3.6~Olmaz Jim~

1K 114 105
                                    

Gözlerimi gözüme vuran ışıkla açtım. Bazı insanlar güneş ışığının onları uyandırmasını sevmiyordu ama ben güneşin o güzel ışıklarıyla beni uyandırmasını seviyordum. Doğa ile ilgili olan herşeyi seviyordum. Bu yüzden boş bir günümde doğa ile iç içe olmak istiyordum. Gülümseyip yatakta doğruldum ve gerindim. Gülümseyerek etrafıma bakarken gördüğüm manzarayla gülümsemem daha da büyüdü. Park Jimin, benim dilimde Kim Jimin tüm ihtişamıyla ve sevimliliğiyle yanımda uyuyordu. Bir süre yüzünün her ayrıntısını izledim. Dudağına ufak bir öpücük kondurmak için eğildiğimde gelen mesaj sesiyle ondan uzaklaştım ve uzanıp telefonumu elime aldım.

TJHY

Kook: Selam uyuyan güzel hyunglarım 😁

Yoongi: Umarım uykumu bölmenin güzel bir nedeni vardır yoksa okulda gözüme gözükme Kook.

Tae: Aynen, senin yüzünden uyuyan güzelimi uyandırmak için öpücüğümü veremedim 😑😑

Kook: 😒😒
Ayıp ediyorsunuz hyunglar, tabiki sizi o kış uykunuzdan uyandırmam için önemli bir nedenim vardı.

Yoongi: Kış uykusu mu dedi o?

Tae: Evet hyung, bize ayı demek istedi.

Yoongi: Bence okulda beni gördüğün yerde kaç Kook.

Kook: 😅😅
Hyunglarım yanlış anladınız siz onu, kış uykusu demedim ben kuş uykusu dedim.

Tae: Olmadı kardeş.

Kook: Hiç mi?

Tae: 😕😕

Hoseok: Ne oldu Kook, ne söyleyecektin?

Kook: Aha, biricik hyungum da geldi 😁😁

Hoseok: 😎😎

Tae: Dökül hadi velet, acelem var. Benim uyuyan güzelim ben onu öpmeden uyanmamalı.

Kook: 😒😒
Şey diyecektim. Sınıf grubuma ard arda gelen mesajlarla bende uyandım. Baktım herkes birşey yazıyor. Okudum, yazıyor ki, kamp varmış, hemde yarın.

Tae: Kamp mı? Cidden mi?

Kook: Yok hyung şaka yapıyorum 😒😒

Tae: Şaka mıydı? Kırdın 😞😞

Yoongi: Yarın mı? Bizim neden haberimiz yok?

Kook: Hyung sizin sınıf grubunuz var mı ki? Ya da şöyle sorayım, sen sınıf grubunda var mısın?

Yoongi: Ah doğru, ben o grup çok saçma sapan şeyler konuşup sinirimi bozuyor diye çıkmıştım gruptan.

Tae: Ne konuşuyorlardı ki hyung?

Yoongi: Dünyanın en berbat şeyini. Ödevleri 😒😒

Tae: 😕😕

Hoseok: Ben bizim grup çok konuşuyor diye grubu sessize almıştım ya 😅

Tae: Bana çok ve saçma konuştuğumu söyleyip beni gruptan attılar. Bence benim arkamdan konuşmak için yaptılar bunu, piss yılanlar tısss.

Kook: 😃😃😃
Neyse, sonuç olarak dedim haber vereyimde - ki sizin haberinizin olmadığını biliyordum- isimlerini yazdırsınlar.

Yoongi: Şuan acayip şoktayım 😱😱

Tae: Ne oldu hyung?

Yoongi: Bu çocuk noktalama işaretlerini kullanmayı nasıl oluyorda biliyor? En son edebiyat sınavından 02 almıştı.

Brother ➳ VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin