„Ty idiot, zase mi zvádzaš frajerku." Skôr než stihnem chytiť Huntera sa rozbehne za Rykerom, ktorý už ale uteká do priestoru domu.
„Deti." Pokrútim hlavou a na
„Je to s jeho minulosťou naozaj také zlé?" Opýtam sa Rii, ktorá sa ku mne otočí a jemne sa usmeje.„Nieje to nič čo by ťa prekvapilo, nič s čím by si sa nestretla no možno by ťa to istým spôsobom zranilo a možno zhodilo na chvíľu na kolená."
Povie no následne pokrúti hlavou „No nieje to nič čo by si mala teraz rozoberať. Je to minulosť, čo bol bolo. Je dôležité, čo je teraz. Toto je aj tak len môj názor na neho. A my sme veľmi dobrý vzťah nemali."
Prikývnem vediac, že síce má pravdu, no aj cez to viem, že to zistím rovnako ako zistí on moju minulosť.
A možno potom nebude záležať na prítomnosti.„Navyše." Pozrie sa na Huntera a Rykera, ktorý kráčajú vedľa seba a smejú sa
„Čo sa spája s jedným, spája sa aj s druhým." Povie pred tým než mi venuje zákerný pohľad a odíde preč. Takže bude ľahšie to vytiahnuť z Rykera?„Ste ako deti." Povzdychnem si keď si ma Hunter pritiahne do objatia a silno mu ho opätujem.
„Nemôžem za to, pozeral sa na teba štýlom, akým sa možem pozerať len ja. Jedine ja." Pretočím očami a sledujem Rykera ako otvára poličky.
„Myslím, že tvoj kamarát vyjedá jedlo tvojej sestry." Hunter si povzdychne a s nechuťou sa otočí.
„Kámo, nemal si byť ty vieš kde a riešiť ty vieš čo?" Ryker, ktorý v rukách už držal balík chrumiek len mykne plecami.„Pokiaľ viem ty vieš kde, budeš rýchlejšie keďže moje auto si dosral a ty vieš čo, môžeš vyriešiť aj sám pretože ty vieš čo, riešiš rád lebo si hupák. Navyše, jem, nevidíš?"
Nechápavo sledujem oboch nerozumiac o čom sa sakra rozprávajú.
Aj keď, asi by bolo divnejšie, kebyže im rozumiem.„Poviete mi niekto o čom vy dvaja hovoríte?" Ozvem sa na čo sa na mňa obaja pozrú.
„Nie." Prehovoria naraz a venujú si pohľady nad čím len pretočím očami no uvedomujúc si pravdivosť Riinich slov.Vyrastali spolu od detstva takže vedia o sebe všetko nie? Preto mi bude stačiť jeden z nich no v najlepšom prípade Ryker.
„Každopádne, idem sa prezliecť a domov. Takže do tej doby si to tu urovnajte." Prehovorím a odchádzam.
Rychlo sa prezlečiem v Hunterovej izbe naspäť do šiat kráčajúc rýchlo dole po schodoch.„Odprevadim ťa domov príšera. Tvoj frajer zdúchol riešiť povinnosti." Prehovorí skôr než stihnem čokoľvek povedať a tak mu venujem spokojný úsmev.
„Aj keď mám pocit, že sa pri tebe doma zdržím keď varíš tak dobre." pretočím očami a kráčam za ním k jednému z áut ktoré patrí Hunterovi.
„Môžem otázku Ryker?"
BINABASA MO ANG
Bezcitný hráč
RomanceMuž, ktorý je zvyknutý na to, že má všetko čo len chce. Dievča, ktoré nevie, čo vlastne chce od života, no vie jedno. A to to, že nechce mať s ním nič spoločné. ~~~~~ Bezcitný hráč PRVÁ ČASŤ Zamilovaný hráč DRUHÁ ČASŤ