36. Bölüm

4.5K 74 56
                                    

Kurşun, Cengiz'in göğsüne saplanırken kapı gürültüyle açılmış, Zeynep tabancasını o tarafa çevirmişti. Ama içinde kurşun kalmadığını, olanın da Cengiz'in göğsüne saplandığını acı içinde fark etti. Tabancasını almak için eğilir eğilmez üç kurşunla yere serildi. 

Kurşunlardan biri karnına ikisi göğsüne saplanmıştı. Üç kurşunun birini Ramazan, birini Piraye ve sonuncusunu da Recep Amir sıkmıştı. 

Bunlar olurken Cengiz güçlükle nefes alıp vermeye başlamıştı. 

Gamze "çözün beni!" diye bağırıyordu ve istediği hemen gerçekleşti. Cengiz'in önünde eğildi. Başını yukarı kaldırdı ve cebinden çıkardığı mendili yarasına batırdı. 

Herkes diz çökmüş ve olacakları umutsuzca bekliyordu. 

Odada bir tek umut besleyen Gamze vardı. Gülümseyerek "iyi olacaksın!" diyordu. Bir yandan da "ambulans çağırın!" diye telaşla haykırıyordu. 

Ramazan "çağırdık!" derken boğazı düğümlendi. Daha fazla konuşamadı. 

Cengiz, Gamze'nin bileğini tuttu. Tebessüm ederek "dinle!" dedi. 

"Sana söyleyeceklerim var." 

Gamze "olmaz." derken Cengiz'in yüzünü avuçlarının arasına aldı. 

"Yorma kendini daha sonra dinlerim ben seni. Sen yorma kendini."

Cengiz "söylemeliyim." dedi. Bütün ihanetlerini anlatmanın vakti gelmişti. Daha fazla yaşayamayacağını hissetmişti. 

"Ben seni çok sevdim Gamze! Ama buna rağmen sana ihanet ettim, seni aldattım!"

Gamze işaret parmağını Cengiz'in dudağına götürerek "Şşşt!" dedi. O kendisini aldatsa da onu bırakmaya hiçbir niyeti yoktu. Onun da kendisini sevdiğini ama buna rağmen hata yaptığını biliyordu.

İnsan günahkar bir varlıktı ve ihanet, aldatma ve kötülükle doluydu. Ama yine de bir umut ışığı ve Gamze de o umut ışığına tutunmak istiyordu.

"İkimizin birbirini sevdiğimizi bildiğimize göre bunların hiç bir önemi yok canım. Sen bunları düşünüp, pişmanlıklar duyup kendini yorma. Birazdan ambulans gelecek ve iyi olacaksın!" 

Cengiz başını "hayır." anlamında salladı ve "öleceğimi biliyorum." dedi. 

"Hatırlar mısın Kurtlar Vadisini izlerken benim de ölümüm böyle olsun demiştim."

Gamze tüm tedirginliğine ve üzüntüsüne, ağlamaklı gözlerine rağmen o zamanı hatırlayınca güldü. "Evet." dedi. 

"Bak! Sonunda isteğime kavuşuyorum." 

Gamze, kafasını "hayır." diyerek sallıyordu ama Azrail onu yanına almaya kararlı görünüyordu. Gamze, Azrail'in fikrini değiştirmesi için çok fedakarlık yapması gerekiyordu. 

Cengiz öksürdükten sonra yavaşça gözlerini kapattı. 

Gamze "hayır, hayır!" diye tekrar ederek elini Cengiz'in duran kalbinin üzerine götürdü. Diğer elini de üzerine koydu ve kalp masajı yapmaya başladı. Kısa zamanda onu tekrar hayata döndürdü. 

Ambulans sesi duyuldu ve Gamze gülümseyerek "bak!" dedi. 

"Sen ölümü umursamasan da umursuyorum. Yaşayacaksın! Seni Azrail'in eline asla teslim etmem."

Cengiz tebessüm etti. "Tanrı senden razı olsun!" derken sedyeyle içeri sağlık çalışanları girdi. 

Cengiz sedyeye yatırılırken Gamze'nin artık gücü kalmamıştı. Hüngür hüngür tekrar ağlamaya başlamıştı. 

Erkek Katili "Koleksiyon" (+18) (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin