Gece klübündeki barmen Deniz'e her zamanki gece klübüne gitti. Bara oturdu ve her zamanki gibi bir tekila aldı.
Deniz bara oturduktan kısa bir süre sonra Cem damladı. Deniz'in yanına oturdu. "Kaybınız için üzgünüm." dedi.
Deniz "ben de." dedi ve içkisinden bir yudum aldı. Almasıyla da içkinin içindeki likörün boğazını yakarak aşağıya indiğini fark etti.
"Adem'i ilk defa dün mü görmüştünüz?"
Deniz dıştan üzgün gibi görünüyordu ama içten bir üzüntüsü kalmamıştı. Başını sallayarak "evet." dedi.
"Malesef son görüşüm oldu."
Cem hem kendisinin hem de Deniz'in acı kaybına çok üzülmüştü. Ama Deniz'in kendisine kalacak olması düşüncesi onu bir anda mutlu etmeye yetti.
"Polisler bana olanları anlattı. Ucuz kurtulmuşsunuz. İyi ki de kurtulmuşsunuz. Yoksa bu güzel yüzünüzü bir daha göremezdim."
Deniz güldü ve tekilasını bitirdi.
"Bu iltifatınızın karşılığını sizin gibi iyi bir dosta evimde bir kahveyle vermek isterim."
Bu, Cem için bulunmaz bir nimetti. Seve seve kabul ederdi. "Çok sevinirim." diyerek etti de.
"O zaman gidelim mi?"
Deniz "gidelim." dedi ve elini uzattı.
Cem, Deniz'in elini tuttu ve onu tabureden indirdi. Böylelikle bardan çıktılar. kapının önünde duran mersedes benze bindikten sonra Deniz'in evine gittiler.
Deniz, Cengiz'e dediği gibi Cem'e de balkona geçmesini söyledi ve kahveleri hazırladıktan sonra yanına gitti. Gider gitmez de iltifatlarla karşılaştı.
"Adem'in böyle bir güzellikle sevgili olduktan sonra ölmesi ne kadar üzücü."
Deniz elbisesini biraz yukarı çekiştirdi ve tebessüm etti. "Bizimkisi tek gecelikti." dedi.
Cem "buna sevindim." dedi ve elini Deniz'in bacağının üzerine koydu. Deniz'in karşı koymadığını, kızmadığını ve çekinmediğini görünce de elini geri çekmedi. Daha da ileri gitti ve elini elbisesinin içine götürdü.
Deniz gülümsedi Cem'in elbisesinin içindeki elini tuttu.
"Seninle de ilişkimiz tek gecelik olabilir ama."
Cem gemileri yakmıştı. Tek gecelik ya da çok gecelik olması umrunda değildi. Tek derdi başına geleceklerden habersiz Deniz'i yatağa atmaktı. Kendisinin son saatleri olduğunu bilmiyordu.
⚘Bölüm Sonu⚘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Katili "Koleksiyon" (+18) (Tamamlandı)
Mistério / Suspense+18 Bölümler vardır. Şimdiden söyleyeyim. İstemeyen okumayabilir. Küçük yaştakiler hatta hiç okumasın! Polisiye kitaptır. İçinde erotik bölümler de olacak olsa o amaçla yazılmamıştır. Herkesin dikkatine! Sonradan bana ahlak dersi vermeye kalkmayın s...