5. Bölüm

14.5K 146 36
                                    

"Lütfen beni bir daha böyle bir durumda yalnız bırakmayınız!"

Cengiz özür diledi. Ramazan gülerek yanlarına yaklaştı.

"Başkomiserim! Böyle durumları eşiniz Gamze Hanım hoş karşılamaz bence."

Deniz utanarak geri çekildi. Başını yere eğdi ve saçlarıyla oynayarak "üzgünüm." dedi.

"Evli olduğunuzu bilmiyordum."

Cengiz "önemli değil." dedi ve Ramazan'a dönerek sesini yükseltti.

"Boş yapma Ramo! Kız korkmuştu."

Ramazan özür dilerken Recep Amir yanıbaşında belirdi. Kaşlarını çatarak "sululuğu bırak." dedi. 

Ramazan "emredersiniz" diyerek ve gülmeye devam etmesine engel olamayarak evin içinde girdi. 

Recep Amir tebessüm ederek Deniz'e baktı. "Haydi kızım!" dedi.

"Sen arabaya geç de seninle biraz sonra yazılı ifade için merkeze gidelim." 

Deniz, Recep Amir'in bu babacan tavrından hoşlanmıştı. Gülümseyerek "tamam." dedi. Tofaşın ön koltuğuna oturdu. 

Bu sırada Recep Amir bakışlarını Cengiz'e çevirdi. 

"Olay yerine bir göz atmak ister misin Cengiz?"

Cengiz içeriye girip korkunç ve iğrenç cesedi tekrar görmek istemiyordu ama bir polis memurunun cesedi incelemesi gerektiğini biliyordu. "Tamam." diyerek içeri girdi. İçeri girince bir kanıtın çıkmayacağını fark etti. Katil çok profosyonel davranmıştı. Ama bir kiralık katil falan da olmadığı anlaşılıyordu. Çünkü kiralık katiller kimsenin aletini koparıp götürmezdi. 

Cengiz şaşkınlıkla "penisi yok." dedi. Cesede daha fazla bakmaya dayanamayarak kafasını çevirdi. 

"Katil mi almış?"

Ramazan başını aşağı yukarı salladı. "Büyük ihtimalle öyle." diye cevapladı. 

"Seri katiller böyle durumlarda öldürdüğü insanlardan herhangi bir şey alıp saklayabiliyor." 

Cengiz "bir bu eksikti!" diye bağırdı. Sinirleri oldukça bozulmuştu. 

"Bir erkekleri öldürüp penislerini saklayan kadın psikopata ihtiyacımız vardı."

Recep Amir Cengiz'e şaşkınlıkla baktı. "Katilin kadın olduğunu nereden çıkardın?" diye sordu. 

"Bir seri katil erkek neden başka bir erkeğin penisini saklasın ki?"

Ramazan'ın kafasında bir ampul yandı. içinden "bir ihtimal daha var." dedi. "Namus meselesi olabilir  mi?" diye sorarak konuşmanın arasına girdi. 

"Namus meselesi olmuş olsa penisi neden saklasın. Ortalığa bırakıp gitmesi daha iyi bir mesaj olmaz mı?"

Ramazan hala kendisinin haklı olduğunu düşünüyor olsa da "haklısın" diyerek yatak odasından çıktı. 

Recep Amir şöyle bir odanın içine göz gezdirdi. Kanıt sayılabilecek bir şey aradı ama bulamadı. "Burada başka bir işimiz kalmadı." dedi. 

Cengiz "haklısın amirim." diyerek karşılık verdi. Recep Amir'in arkasından evden dışarıya çıktı. Dışarıya çıkınca da daha fazla soğumuş havayı iliklerine kadar hissetti. Ellerini cebine soktu. Sonra da arabasının şöfor koltuğuna oturdu. Arabasının camını yarısına kadar açtı.

"Ben Deniz hanımı merkeze götürüyorum efendim." 

Recep Amir, Deniz'e gülümseyerek baktı. Sonra Cengiz'e döndürdüğü başını onaylar bir şekilde aşağı yukarı salladı. 

Erkek Katili "Koleksiyon" (+18) (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin