32. Bölüm

5.3K 88 24
                                    

Recep Amir ve Piraye, Cengiz'i duymuş, onların aklına da Ali gelmişti. Bu yüzden koşarak dışarı çıktılar ve Fiat Ducato marka polis arabasına bindiler.

Cengiz, aralarında en iyi araba süreni olduğu için şoför koltuğuna oturdu. Yanında Eren, arka koltuğa ise dört polis memuru ile birlikte Recep Amir ve Piraye oturdu.

Cengiz, polis sirenini çalıştırdı ve hızla arabayı Deniz'in evine doğru sürmeye başladı.

Cengiz arabayı hızla sürerken Deniz, pembe şortunu ve beyaz büstiyerini giymişti. Ali de salonda oturuyor, Deniz'in gelmesini dört gözle bekliyordu.

Deniz, Ali'yi pek bekletmeden salona girdi. "Bir şeyler içmek ister misin?" diye sordu.

Ali gülümseyerek Deniz'e ve çapkın bir şekilde onun fiziğine baktı ama Deniz'in bunu fark ettiğini anlamadı.

"Şöyle sıcacık içimizi ısıtacak bir tavşan kanı çay olabilir."

Deniz iki elini birbirine kenetleyerek gülümsedi ve "tamam." dedi. Mutfağa gitti ve ocağa su koydu. Maskeli kadının birden ortaya çıkmasına alışkın olarak "hoşgeldin." dedi.

Maskeli kadın bir şey demeden pantolonun cebinden şeffaf, kilitli poşet çıkadı. İçinde beyaz toz vardı. Onu Gamze'nin eline tutuşturdu.

"Bunu Ali'nin içeceğinin dökeceksin!"

Deniz "tamam." derken poşet çayı termosa koydu. Bu sırada su da ısınmıştı. Çaydanlıktaki suyu termosa dökmeye başladı.

Maskeli kadın bu arada elini Deniz'in kalçasına götürdü.

Deniz gülerek suyu dışarı taşırırken Maskeli Kadının dudağına bir öpücük bıraktı. Suyu termosun yarısına kadar doldurdu. Termos'un kapağını kapattı ve bedenini Maskeli Kadın'a döndü. Hemen yanında bulunan kapıyı kapattı. Ellerini Maskeli Kadın'ın kalçasına attı. Kalçasını okşayarak alt dudağını emmeye başladı.

Maskeli Kadın da Deniz'in üst dudağını emerek karşılık verdi. Elini şortunun içine, kızlığına götürdü. Okşamaya başlamıştı ki Ali'nin Deniz'e seslendiğini duydu. Susturuculu tabancasını çıkardı ve kapının arkasına saklandı.

Ali, yavaşça kapıyı açarak içeriye girdi.

Deniz de bu sırada raftan eline iki bardak almış, gülümseyerek başını Ali'ye çevirmişti.

"İki dakika sabredemedin mi Ali Komiserim."

Ali, "hayır." anlamında başını ve kaşını gülerek havaya kaldırdı. Deniz'in yeni doldurduğu çayı almak için elini uzatmıştı ki Deniz elini tutarak çekti.

Ali ne zaman Deniz ile yakınlaşsa elektrik çarpmışa dönüyordu ki yine aynısı oldu. Bütün vücudu elektriklenerek titredi.

Deniz gülümseyerek "ben getiririm." dedi.

Ali de tebessüm etti. Başını aşağı yukarı salladı ve mutfaktan çıktı.

Deniz elini bağrına koydu ve derin bir oh çekti. Elindeki tozu yeni doldurduğu çayın içine serpiştirdi ve çay kaşığı ile karıştırdı. Kendine de bir çay doldurdu.

Bu arada Maskeli Kadın da kapının arkasından çıktı ve kapıyı kapattı. Elindeki tabancayı tekrar beline koydu. Denizden çok ama çok daha fazla soğuk kanlıydı. Rahatça sandalyeye oturmasından belliydi bu.

Kafasıyla salonu işaret etti ve "biraz çabuk ol." dedi.

Deniz, Maskeli Kadın'ın istediğini yaptı. Hızlıca çaylar dökmeden salona gitti. İçine beyaz toz doldurduğu çayı Ali'ye verdi ve yanına oturdu. Çayından bir yudum aldı.

Ali de çayından bir yudum aldı. Gülümseyerek Deniz'e baktı ve "çok güzel olmuş." dedi. Gözleri çıplak kalan bacaklarında takılı kaldı. Deniz'in kendisini fark edeceği hiç aklına gelmemişti. Gelse de umursamıyordu. Çayından hararetle koca koca yudumlar aldı ve çayını bitirdi. Yavaşça gözleri kapanmaya başladı. Kafası arkaya düştü ve gözleri tamamen kapandı.

Salona Maskeli kadın girdi. Sırıtarak Deniz ve Ali'ye baktı. Deniz çayını sehpaya koymuş ve Maskeli Kadın'ın karşısına geçmişti. Yüzünde tedirginlik, merak ve belirsizlik okunuyordu. Ne yapacağını şaşırıyor, kara kara düşünüyordu.

Maskeli Kadın, Deniz'in bu halini gördü ve tek kaşını kaldırarak "ne oldu?" diye sordu.

"Neden bu sefer birisini öldürdüreceğimiz için mutlu değilsin? Polis diye mi?"

Deniz başını öne eğdi. Yerdeki halıyı izleyerek "hayır." dedi. Sonra başını kaldırdı ve Maskeli Kadın'a baktı. Gerçeği söyleyip söylememe arasında kaldı ve sonunda söylemeye karar verdi.

"Ben hamileyim!"

🎀Bölüm Sonu🎀

Erkek Katili "Koleksiyon" (+18) (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin