6. Bölüm

11.7K 145 29
                                    

24 Kasım 2019 08.15 İzmir

Deniz, kısa bir uykudan sonra soğuğun etkisiyle uyandı. Kaloriferi açmayı unutmuştu. Salona geçti ve balkonun kapısını kapattı. Yemek masasının üzerindeki notu gördü. Kimin bırakabileceğini düşündü. Kimin bırakabileceği aklına gelince de tüm bedenini bir korku kapladı. İçindeki meraka da engel olamayarak notu okumaya başladı. 

"Çok işime yaradın. İşimi bir hayli fazla kolaylaştırdın. Sana teşekkür etmek istiyorum. İçeriye saat sekizde girdim. Notu bırakıp çıktım. Seninle konuşacaklarım var. Beni bekletme. Bu notu gördüğünde sokağa çık. Yoksa Adem'e yaptıklarımın bir benzerini sana da yaparım."

Deniz, notu okuduktan sonra dehşete düştü. Korktu ve meraklandı. Sandalyeye yavaşça oturdu. Yaklaşık bir dakika kadar hareketsiz bekledi. Sonunda merakı korkusuna üstün geldi ve ayağa kalktı. Hem zaten Adem'in katilinin karşısına çıkmasa yine ölecekti. Onu kimse hem de hiç kimse koruyamaz ya da kurtaramazdı. 

Deniz bu düşüncelerle yatak odasına gitti. Üzerindekileri çıkardı. Mavi bir kot pantolon ve yeşil bir kazak giydi. Paltosunu koluna altı ve aşağıya indi. 

Deniz'in önünde siyah bir Pegout 306 durdu. İçinde siyah ama simsiyah düz, korkunç maskeli siyah uzun saçlı bir kadın vardı. Üzerine siyah bir deri pantolon, beyaz gömlek ve siyah bir deri ceket giymişti. 

Maskeli kadın Baretta marka tabancasını gösterdi ve "arabaya bin!" diye emir verdi. 

Deniz, korku ve çaresizlik içinde kadının dediğini yaptı. Arabaya bindi. 

"Sen kimsin? Benden ne istiyorsun, Adem'i sen mi öldürdün?" 

Deniz'in art arda sorularından sıkılan kadın tabancasının namlusunu Deniz'in böğrüne bastırdı. Sert ve duygusuz bir sesle hırlayarak "sus!" dedi. 

"Benim kim olduğumu boşver. Adem'i ben öldürdüm."

Maskeli kadın sırıtarak Deniz'in gözlerinin içine baktı. "Bana çok yardımcı oldun." dedi. 

Deniz telaşla kadından gözlerini kaçırdı. "Nasıl?" diye sordu. 

Maskeli kadın korkunç sırıtmasını tekrar takındı. 

"Günlerdir seni takip ediyordum." 

Deniz korkuyla karışık merakla "neden." dedi. 

Kadın, başını Deniz'e yaklaştırdı. Saçını kokladı. Boynuna bir öpücük kondurdu. "Çünkü çok güzelsin." dedi.

"Hiçbir erkeğin sana karşı koyamayacağı aşikardı. Asıl önemli olan konu senin erkeklere ve seks arzusuna karşı koyup koyamayacağıydı ve sonunda karşı koyamadın. Ben de Ademle seni takip ettim ve Adem'i öldürdüm."

Deniz kadından tahmin ettiğinden çok korkmuştu. "Neden böyle bir şey yaptın?" diye sordu. 

Kadın, dilini dışarıya çıkararak korkunç bir şekilde kahkaha attı ve Deniz'in boynunu diliyle ıslattı. 

"Ben erkeklerden nefret ederim ve onlarla oyuncak bir bebek gibi oynamayı severim. Sen de bu oyunumda bana yardım edeceksin."

Deniz kadına karşı çıkamıyordu. Çünkü çok korkuyordu ve her gün başka bir adamla yatma fikri artık hoşuna gitmeye başlamıştı. Ne yapacağını anlamıştı ama yine de "nasıl?" diye sordu. 

"Bara gideceksin ve her gün başka bir adamı yatağına alacaksın."

Deniz sinirinden güldü ve "bunu neden yapayım?" diye sordu. Biraz da kadınla oynamak istemişti. 

Kadın, tabancasının namlusunu Deniz'in sol şakağına dayadı. Hırlayarak "hayatta kalman ve zevk alman için." dedi. 

Deniz o an maskeli kadınla oyun oynanmayacağını anladı. Çünkü her oyunda kadın galip gelecekti. "Tamam." dedi. 

Kadın maskesinin altından sırıtarak "güzel." dedi. 

"Bu akşam avlanacağız."

Deniz "tamam." diyerek arabadan inecekti ki kadın onu durdurdu. 

"Senden bir şey daha isteyeceğim. Cinsel ilişkilerini kamerayla kaydedeceksin."

Deniz kadına baktı. "Neden?" diye sordu. 

Kadın elini Deniz'in bacağına götürdü ve okşadı. Diğer eliyle de Deniz'in yüzünü kendisine iyice yaklaştırdı. Dudağını dudağına basıtırdı. 

İki avcı öpüşmeye başladı. Deniz istemsizce kadının öpüşlerine karşılık veriyordu. 

Sonunda dudağını çeken Deniz değil maskeli kadın oldu ve sırıttı.

"Ne kadar erkeklerden nefret etsem de seksten haz alırım."

Deniz gülümseyerek "ben de." dedi ve kadının dudağına bir öpücük bıraktı. 

"Tamam ama video çekmemi istemezlerse?"

Kadın sırıtarak "merak etme." dedi. 

"Evine gizli bir kamera yerleştirdim. Sen, öldüreceğimiz adamı yatak odana al yeter."

Deniz, korkusunu yenmişti ki içinde korku tekrar alevlendi. Buna rağmen "tamam." diyerek arabadan indi. 

Araba tozu dumana katarak evin önünden uzaklaştı. 

Deniz ise kalbi hızla atarken ve elleri titrerken evine döndü. 

🦂Bölüm Sonu🦂

Erkek Katili "Koleksiyon" (+18) (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin