2.8~Görüşürüz bff~

1.2K 125 151
                                    

Yerimde huzursuzca kıpırdandım. 2 saattir Jimin'in "arkadaşım" dediği kişiyle birlikte cafe'de oturuyorduk. Jimin'le çocuk derin muhabbete girmişken benim tek yaptığım kıpırdanmak ve etrafa bakınmaktı, ara sıra da çocuğa kötü kötü bakıyordum. Yerimde tekrardan kıpırdandım ve Jimin'in kulağına yaklaştım.

-Jim, artık gidelim, 2 saattir buradayız ve ben sıkıldım.

-Abartma Tae, sadece yarım saattir buradayız.

Tamam, biraz abartarak anlatmış olabilirim😅😅

-O yarım saat bana 2 saat gibi geldi. Gidelim işte Jim.

-Jimin bir sorun mu var?

Karşı masada oturan çocuğa baktım.

-Evet, bir sorun var.

-Neymiş sorun?

Çocukta ters ters bana bakınca dik oturuşa geçtim.

-Sıkıldım.

Çocuk bana anlamazca baktı.

-O zaman git, seni burada tutan yok.

-Çok pardon ama mal mısın, benim sev-

Jimin eliyle ağzımı kapattı.

-Tae sıkıldımı saçmalar biraz, sen pek takma.

Göz devirdim ve elini ağazımdan çektim.

-Hiçte bile. Hem kalkıyor muyuz artık, cidden sıkıldım ben.

Çocuk göz devirdi.

-Seni tanıştırmak istediğim kişi az sonra gelecek Jimin.

Çocuk Jimin'e gülümsediğinde ağzını ortadan ikiye ayırmak istedim. Geriye doğru yaslandım ve gözümü etrafta dolaştırdım, belki güzel kızlar vardır. Tam o an gözlerim çook güzel bir kızla kesişti ve kız bana göz kırptı. Ben hala kıza bakarken kolumun cimciklenmesiyle bağırarak ayağa kalktım.

-Ne yapıyorsun?

Jimin alev saçan gözlerle bana bakıyordu. Sanırım buradan çıktıktan sonra beni kesecekti.

-Otur şuraya Taehyung.

Kelimeleri bastırarak söylediğinde yanına oturdum.

-Tabiki sevgi-

Yine cimcirmesiyle cırladım.

-Ama 2 oldu bu!

Kaş göz işaretiyle Namjoon'u gösterdiğinde omuz silktim ve bizim masaya doğru gelen yakışıklı genci süzdüm. Uzun boy, geniş omuz ve yakışıklı surat, bu çocuk nasıl bu kadar mükemmel olabiliyordu, içimi bir kıskançlık kapladı. Ben hala onu süzerken o çocuk masamıza gelmiş ve gülümsemişti.

-Merhaba.

Ben anlamazca çocuğa bakarken Namjoon denen çocuk ayağa kalkıp çocuğa sarıldı ve belinden tutarak yanındaki sandalyeye oturttu. Jimin'e baktığımda ağzı açık bir şekilde Namjoon denen çocuğa ve yanındaki mükemmel çocuğa bakıyordu. Hayır hayır, kesinlikle Jimin'in o mükemmel çocuğa bakmasını kıskanmamıştım, HEMDE AĞZI AÇIK BİR ŞEKİLDE BAKMASINI asla kıskanmamıştım.

-Jimin, bu benim sevgilim Seokjin. Seokjin bu da arkadaşım Jimin...

Gözleri beni buldu.

-...ve yanındaki de Taehyung muydu neydi.

-Ha ha ha, çok komiksin.

Göz devirdim.

-Tanıştığıma sevindim, bana kısaca Jin diyebilirsiniz.

Brother ➳ VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin