Jimin'le okulun bodrumuna indik. Açıkcası ne konuşacağını merak ediyordum. Benden ayrılacak olamaz değil mi?
-Taehyung.
Derin bir nefes aldı.
-Ben nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum.
-Benden ayrılacak mısın? İlk ilişkimin bu kadar kısa süreceğini tahmin etmezdim.
-Hayır, hayır senden ayrılmayacağım.
-O zaman ne söyleyeceksin?
-Geçen gün söylediklerini duydum.
-Hangi söylediklerim?
-Gece söylediklerin.
Gözlerimi kaçırıp yere baktım.
-Tae, ben özür dilerim.
-Neden?
-Bende seni öpmek istiyorum fakat-
-Fakat ne? İğreniyor musun?
-Hayır.
-Jimin son zamanlarda gerçekten çok garip davranıyorsun, eskiden olduğumuzdan daha soğuksun ve bu canımı sıkıyor.
-Biliyorum.
İç çekip yere baktı.
-Nasıl açıklayacağımı bilmiyorum, sana böyle soğuk davranmayı ben istemedim.
-O zaman-
-Namjoon hyung.
-Ne?
Anlamazca yüzüne baktım. Bütün bunların sorumlusunun o çocuk olduğunu biliyordum.
-Yanlış anlama. Namjoon hyungla buluştuğumuz gün yaşanan olaylardan dolayı hyung bana birkaç öneride bulundu.
Kaşlarım çatık bir şekilde dinledim.
-Ne olayları?
-Kız meselesi.
-Ee?
-Namjoon hyunga seni kaybetmek istemediğimi söyledim.
-Jimin beni neden kaybedesin ki?
-Bilmiyorum Taehyung, sadece benden daha iyilerini bulup beni bırakmandan korktum.
Gözleri dolduğunda ona sarılmak istemiştim fakat kendimi tuttum.
-Namjoon, ne dedi?
-Eğer her istediğini verirsem benden çabuk soğuyacağını söyledi.
Jimin elini tereddütle uzatıp elimi tuttu.
-Benden uzaklaşmandan korktum Tae, bu yüzden beni öpmene izin vermedim.
-Yani benim sevgime güvenmedin.
Hayal kırıklığıyla yüzüne baktım.
-Hayır, ben senin sevginden asla şüphe etmedim Tae. O kız sana numarasını verdiğinde kızın ne kadar güzel olduğunu fark ettim. Ben küçüklüğümden beri gaydim, bu yüzden sürekli okul değiştirdim. Güzel kızlar benim ilgimi çekmiyordu fakat senin ilgini çekeceğini sandım.
Derin nefes alıp gözlerini yumdu.
-Korktum Tae, seni kaybetmekten korktum. Bu yüzden Namjoon hyungun dediklerini uygulamaya karar verdim.
Kafamı başka yere çevirdim. Jimin'e sevgimi hissettirememiştim ve bana soğuk davrandığı için onu suçlamıştım, asıl suçlu bendim.
-B-beni bırakacak mısın Tae?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brother ➳ Vmin
FanficKardeş olmak... Hayatına aniden yeni birinin dahil olması, ne garip birşeydir değil mi? Hayatına asla sevmem dediğin birinin dahil olması ve bütün hayatını değiştirmesi garip, bir yandan da güzeldir. Tabi bu duyguyu tek hissedenin sen olmadığın süre...