2.2~Jimin nereye gitti~

1.3K 130 174
                                    

Jimin gülerek yatağından kalktı.

-Ben aşağıdayım.

Odadan çıktığında derin bir nefes aldım.

-Seni lanet olası kalp, sakinleş biraz.

Elimi kalbime götürüp birkaç kez vurdum. Jimin bana neler yapıyordu. Şuan oturup ağlayasım geldi, ama neden olduğunu bende bilmiyordum.

-Kendini toparla Tae, babanın ne dediğini unutma.

Gözümde yine o konuşmamız canlanınca kafamı iki yana salladım ve yatakta oturur pozisyona geldim.

-Jimin nereye gitti?

Yataktan kalktım ve saçlarımı karıştırıp aşağı indim, Jimin kapının önünde ayakkabısını giyiyordu. Ona "nereye?" diye soracakken bunu soran annem oldu.

-Jimin nereye gidiyorsun?

-Bir arkadaşımla buluşacağım. Çok geç olmadan dönerim.

Jimin ayakkabısını giymeyi bitirdiğinde kapıyı açıp evden çıktı. Annemde yanıma gelip kapıya baktı.

-Kiminle buluşacakmış?

Omuz silktim ve oturma odasına gidip koltuğa oturdum. Acaba kiminle buluşacaktı? Kız mı erkek mi? Ya kızsa, o zaman ne yaparım? Kıskançlıktan ölürüm herhalde. Telefonum titrediğinde düşüncelerimden sıyrıldım ve telefonu aldım.

TJHY adlı gruba eklendiniz.

Boş boş ekrana baktım, bu neydi böyle? TJHY?

TJHY

Kook: Selam hyunglarım ben biricik Kookie'niz, bu grubu ben kurdum, dedimki neden bizim bir arkadaş grubumuz yok? Çok iyi yapmışım değil mi?

Yoongi: Bende diyordum bu grubu hangi boş kurdu😒😒

Kook: Kırdın hyung 😟😟

Hoseok: Sen ona bakma Kookie, çok iyi yapmışsın da bizim zaten bir grubumuz yok muydu?

Yoongi: Bizim bir grubumuz mu vardı?

Kook: Evet hyung, hani şu mesajları sessize alıp hiç bakmadığın grup 😑😑

Yoongi: He o grup, ben onu unutmuşum ya 😄

Hoseok: Ee Kookie neden kurdun bu grubu?

Tae: Bu grupta ne?

Kook: Selam Tae hyung 😄😄

Hoseok: Selam bitmiş sütü bana veren uyuz insan😒😒

Tae: Ah o süt bitmiş miydi? Hiç haberim yoktu 😅😅

Hoseok: 😑😑😑

Yoongi: Selam Tae, nasılsın?

Tae: İyiyim hyung da neden sordun?

Yoongi: En son çok feci bir şekilde dayak yemiştin.

Tae: Ah sen ondan bahsediyorsun. Biliyorsun hyung ben dayanıklı biriyim o yüzden canım pek acımadı😄😄

Hoseok: Yerde baygın yatan da sen değildin zaten.

Tae: Ben bayılmamıştım, bayılmış numarası yaptım😅😅

Hoseok: Pek inandırıcı gelmedi, bir dahakine daha iyi şeylerle gel.

Tae: :///

Brother ➳ VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin