Szybkim krokiem opuściłem szpital i udałem się do samochodu....
Kurwa to nie jest odpowiedni moment żeby T/I dostała wypis...
Nadal nie rozumiem dlaczego tak boli mnie to że ona nie ma pojęcia kim naprawdę jest Junsu ,przecież nie mogę tak od jej tego powiedzieć....
To pogorszyło by wszystko oraz naraziło mnie i ją na niebezpieczeństwo.....
Dlaczego do kurwy zależy mi na jej bezpieczeństwie ?!
Gdy miałem odjeżdżać zauważyłem zbliżającą się do samochodu T/I
•Koniec pov Jk•
Ty-Co ty tu jeszcze robisz ?
Jk-Czekam na ciebie to chyba oczywiste?
Ty-Nie ,to ani trochę nie oczywiste...
Jk-Myślisz że tak łatwo mi uciekniesz ?
Ty-Wiesz....Nie istotne nic mi nie zrobisz,Junsu zaproponował mi ze mnie podwiezie....
Jk-Co!? Nigdzie z nim nie pojedziesz rozumiesz ?!
Ty-Ciesze się że go poznałam ,nie dość że jest przystojny to jeszcze taki pomocy...
Jk-Japierdole ty tempa dziwko !
Jungkook nagle stracił orientacje zastanawiając się jak to się stało że Junsu dostał wypis,w tamtym momencie stracił cię z oczu a ty zdążyłaś wsiąść do samochodu Junsu.
Jk-Kurwa! Jak można być tak ślepym ?!
Gdy zorientował się że cię nie ma natychmiast zaczął jechać za Junsu ,lecz po chwili zgubił samochód z centrum widzenia
•Pov T/I•
Czułam euforię ponieważ uwolniłam się od swojego "oprawcy"
Jednak Junsu wydawał się strasznie dziwne nie spokojny ,zakrywał to jednak uśmiechem
Junsu-Too,jesteś może głodna ?
T/I-Trochę....
Junsu-W takim razie pojedzmy do mojej ulubionej restauracji,co ty na to ?
T/I-Czemu nie....
Gdy dojechaliśmy na miejsce okazało się że była to bardzo droga restauracja ,nie zdziwiło mnie to gdyż wiedziałam w jakim środowisku obraca się Jungkook ,nic nie wydawało się wtedy podejrzane...
Dostałam masę wiadomości od Jungkook ,jednak nie miałam zamiaru ich sprawdzać....
Nadal czułam euforię że tak łatwo mu uciekłam....
Jednak tak naprawdę wpakowałam się w gorsze bagno niż byłam....
CZYTASZ
Call my daddy Jungkook~ | PL
FanfictionPewnego dnia postanawiasz założyć konto na portalu, który na pozór wydaje się miejscem do poznawania przyjaciół.. •Jak się potem okazuje nie tylko• Czy wasza relacja będzie toksyczna czy też to naprawdę miłość ? •A co do tytułów to sama mam przez ni...