Gamze olanları şaşkınlıkla izlerken yanına Recep Amir gelip diz çöktü. Gülümseyerek "elini kana bulamana gerek kalmadı." dedi. Tabancasını istedi Gamze'den.
Gamze tebessüm etti ve ayağa kalkarak "öyle." dedi. Recep Amir'e tabancayı verdi ve ölmüş olan Lazar'ın yanına gitti. Sırıtarak yüzüne baktı. "İlahi adalet!" dedi.
Bu sırada Ramazan'ın telefonu çaldı. Ramazan arayana baktı. Arayan Piraye idi. Ramazan'ın aklına Cengiz geldi ve hemen telefonu açtı.
"Ne olur iyi haber ver Piraye!"
Gamze hemen fırlayıp Ramazan'ın elinden telefonu aldı. "Cengiz iyi mi?" diye sordu.
"Lütfen iyi de Piraye! Ben onsuz yapamam!"
"Ameliyattan çıktı."
Gamze bu sefer sevinçten ağlamaya başladı. Telefonu Ramazan'a verdi. "Hemen hastaneye gidelim." dedi.
Recep Amir de Ramazan da gülümseyerek başlarını salladılar. Gamze'yi de alıp Recep Amir'in arabasıyla hastaneye gittiler.
Gamze, hastanede Cengiz'e camın arkasından bakmak zorunda kaldı. Elini tutamadı, öpüp koklayamadı. Onu camın önünde izlerken uyuyakaldı. Saat dokuzda korkunç bir kabusla sıçrayarak uyandı. Yine içine Cengiz'i kaybetme korkusu doldu. İçeriye girmek istedi. Sonunda meslektaşı olan Levent'ten izni aldı. Kafasına bir bone, ayağına bir galoş ve ellerine de bir eldiven geçirdi. odaya girdi. Cengiz'in başucuna bir sandalye çekip oturdu. Elini ellerinin arasına aldı. "Lütfen savaş!" dedi.
"Seni affetmem, hakkımı sana helal etmem için savaş. Daha iyi bir geleceğimiz için savaş."
Gamze, gözyaşları yavaşça aşağıya, çenesine doğru inerken Cengiz'in elini karnına götürdü. Gülümseyerek "bak!" dedi.
"Senin çocuğunu taşıyorum. Sana söyleyecektim ama başımıza bir sürü olay geldi. Sen şimdi sadece benim için değil çocuğun için de savaşacaksın ve yaşayacaksın. Azrail'e karşı koyacaksın, onu yeneceksin!"
Cengiz, Gamze'nin söylediklerini duymuşcasına gözlerini açtı. Tebessüm ederek başını Gamze'ye çevirdi.
Gamze gün içinde çok ağlamıştı. Kah sevinçten ağlamıştı kah üzüntüden ağlamıştı. Şimdi de sevinçten ağlıyordu.
Cengiz güçlükle konuşarak "ağlama!" dedi.
"Sevinçten de olsa ağlama!"
Gamze gözünden akan yaşları sildi. Gülümseyerek başını salladı. "Söylediklerimi duydun mu?"
Cengiz kaşlarını çattı. "hayal meyal." dedi.
Gamze gülerek karnına baktı. "O zaman son kısmını tekrar etmemde yarar var." dedi.
"Bir çocuğumuz olacak!"
🎲Bölüm Sonu🎲
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Katili "Koleksiyon" (+18) (Tamamlandı)
Misterio / Suspenso+18 Bölümler vardır. Şimdiden söyleyeyim. İstemeyen okumayabilir. Küçük yaştakiler hatta hiç okumasın! Polisiye kitaptır. İçinde erotik bölümler de olacak olsa o amaçla yazılmamıştır. Herkesin dikkatine! Sonradan bana ahlak dersi vermeye kalkmayın s...