynunu yavaşça emdi. Dudaklarını göğüslerine indirdi. Öptü ve daha da aşağıya indirdi dudaklarını. Karnını da öptükten sonra gömleği yavaşça çıkardı. Kızlığında Cem'in parmaklarını hissedince güldü. Avını kendisine çekmenin ve şu an yaşadıklarının zevkini hissetti. "İçeriye geçelim." dedi. 

Cem "boşver." dedi ve Deniz'i kucağına aldı. Dudağına hızla yapıştı. Sertçe öpmeye başladı. Ellerini bacaklarında ve kalçasında dolaştırdı. Kalçasını okşamasıyla elbisesini dalgalandırdı. "Sen bir peri olmalısın!" dedi. 

Deniz güldü ve Cem'in yüzünü avuçlarının arasına aldı. Dudağına küçük bir öpücük kondurmak istedi ama Cem bu öpücüğü büyütmek istedi ve uzun süre dudaklarını Deniz'e geri vermedi. 

Deniz gülerek dudaklarını güçlükle geri çekti. 

"Şimdi bu peri içeri geçmek istiyor." 

Cem "tamam." dedi ve Deniz'i tekrar öpmeye başladı. Al dudağını emerek kucağında yatak odasına taşıdı. Yatağa bıraktı. Dört duvarda da duran büyük nazar boncukları dikkatini çekti. Nazar boncuklarını hiçbir zaman sevmezdi. 

Deniz "boşver nazar boncuklarını." dedi ve çıplak ayağını Cem'e yaklaştırdı. Ayak parmaklarını erkekliğinde sabitledi. 

Cem verilen mesajı anlamıştı. Hızlı ve sabırsız bir şekilde altındakileri çıkardı. Deniz'in üzerine çıktı. 

"Neden bana iki hafta boyunca naz yaptın da şimdi beni istiyorsun?"

Deniz diyecek bir şey bulamadı. Cem'in dudaklarını öperek onu susturmayı tercih etti. İçine gireni hissedince inledi. "Kader!" dedi inleyerek.

Cem, Deniz'in elbisesinin askılarını indirdi. Bacaklarını yana kaydırdı. Okşadı ve çıplak kalan göğüslerini dudaklarının arasına alarak emdi. 

Deniz'in inlemeleri hızlandı. Cem'in daha da hızlanmasını istiyordu. Bu yüzden kendi de hızlandı. Sonra Cem yavaşlayarak durunca Deniz'in inlemeleri de durdu. 

Deniz, Cem'in neden duduğunu merak etti. "Ne oldu?" diye sordu

Cem sırıttı ve Deniz'in dudağına küçük bir öpücük kondurdu ve dudaklarını boynuna indirdi. Morarmalar oluşuncaya kadar emdi. Sonra dudağını Göğüslerine indirdi. Göğüs uçlarını hafifçe ısırdı. Küçük beden göğüslerini defalarca sıkıp bıraktı. Elbisesini yavaşça indirdi ve karnını da öptü. Biraz daha indirdi. Kızlığını da öptü. 

Bu sırada Deniz gülerek inliyor işaret parmağını emiyordu. Cem birden parmaklarını kızlığına sokunca çığlık attı. Ama zevk de aldı. 

Cem daha da hızlandı. Deniz'in çığlıkları odayı doldurdu. 

Cem parmaklarını geri çekti. Eli ıslanmıştı. Deniz'in kızlığını tekrar öptü. Dilin kızlığında gezdirerek küçük göğüslerini tekrar avuçları arasına aldı. Sıktıkça sıktı. Kızarana kadar sıktı. Az sonra başına geleceklerden habersiz sırıtarak gözlerini Deniz'in yüzüne çevirdi. 

Deniz ellerini Cem'in kafasına bastırdı. Kafasını geriye yaslayarak inledi ve gülerek "devam et!" dedi. Parmaklarını saçlarının arasında gezdirdi. 

Cem komutun gelmesiyle devam etti. Bir süre sonra tekrar Deniz'e baktı ve aklındaki soruyu yöneltti. 

"Bugüne kadar kaç kişiyle yattın?"

Deniz "sen ikincisisin!" diyerek tüm albenisiyle Cem'i kendisine çekti. Dudağını dudağına kilitledi. Alt dudağını emdikten sonra kendisine çekti. Cem'İn dudağını iki dudağının arasında bir emzik görevi üstleniyordu. 

Cem kilidi açtı ve dudaklarını geri çekti. Deniz'in bacaklarını omzuna aldı. Kalçasını bir yukarı bir aşağı indirdi ve bacaklarını okşamaya başladı. Dudaklarını tekrar Deniz'in emrine amade etti. Bacaklarını yumuşak okşarken sertçe okşamaya başladı. Bir hayli hızlanmıştı ve Deniz'in çığlıklarını dudaklarıyla bastırıyordu. 

Sonunda Deniz ve Cem akan sıvılarla aynı anda gevşedi. 

Deniz başını geriye atarak yastığa bıraktı ve tavana baktı. Bacaklarını Cem'in omzundan indirdi. 

Cem de kendini Deniz'in üzerine bıraktı. Yüzünde buruk bir gülümseme vardı nedense. 

Deniz, Cem'e baktığında başından kanlar aktığı için buruk bir gülümseme takındığını anladı. Nabzına baktı. Sessizce, usulca can vermişti. Avlanmıştı. Kurşun beynini parçalamış ve kafatasında kalmıştı. 

Deniz hemen kendini Cem'in altından kurtardı ve ayağa kalktı. Ayağa kalkınca karşısında maskeli kadını gördü. Tekrar Cem'e baktı. Duygusuzlaşmıştı. İçinde ne üzüntü ne korku ne de mutluluk vardı. Ama biraz ilişkiye girmenin ve avlanmanın verdiği bir zevk vardı içinde. 

Cem'e biraz daha baktı ve "hoşçakal Cem!" dedi. 

🌱Bölüm Sonu🌱

Erkek Katili "Koleksiyon" (+18) (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin