„Ty idiot!" Obaja započujeme výkrik.
Od chodby sa rozbehne na Huntera šialená Melody.
A akonáhle na neho vyskočí, obaja končia na zemi.
A presne vtedy sa začne bitka.
Teda, Melody sa ho snaží udrieť, raz za čas ho naozaj udrie do hrude ale to len náhodou, a s ním to určite nič nerobí.
Hunter jej drží obe ruky, nemusí sa ani snažiť keďže oproti jeho silám by sme ani spolu nemali šancu.
Ale aj tak sa jej darí sem tam ho capnúť.„Máš naozaj na hovno kamošku. Nájdi si niekoho normálneho prosím ťa." Povie smerom ku mne no len myknem plecami a odídem s oblečením do kúpeľne nechávajúc ich tak spolu.
Aspoň mám chvíľu pre seba. Konečne.„Nepodvádzam ju. Zbláznila si sa? Zlez zo mňa." Zasmejem sa keď počujem ako niečo buchne na zem a ľutujem, že tam nie som.
Svšak viem že sa nemám čoho báť. Melody by si ublížila aj v ochrannom obleku niekde v zatvorenej miestnosti kde nič nie je, len plyšové steny. A Hunter ju v pohode zvládne udržať na uzde.
No aj cez to sa rýchlo prezlečiem a idem za nami pred tým než niekto niekoho zabije.„Aké bolo rande Mel?" Preruším ich určite romantickú chvíľu a čakám na jej reakciu.
Vtedy prestane bojovať a usmeje sa.
Obaja sedia oproti sebe na zemi a ja sa nestíham čudovať.
Ako malé deti.„Úžasné. Neviem či to vôbec bolo rande chápeš ale. Bože on je dokonalý, nikdy pred tým som necítila takéto niečo. A to som s ním inak spala len na druhom rande, takže pokrok." Hunter si so mnou vymenil pohľady pred tým než sa začal smiať a ja som nad ním pretočila očami.
„Čo ti je vtipné ty dutý bez mozog? Nebyť mňa nemáš frajerku takže ja byť tebou som ticho." Znovu má chuť na neho vyskočiť no vtedy ju rýchlo zachytím a odtiahnem kúsok ďalej.
„Pusti ma na neho. Pusti ma nech mu zmasakrujem ten jeho pekný ksicht!" Len som pretočila očami a sledovala ako Hunter zatína päste a vracia mi vše hovoriace pohľady.
Sú zlatý.
A aj by som povedala, že by sa ku sebe hodili, no chápeme sa.
To by asi nebolo ono.„Melody, ak nechceš prísť o prácu a všetky tie prachy radím ti začať držať hubu inak skončíš zle." Vrčal zatiaľ čo som cítila ako sa Melody okamžite ukľudnila.
Čo iné ako peniaze ju mohli skrotiť?„Každopádne sa s tebou musím porozprávať." Prehovorí Hunter no čo ma vyvedie z miery sú jeho slová "osamote". Keďže to rozhodne nebolo venované mne.
Len chabo prikývnem nechávajúc ich spolu v izbe nevediac, čo je to, o čom nemôžem vedieť...
YOU ARE READING
Bezcitný hráč
RomanceMuž, ktorý je zvyknutý na to, že má všetko čo len chce. Dievča, ktoré nevie, čo vlastne chce od života, no vie jedno. A to to, že nechce mať s ním nič spoločné. ~~~~~ Bezcitný hráč PRVÁ ČASŤ Zamilovaný hráč DRUHÁ ČASŤ