38. Bölüm

3.8K 71 11
                                    

Cengiz, Gamze'nin hamile olduğunu duyunca ayağa kalkmak, sevincini doya doya yaşamak istedi ama yarası sızlayarak ona engel oldu. 

Gamze gülümseyerek "şşt!" dedi. 

"Dikişlerin açılacak şimdi."

Cengiz gülerek acıdan dişini sıktı. "Tamam." dedi. 

"Sen dur! Ben uyandığını doktora haber vereyim."

Cengiz gülümsedi ve Gamze'nin çıkışını izledi. İçinden "artık her şey çok güzel olacak" diyordu. 

Gamze içeri doktor Levent, Recep Amir ve Ramazan ile birlikte içeri girdi. 

Levent, Cengiz'i kontrol etti ve odadakilere göz gezdirerek "Cengiz beyin durumu beklemediğim kadar iyi." dedi. 

"Vücudunun kısa sürede toparlanacağını düşünüyorum ama kurşunun omzuna yakın yere isabet etmesi nedeniyle kollarını ve omuzlarını hareket ettirmekte biraz zorlanacak, canı yanacak."

Gamze gülümseyerek Cengiz'e baktı. "İyi olsun da!" dedi. Cengiz'in elini tuttu. 

Cengiz mutluydu. Baba olacaktı ve iki kişilik aileye bir üçüncü kişi eklenecekti ama Cengiz işkolik olmaktan vazgeçmemişti. Kendi sağlığından çok ameliyata girdikten sonra olanları önemsiyordu. 

"Ben ameliyata girdikten sonra ne oldu Recep Amirim?"

Recep Amir manalı manalı Gamze'ye baktıktan sonra "Gamze anlatsın!" dedi. 

Cengiz kaşlarını çatarak merak ve endişeyle Gamze'ye baktı. "Bu ne demek oluyor Gamze?" diye sordu. 

Gamze başını önüne eğdi. Cengiz'i üzmek, sinirlendirmek ve sağlığına zarar verecek bir şey yapmak istemiyordu. Bu yüzden sözlerini iyice tarttı. 

"Sen feci şekilde yaralanınca ben çok üzülmüş ve sinirlenmiştim. Bir sağlık çalışanı senin çamaşırlarını getirdi. Senin de telefonun da vardı. Telefonun çaldı. Arayan Nicole adında bir kadındı."

Nicole ismini duyunca Cengiz'in yüzü düştü. Kendinden nasıl uzaklaştıracağını düşünerek "sonra?" diye sordu Gamze'ye.

"Sonra telefonu açtım. Bana Lazar ile ilgili bilgiler söyledi bana. Zeynep ile görüşüyormuş. Onun Konak meydanında olduğunu söyledi. Ben de sinirlendim. Senin belinden eksik olmayan küçük tabancan da eşyalarının arasındaydı. Onu aldım ve oraya gittim. Ramazan bana engel olmaya kalktı. Engel olamayacağını anlayınca benimle birlikte geldi."

Ramazan gülerek sözü Gamze'den aldı. "Onu yalnız bırakamazdım kardeşim." dedi. 

"Ben de onunla gittim. Ona geride durmasını söyledim. Lazar'ın yanına gittim. Neyse ki Gamze de dediğimi yaptı. Lazar'a Zeynep'ten bahsettim ve yediği köfte ekmek boğazına takıldı. Boğularak geberdi şerefsiz."

Cengiz Gamze'ye baktı. Gülümseyerek onunla gurur duyduğunu belli edercesine "kimin karısı!" dedi. Avucunun içini öptü. 

Cengiz'in birleştiremediği noktalar vardı hala. Bu yüzden aklındaki son soruyu sordu. 

"Peki Lazar neden Adem ve iki arkadaşını öldürtmüş Zeynep'e?"

Recep Amir tebessüm etti. "Çünkü Lazar'ın malını çalmışlar." diyerek araya girdi. 

Cengiz gülümseyerek "sonunda adalet tecelli etti." dedi. 

Herkes onaylayarak başını salladı. 

🧩Bölüm Sonu🧩

Erkek Katili "Koleksiyon" (+18) (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin