29. Bölüm

7.3K 104 45
                                    

Cengiz, odadan çıkmak için hareketlenen ikinci kişi oldu. Aynı anda telefonuna mesaj geldi. 

"Otopsiye kadar biraz dinlenin siz. Akşama tekrar bir toplantı yaparız büyük ihtimalle."

Ramazan ve Piraye "tamam." derken Cengiz, bardakta kalan suyu tepesine dikti. Bardağı masaya bırakarak odadan çıktı. Garaja indi ve arabasına bindi. Motoru çalıştırdıktan sonra telefonu çaldı. 

"Efendim?"

"Nasılsın hayatım?"

Cengiz, el frenini indirdi ve arabayı garajdan çıkarırken "iyiyim." dedi. 

"Sen nasılsın Gamzem?"

"Ben de iyiyim. Eve girdim şimdi."

Cengiz "güzel." derken arabayı kırmızı ışıkta durdu. 

"Ne zaman eve geleceksin?"

"Şu orospu çocuğunu bulduğumuzda!" 

Gamze mutfaktaki masaya otururken kısık sesle "anladım." dedi. 

"Seni tüm kalbimle seviyorum."

Cengiz tebessüm etti. "Ben de seni seviyorum!" derken telefonu telefon tutacağına yerleştirdi ve hoparlörü açtı. Yeşil ışık yandıktan sonra gaza bastı ve direksiyonu sağa kırdı. Sol şeritten yoluna devam etti. 

"Senin her yerini öpeceğim zamanı sabırsızlıkla bekliyorum."

Gamze gülerek alt dudağını kemirerek yere baktı. "Ben de!" dedi. 

"Benim kapatmam lazım."

"Tamam. Öptüm o zaman."

Cengiz "ben de öptüm." diyerek telefonunu kapattı. Direksiyonu sola kırdı ve gazı iyice kökledi. Sonra yavaş yavaş frene bastı. Arabayı boş bulduğu bir yere park etti. Arabadan indi, kapıyı kilitledi ve ağır adımlarla yürümeye başladı. Kısa sürede saat kulesinin olduğu Konak Meydanına çıktı. Saat kulesinin karşısındaki banka oturdu. Telefonunu çıkardı ve bir numara tuşladı. 

"Evinde misin?"

"Evet."

Cengiz "geliyorum." dedi ve ayağa kalktı. Sultan 2. Abdulhamit'in yaptırdığı saat kulesine son bir kez baktı.

Cengiz telefonu kapattı ve saat kulesinden uzaklaştı. Bir apartmana girdi. En üst kata çıktı. Nicole ile karşılaştı. Hafif usturuplu giyinmesine şaşırdı. 

Nicole, lacivert ve bol bir kot pantolon, karnını açıkta bırakan, ince askılı, beyaz ve üzerinde renk renk çiçek desenleri olan bir büstiyer giyinmişti. 

Cengiz gülümseyerek "günaydın." dedi. 

Nicole da gülümsedi ve "günaydın." dedi. 

"Bu kadar erken geleceğini bilmiyordum. Bilsem daha şık bir şeyler giyinirdim."

Cengiz, Nicole'un daha şık demekten kastının ne olduğunu anlamıştı. "Baloya gitmiyoruz." dedi ve ayakkabılarını çıkararak içeri girdi. Kapıyı kendisi kapattı. Eve şöyle bir göz attı. 

"Senden daha şatafatlı bir eve sahip olmanı beklerdim."

Nicole gülerek "evimden memmunum." dedi. 

"Ben birazdan geliyorum. Sen istediğin yere geç otur."

Cengiz "tamam." dedi ve küçük kare antreden büyük bir odaya geçti. Bir koltuğa oturarak Nicole'u beklemeye başladı. 

Nicole, Cengiz'i beş dakika kadar beklettikten sonra elinde kırmızı şarap dolu iki kadehle odaya girdi. Üzerine; kısa, kırmızı ve ince askılı, ince kumaşlı bir gecelik giymişti. 

Erkek Katili "Koleksiyon" (+18) (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin