0.1~Arkadaş?~

2.8K 177 317
                                    

Hadi bundan sonra sizlerle soru cevap yapalım, ilk soru en altta cevaplamayı unutmayın ponçikleriiim~

-Benim gibi mesela.

Daha fazla kendimi tutamadım ve kahkaha atmaya başladım. Jimin bir süre bana baktı ve sonra yüzünü buruşturdu.

-Neye gülüyorsun Taehyung.

-Onlara yaptığım şakaları sana yapsam bu küçük bedenin kaldırmaz.

Yüzü sinirli bir hal aldı.

-Küçük?

-Evet küçük.

Sonra koluma sert bir yumruk attı, hey canım acıdı. Kolumu tuttum ve dudaklarımı büzüp ona baktım.

-Acıttın.

-Oh olsun sen bana küçük dersin ha!

Ona kare gülüşümü sundum ve gözleri gülüşümde takılı kaldı.

-Yalan mı? Aynada hiç kendine bakıyor musun? İnsanların kucağına alıp seveceği ufak bir çocuk gibisin.

Gözlerini benden daha doğrusu ağzımdan çekip arkasını döndü ve sırasına ilerledi.

-Sen arkadaşımsın diye sana birşey yapmıyorum.

-Arkadaş?

Sırasına oturduktan sonra bana baktı.

-Evet, senin hayatını kurtardım bundan sonra arkadaşız.

Ona doğru ilerledim ve yanına oturdum.

-Pekala arkadaşım eğer isminin kara deftere yazılmasını istiyorsan seninle seve seve arkadaş olurum.

Yüzümü ona yaklaştırıp gülümsedim.

-Şey Taehyung...

-Evet?

-Azıcık geri gider misin ağzın kokuyor.

Ellerimi ağzıma koyup oturduğum yerden kalktım ve sırama oturdum. Jimin arkasını dönüp mahçupca bana baktı.

-Bozulmadın değil mi?

Ona tekrar kare gülüşümü sundum.

-Sence ben buna bozulacak insan mıyım? Sabah kahvaltı yapmamıştım eğer ağzımın kokmasını istemiyorsan benimle kahvaltı yaparsın.

Bana meleksi gülümsemesini sundu ve kafasını salladı daha sonrada hoca geldi ve önüne döndü.

Tenefüs zilinin çalmasıyla sıradan kalktım ve Jimin'in kolunu tutup onu çekiştirmeye başladım.

-Dur Taehyung masamı toplasaydım.

-Gelince toplarsın şimdi kahvaltı yapalım.

Kantine vardık ve Jimin bize iki tane tost ve çikolatalı süt aldı, buradan sen odun musun neden çocuğa aldırıyorsun dediğinizi duyar gibiyim, evet odunum : D

-Buraya oturalım mı?

Kafamı salladım ve boş olan masaya oturduk, hemen tost ile sütü aldım ve yemeye başladım.

-Hiç arkadaşın yokmu Taehyung?

-Bono Tao do.

-Ne?

Ağzımdakileri yuttum.

-Bana Tae de.

Tekrar tostumu ısırdım ve sütümden bir yudum aldım.

-Pekala Tae, hiç arkadaşın yok mu?

Kafamı sağa sola salladım. Jimin'in kaşları çatıldı ve meraklı gözlerle bana baktı.

Brother ➳ VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin