-Tae~
Reyonda duran çikolatalı süte şaşkınca baktım, süt az önce adımı mı seslenmişti?
-Taehyung~
Şimdi de yanımdaki çikolatalar konuşmuştu. Bir adım geriye gittiğimde birşeye çarpmamla korkarak arkamı döndüm.
-Taehyungie~
Çığlık atarak cipsten uzaklaştım. Marketteki herşey konuşuyordu ve sesleri Jimin'in sesine benziyordu.
-Yah uyansana!
Birden sarsılmamla korkarak gözlerimi açtım. Nefes nefese Jimin'e baktım.
-Ödümü kopardın.
-Üzgünüm Tae ama uyanmadığından dolayı öyle yaptım.
Kafamı salladım ve yataktan doğruldum.
-Bugün okul vardı değil mi?
Kafasını salladığında esneyerek ayaklarımı yataktan sarkıttım.
-Annemler hala gelmedi mi?
Kafasını iki yana salladı. Yataktan kalktım ve lavaboya gidip yüzümü yıkadıktan sonra odama döndüm. Jimin odada yoktu, sanırım aşağı inmişti. Üzerime okul formamı giydim ve aşağı indim.
-Jiminie neredesin?
Ses gelmeyince mutfağa ilerledim, Jimin sanırım babasıyla konuşuyordu. Ses çıkarmadan kendimize kahvaltı hazırladım ve sandalyeye oturdum. Yemeye başladıktan 2 dakika sonra Jimin de gelmişti.
-Ne oldu?
-Babamlar bugün gelecekler, ayrıca babamın bir arkadaşı da gelecekmiş, etraf dağınıksa toplayın dedi.
Kafamı salladım ve yemeğimi yedim.
-Ben çantamı alıyorum.
Kafasını salladığında odama gittim ve çantamı alıp oturma odasında geçtim.
TJHY
Yoongi: Gençler abinizin de bir sevgilisi var artık.
Hoseok: Ciddi olamazsın, kim?
Tae: 😱😱
Yoongi: Tanımazsınız.
Tae: İsmi ne?
Yoongi: Yu Jin.
Hoseok: Nerede oturuyor?
Tae: Seoul da oturuyordur yoksa nasıl sevgili olsunlar.
Yoongi: Ah aslında Seoul'da oturmuyor.
Hoseok: Daegu?
Yoongi: Kore'de yaşamıyor.
Kook: O zaman nerede yaşıyor?
Yoongi: Türkiye.
(Jimin: Jin is sick okey ajdkanjdbwn)
Hoseok: Hindi mi?
Tae: Türkiye mi?
Kook: Aa ben biliyorum orasını, kardeş ülkemiz değil mi?
Yoongi: Kook bile biliyor siz bilmiyorsunuz 😒
Kook: Bile mi? Aşk olsun hyung.
Hoseok: Az önce nerede olduğuna baktım da hyung orası biraz uzak değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brother ➳ Vmin
FanfictionKardeş olmak... Hayatına aniden yeni birinin dahil olması, ne garip birşeydir değil mi? Hayatına asla sevmem dediğin birinin dahil olması ve bütün hayatını değiştirmesi garip, bir yandan da güzeldir. Tabi bu duyguyu tek hissedenin sen olmadığın süre...