Birkaç dakikalık yürüyüşün ardından sonunda gerçekten kampa varmıştık. Gülerek Jimin'e baktıktan sonra koşarak kampın ortasına geldim ve kendimi yere attım.
-Güzel kampım benim, seni çok seviyorum.
Gözlerim çadırla buluştuğunda aramızda duygusal bakışma yaşandı.
-Seni çok seni özledim çadırım.
Ayağa kalkıp kollarımı öne uzattım ve çadırıma gidecekken Jimin kollarımdan tutarak beni durdurdu.
-Saçmalama Taehyung, şuan öğretmeni bulmamız gerek.
-Önce bir süre beklememiz gerekmez mi? Belki kaybolmamışlardır.
-Belki de kurtlar tarafından sıkıştırılmışlardır.
Gözümde canlanan görüntüyle içim ürperdi.
-Haklısın, hadi gide-
-Dedim ben size, kesin kurtlar saldırdı onlara!
Hoseok hyungun ürkmüş sesini duyduğumuzda Jimin'le birbirimize baktık.
-Saçmalama Hoseok, kayıp olmuşlardır, hocalara haber verip onları arayacağız.
-Hyung ya bulamazsak?
Kook'un üzgün gelen sesiyle kendimi gülmemek için zor tuttum. Kıyamam ya, bizi düşünüyordu.
-Buluruz, endişelenmeyin.
Birkaç adım sonra görüş açımıza giren bedenlere baktım. Bizim için nasıl endişelenmişlerdi.
-Selam çocuklar.
Hepsi bize dönüp şaşkınca baktı.
-Siz, nasıl?
-Kaybolmamıştık. Asıl siz nasıl?
-Biz niye kaybolalım? Aptallar kaybolur ve burada aptal olan tek siz varsınız. Ah birde Kook var ama o bizimle geldiğinden yırttı.
Hyungun dediğine göz devirdim.
-Hyung ayıp ediyorsun, ben edebiyattan 0.2 den yüksek alıyorum bir kere.
-Hey!
Kook göz devirdiğinde kahkaha attık.
-Herkes burada mı?
Kimya hocasının seslenmesiyle hep beraber yanlarına gittik.
-Evet Bay Kimya Öğretmenim.
Dediğime göz devirip öğrencilere döndü.
-Çocuklar, bir arkadaşınız rahatsızlandığından ve yaklaşan sınavlarınızdan dolayı kamptan yarın dönmek zorundayız.
Herkes itiraz sesleri çıkarırken ben seviniyordum, bir daha kaybolma durumu yaşamayacaktım en azından.
-Şimdi herkes üzerini değişsin ve akşam yemeği yiyelim.
Herkes kafasıyla onaylayıp üzgünce çadırına dönerken ben sevinçle Jimin'e döndüm.
-Eve döneceğiz.
Jimin bu halime şaşkınca baktı.
-Sen neden bu kadar sevinçlisin? Kampa gelmeyi çok istemiştin, üzülmen gerekmiyor mu?
-Yoo, kampı artık sevmiyorum. Heryer böcek ve kurtlarla dolu.
Jimin kaşlarını çattı.
-Kurt görmedik ki.
Omuz silktim.
-Olsun, yine de var olduğunu bilmek bile bana yetti.
Kafasını iki yana salladı ve yemek yenilecek yere doğru ilerledi, bende peşinden onu takip ettim. Kimya hocası ve birkaç öğrenci yemek hazırlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brother ➳ Vmin
FanfictionKardeş olmak... Hayatına aniden yeni birinin dahil olması, ne garip birşeydir değil mi? Hayatına asla sevmem dediğin birinin dahil olması ve bütün hayatını değiştirmesi garip, bir yandan da güzeldir. Tabi bu duyguyu tek hissedenin sen olmadığın süre...