"Oyun bitti Cengiz efendi!"
Cengiz bir karşısındakine bir de yanındakine baktı. Ölüm korkusundan çok Gamze'nin bunları yapma sebebini ve yanındakinin kim olduğunu merak ediyordu.
Cengiz karşısındaki, tanıyamadığı, neden böyle bir şey yaptığını bilemediği kadın bir sandalye çekti ve oturdu. Elindeki tabancasını salladı sırıtarak.
"Aklında iki soru olduğunu biliyorum. Birazdan iki sorunun cevabını da bulacaksın!"
Cengiz güçlükle yutkunarak "evet." dedi.
"O zaman ilk sorunun cevabını öğrenmek için yanındakinin kafasındaki çuvalı çıkar."
Kadın, tabancayı Cengiz'e doğrulttu. "Sakın bir şey yapmaya kalkma!" diye tehdit etmeyi de unutmadı.
Cengiz başını sallayarak yanındakine baktı. Çok seviği birisi olması korkusuyla çuvalı yavaça çıkardı. Çıkarır çıkarmaz da dehşete düştü. Halüsinasyon ya da rüya gördüğünü sandı. Ama gördükleri halüsinasyon ya da rüya görmemişti. Birebir gerçeği, yanındaki kadının da Gamze olduğunu görmüştü.
Karşısındaki Gamze ayağa kalktı. Oturduğu sandalyenin üzerindeki iple Cengiz'i ellerinden, kollarından ve ayaklarından bağladı.
Cengiz, karşısındaki Gamze her yerini bağlarken yaşadıklarının şokuyla karşılık bile verememişti.
Maskeli kadın gözlerinden yaşlar dökülen Gamze'nin çenesini tuttu. "Ağlama kuzum!" dedi.
"Şimdi beni de ağlatacaksın!"
Cengiz olanları sonunda anlayabilmişti. "Dokunma lan ona!" diye tepki vermeyi başarabildi.
Maskeli Kadın sırıttı ve bir Cengiz'e bir Gamze'ye baktı. Gamze'nin ağzındaki bandı çekti aldı. Gamze'nin yalvarmalarını dinlemeye başladı.
"Kardeşim, Zeynep! Lütfen yapma! Bırak Cengiz'i gitsin."
Cengiz zor da olsa Gamze'ye iyice yaklaştı. "Korkma!" dedi.
"Sana ben varken kimse sana zarar veremez."
Gamze alaylı bir şekilde ikisine baktı. Başarılı bir şekilde ağlıyor ve gözyaşını işaret parmağıyla siliyor numarası yaptı.
"Beni çok dugulandırdınız."
Cengiz, iğrenerek ters ters Zeynep'e baktı. "Seni geberteceğim!" diyerek hırladı.
Merve kahkahayla tabancasının namlusunu Cengiz'in alnına dayadı. "Nasıl?" diye sordu.
"Böyle ellerin kolların bağlı iken ikinizi birden nasıl kurtaracaksın?"
Cengiz "göreceksin!" dedi ve tekrar hırladı. Bu sırada ipleri yavaşça, fark ettirmeden sandalyenin arkasına sürterek koparmaya uğraşıyordu. Ama Zeynep onun ne yapmaya çalıştığını anlamıştı. Tabancasıyla suratına sert ve hızlıca vurdu. Tabancasını indirerek "çaban boşuna!" dedi. Tabancasını yere fırlattı. Belinden ikinci tabancasını çıkardı. Bu tabancası toplu silahtı.
Zeynep tabancasının içindeki bir kurşun hariç tüm kurşunları yere döktü. Elinde kalan tek kurşunu emdikten sonra silindir mermi haznesinin içine koydu. Silindiri yerine itti ve hızla çevirdi.
Cengiz her boş vaktinde Kurtlar Vadisi izlediği için Zeynep'in ne yapacağını anlamıştı.
Zeynep sırıtarak büyük bir neşeyle "hadi oyun oynayalım!" dedi.
"Bugün sadece ikinizden biri yaşayacak ve yaşayan kişi ömür boyu acı çekecek!"
Cengiz hala ipi koparmaya çalışıyor ama ip bir türlü kopmuyordu.
Cengiz, Gamze'nin kulağına eğildi ve "kimse acı çekmeyecek!" diye fısıldadı.
Zeynep, Cengiz'in kalbine tabancasını doğrulttu.
Gamze "yapma!" diye avaz avaza, çığlık çığlığa bağırsa da işe yaramayacaktı.
Zeynep tetiğe bastı. Kurşun namludan çıkmadı. Kurşun haznelerinin yeri değişti sadece.
Gamze göz yaşları sel olmuşken bir "oh!" dedi. Cengiz'in ölmemesine sevinmişti ama bu sefer tabanca kendisine çevrilmişti.
Sevdiği için korkma sırası bu sefer Cengiz'de idi.
Gamze ağlamaya devam ederek "özür dilerim!" dedi.
"Özür dilerim. Sana psikopat, şizofren bir ikiz kardeşim olduğunu söylemeliydim."
Cengiz, gülümsemeye çalıştı. Gamze'yi sakinleştirmek için gülümsemesi, ona güven vermesi gerekiyordu. Bu yüzden gülümsedi ve Gamze'nin elini tuttu.
"Şu an hiçbir şeyin önemi yok. Seni kurtaracak olmam dışında."
Gamze "hayır." diyerek başını sağ ve sola salladı.
Zeynep bu sırada yere fırlattığı tabancasını tedbir olsun diye boşta kalan eline aldı. Cengiz'e doğrulttu. "Gamze'den uzaklaş!" dedi.
Cengiz eli mahkum bir şekilde Zeynep'in dediğini yaptı. Sandalyeyle birlikte zıplayarak Gamze'nin yanından biraz olsun uzaklaştı. O uzaklaşınca da Zeynep susturuculu tabancasını yere bıraktı. Diğer tabancasını Gamze'nin kalbine doğrulttu.
Cengiz, bu sırada çorabının içindeki kelebeği çıkardı ve hızla ipleri çözdü. Ama vakti yoktu. Yapacağı şey açık, net ortadaydı ve Cengiz de onu yaptı. Kendisini tabancanın önüne attı.
Kurşun tabancadan çıktı ve Cengiz'in göğsüne saplandı.
🔮Bölüm Sonu🔮
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Katili "Koleksiyon" (+18) (Tamamlandı)
Misterio / Suspenso+18 Bölümler vardır. Şimdiden söyleyeyim. İstemeyen okumayabilir. Küçük yaştakiler hatta hiç okumasın! Polisiye kitaptır. İçinde erotik bölümler de olacak olsa o amaçla yazılmamıştır. Herkesin dikkatine! Sonradan bana ahlak dersi vermeye kalkmayın s...